
MODEDIT Akima
ThreadName
Мнение от tanis2 » 27 Мар 2012 19:41
tanis2
Мнение от lubooo » 27 Мар 2012 19:52
lubooo
Мнение от zi_zi_top » 27 Мар 2012 21:49
zi_zi_top
Мнение от Japanese_fever » 27 Мар 2012 22:13
Japanese_fever
Мнение от zi_zi_top » 27 Мар 2012 22:19
zi_zi_top
Мнение от Japanese_fever » 27 Мар 2012 22:34
Japanese_fever
Мнение от toyota_corolla » 28 Мар 2012 14:39
Нали ти казах, че и аз имам такъв проблем и си карам така. Защо изобщо реши да го пипаш....tanis2 написа:след много писане за проблем с катализатора днес отидох при Дидо да го смени. Сложихме универсален катализатор а на мястото на втория катализатор една тръба. Каза ми че не би трябвало да има проблем. Но след 100 км. лампата на чека светна пак. Мерих ламбда сонда /втората/.Няма проблем. На диагностика пак дава грешка в катализатора. Не знам какво вече да правя. А толко исках Тойота Корола. 2002 год. 1.6 бевзин.
toyota_corolla
Мнение от lubooo » 29 Мар 2012 15:36
lubooo
coolone
Мнение от Scott » 29 Мар 2012 22:19
Във втулката ... Първия вариянт (R-C) филтъра е да 'забави' формата на импулсите от втората ламбда-сонда излъгвайки ECU-то че катализатора работи перфектноcoolone написа:Кой ще обясни за русконеразбиращите? Аз не можах да схвана къде е магията, в монтирането на R и C, или във втулката ?
Scott
Мнение от andrian999999 » 29 Мар 2012 23:35
andrian999999
Мнение от Japanese_fever » 29 Мар 2012 23:53
Japanese_fever
Мнение от lubooo » 30 Мар 2012 01:38
lubooo
saho
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта