Газови инжекциони подходящи за VVT-i РАВ4 2000cc, 152кс 2007
Газови инжекциони подходящи за VVT-i РАВ4 2000cc, 152кс 2007
Падна четене в И-нет, но не мога да направя твърд извод какъв тип инжекцион да сложим. Няколко фирми, вкл. водещи, ме успокояват, че компютърът на ГИ чете данните от този на автомобила и не е необходимо да се взема и информация от ламбда сонда. Намерих, обаче, и такъв ГИ, който чете данни и от ламбда сонда и прави корекции. Става дума за STAG 300 ISO2. Дайте някакви идеи! Търси се сравнително качествено решение, не най-ниска цена. На колко оборота препоръчвате да настроим задължително превключване на бензин? Някои препоръчват 3000, други 5000.
И аз бая четох, но няма такъв който да прави корекции по ламбда сонда. Корекциите ги прави бензиновия доколкото може а газовия повтаря като папагал. Ако не е настроена добре на газ, примерно бедна смес бензиновия увеличава времето и се самообучава да работи с тия времена, после на бензин не работи както трябва... Общо взето пълно щастие няма, ама на бензин равчо не се кара. Има и ОБД които са по скъпи и комуникират с компота на колата, ама не те грее, защото сам не променя нищо, а само може да показва грешки и чисти такива, нещо такова
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
И аз се оглеждам вече за ГИ, че с тия цени на бензина неможе да се издържа.Ще гледам да е марков, че са по-добри,пък и такова нещо се слага веднъж.Чета мнения, че VVT-I моторите не били много за газ, ама ще рискувам, пък ще си покаже.Надявам се, че няма да има проблем при ГИ, всичко е дозирано много прецизно и проблема с ''бедна смес'' която е основен виновник за прегарящи клапани го няма.Ако някой е на друго мнение да пише.
az sum s fobos 2 na toyota avensis verso dvigatel 1AZ-FE . 2.0 VVT-I .150 ks. veche edna godina 15000km. niamam problem, har4i mi zimata 1-1.5 litra benzin i 10 litra gas v sofia. liatoto 11-12 gas a benzin 0.5 na 100km. izliza okolo 17-18 lv. na 100km. samo ne slagaite uredbata pri prestavitelite v bogorov ,az ia slojih tam posle mi ia nastroivaha v ilienci . inache az sum dovolen ot uredbata !!
Тия с OBD-то би трябвало да могат да четат данни за показанията на разни сензори през него? По-бавно ще е отчитането и това може да е проблем. Но поне се очаква да имат достъп до всички датчици по двигателя, което може да им свърши работа за по-добър контрол.
Като сте се интересували, как се решава проблема с корекцията на запалването при тия системи и новите двигатели?
Като сте се интересували, как се решава проблема с корекцията на запалването при тия системи и новите двигатели?
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Колега ако си от Младост или някаде наблизо ,дали ще еудобно да погледна как са ти направили монтажа,аз съм със същия двигател но на равче и със същата ГИ.Само 50км и се радвах и сега ми къса нервите,имам тема по моя въпрос.Ако е удобно няма да ти губя времето само един поглед .goroust написа:Колега аз съм също с Фобос но 1, на Авенсис 1 с двиг. 3SFE. Доволен съм от уредбата, но подкребям мнението - нея слагай в Долни Богров. Аз там я сложих, но си оставиха ръацете.
ето малко инфо за марки газов инжекцион и мнения:
http://forums.data.bg/index.php?showtopic=1980491&st=0
http://forums.data.bg/index.php?showtopic=1980491&st=0
Газови инжекциони подходящи за VVT-i РАВ4 2000cc, 152кс 2007
Aз мисля да слагам BRC със OBD2 препоръчаха ми тази газова ,аз съм с Аурис 1,6 vvt-i motor
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта