Japanese_fever написа:Аз мисля, че колегата с БМВ-то или е БАН-нат от форума на БМВ или там е толкова пусто (защото БМВ-тата не се трошат въобще), че му е скучнйо и пише тук цял ден. laugh.gif


LEXUS
Мнение от LEXUS » 29 Мар 2012 02:04
Не говорим по километраж, а по официално засичане,защото по километраж винаги дава по-висока скорост. Освен това забравяш теглото на Ярис и на Приус и това на Волт примерно,който също е 80 коня.gh0s7r1d3r написа: П.П. С яриса съм вдигал 187 км/ч по километраж. 87 кс е, така че 100 кс приус може да ги вдигне без проблем...
LEXUS
Мнение от MX5 » 29 Мар 2012 02:06
GGLEXUS написа:Между другото бензинът и нафтата в България гонят 1.50 Евро, нека са гадни хибридите. Толкова са гадни,че всички взеха да се пробват да правят хибриди. Да говорим ли за пърформанс хибридите,особено тези на Инфинити.
MX5
Мнение от LEXUS » 29 Мар 2012 02:06
Колко тежи на предната ос спортният дизел и в колко моторни отсеци може да се побере дизел от камион,кръстен спортен?gh0s7r1d3r написа: Спортен дизел било оксиморон?!? Льо Ман? V12 tdi? Пежо хди?!?
Чак до закани за саморазправа стигнахте след 28 страници бисери...
LEXUS
Мнение от LEXUS » 29 Мар 2012 02:07
YeahMX5 написа:GGLEXUS написа:Между другото бензинът и нафтата в България гонят 1.50 Евро, нека са гадни хибридите. Толкова са гадни,че всички взеха да се пробват да правят хибриди. Да говорим ли за пърформанс хибридите,особено тези на Инфинити.
Кой, каквото го влече...
Който го вълнува цената на бензина, да си взема хибрид щом го кефи.
А на който не му дреме, ако ще и 10 кинта на литър да стане - яко бууст, горене на бензин и пилене на гуми. Fuck yeah
LEXUS
Мнение от MX5 » 29 Мар 2012 02:12
Абе не е точно така, но карай laugh.gifgh0s7r1d3r написа:Всяка кола с предно предаване страда от недозавиване спрямо такава със задно.
MX5
Мнение от Japanese_fever » 29 Мар 2012 06:13
Не знаех, че си сложил турбо?MX5 написа: А на който не му дреме, ако ще и 10 кинта на литър да стане - яко бууст, горене на бензин и пилене на гуми. Fuck yeah
Japanese_fever
MX5
Мнение от slowtraveler » 29 Мар 2012 07:58
Мисля, че отдавна отговорих и въпроса приключи:LEXUS написа:Аз искам за 10-ти път да попитам Слутравълър как според него Шевролет Волт има макс.скорост 160км./ч. как я поддържа, само с 1.4 двигателя ли при тегло 1732 кг. или е ограничен електронно както Приус и Лексус?
slowtraveler
Мнение от mirott » 29 Мар 2012 09:26
mirott
Мнение от Scott » 29 Мар 2012 10:51
mirott написа:http://www.automedia.bg/news/article_16134.html
biggrin.gif
Това са долни инсинуации, само Приус е 'високотехнологичен', всички други са раздрънкани и нискотехнологични бараки. И добре че не се е явил нЕкой Приус, щото щеше да им разкаже играта 'от 0 до 60км/ч'“Високата технология на Ampera прояви своята надеждност и ни осигури огромния успех”, допълни френският втори пилот Жозеф Ламбер...
Scott
Мнение от Not_active_user_1 » 29 Мар 2012 12:52
Не знам при Лексусите как е, но за Приус ти казвам, че в почти всеки един момент можеш да разчиташ на 136 к.с. Дори и със 180 км/ч да се движиш пак е същото. Системата, както споменах е интелигентна и адаптивна по отношение на скоростта и начина на каране. На магистрала батерията се разрежда малко и пак се зарежда. По този начин имаш наличен ресурс от ел.енергия по всяко време и ако ти дотрябва примерно за изпреварване или рязко ускорение. Нивото на батерията пада с 2-3 чертички и при най-удобен момент системата започва да зарежда докато се напълни. Също така няма идеално права и на едно надморско равнище магистрали. Винаги има някакви спускания и изкачвания. Има и други участници в движението. Все ще ти се наложи или да намалиш или някъде съвсем незабележимо да се спуснеш. Тогава системата реагира и си набавя също необходимият запас от ел.енергия. Така, че на магистрава 100 % Приус има 136 к.с.slowtraveler написа:Мисля, че отдавна отговорих и въпроса приключи:LEXUS написа:Аз искам за 10-ти път да попитам Слутравълър как според него Шевролет Волт има макс.скорост 160км./ч. как я поддържа, само с 1.4 двигателя ли при тегло 1732 кг. или е ограничен електронно както Приус и Лексус?
споделената информация за опелите (с тях имам доста навъртени километри и години, та затова цитирах тях - нищо специално), показва еднозначно - 1.4 с що годе нормална аеродинамика няма никакъв проблем да вдигне тази скорост (теглото има значение основно за динамиката). А от клипчето, което пуснах с лексъса се вижда, че при максимална мощност батерията се издухва за около 1 минута и от там нататък при близка до максималната мощност колата остава единствено на ДВГ (ограничена до мощността на ДВГ, а не на общата хибридна система). Според теб откъде би дошла допълнителната енергия (допълнителните к.с.) когато ДВГ едва смогва да поддържа скоростта, а батерията е издухана?
Е няма откъде - сумарната максимална мощност на хибридната система при издухана батерия е равна на мощността на ДВГ и нито една к.с. повече. Разхода в този режим също е равен на разхода на автомобил само с ДВГ - цялата енергия идва от ДВГ...
Според мен 'електронното' ограничение навярно е поради две причини: трансмисия (ограничените обороти на ел-двигателите, единия от които и така се върти до 13.5х об/мин). А втората причина - с хибридната система колата може да отдаде по-висока мощност и да вдигне по-голяма скорост, но за много ограничено време (до свършване на батерията). Гарантираната продължителна скорост е тази само с ДВГ. За да не попадат под критики и съдебни дела, то ограничават колата до такава удобна скорост, която би се поддържала само с ДВГ.
Напълно вярвам на колегата prius3, че при нормално каране по магистралата батерията му не е била занулена - едва ли е карал с реална скорост над 140км/ч, където все още ДВГ не е на максимална мощност, а и при част от по-стръмните надолнища колата може да поддържа тази скорост и при изгасен двигател.
Но при такава скорост предимството на Приус започва съвсем да не е толкова очевидно...
П.С. моля колегата Lexus да редуцира общирните цитати в предходни мнения - темата започва да става нечитаема.
По-добре от самия цитат да оставя само конкретния израз, на който отговаря....
Not_active_user_1
Мнение от Not_active_user_1 » 29 Мар 2012 13:02
Правиш ли разлика между хибриди и електромобили?Scott написа:mirott написа:http://www.automedia.bg/news/article_16134.html
biggrin.gifТова са долни инсинуации, само Приус е 'високотехнологичен', всички други са раздрънкани и нискотехнологични бараки. И добре че не се е явил нЕкой Приус, щото щеше да им разкаже играта 'от 0 до 60км/ч'“Високата технология на Ampera прояви своята надеждност и ни осигури огромния успех”, допълни френският втори пилот Жозеф Ламбер...![]()
Not_active_user_1
Мнение от Scott » 29 Мар 2012 13:15
Не позна. Списък на участниците:prius 3 написа:Правиш ли разлика между хибриди и електромобили?
Даже във второто изречение са ти го казали:
„Opel Ampera победи в 13-то Международно рали Монте Карло за електрически и задвижвани от алтернативна енергия автомобили...“Приус дори и да иска не може да участва в това състезание по разбираеми причини...
Scott
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта