Мина му...

Колко тежат и какви са им размерите и с какво ги сравняваш по-точно?mirott написа:Твои данни...Това, че не си чел, не значи дето няма...LEXUS написа:Аз нямам нищо против ,ако е така. По мои данни такава Астра с такава макс.скорост няма.
Дай линк,слоу.
Друг въпрос, който го запазих за по-късно biggrin.gif - Как според теб поддържа скоростта си Шевролет Волт?
C14NZ-моноинжекцион 60 коня, 160 км максимална
C14NV-карбуратор 75 коня, 175 км
14SI-пълен инжекцион, 82 коня , 178 км
И трите съм ги карал, повервай, последните 2 вдигат по GPS доста над максималната им посочена.
Именно това ти казвам- И Лексуса е ограничен електронно,а не че не може системата или самият двигател да поддържа по-висока скорост.slowtraveler написа:zi_zi_top, не, двигателя ми бе С14NV/75к.с. - карбураторния....
След това имах и Астра Ф класик с С14NZ / 60к.с. моноинжекция - той бе куцо магаре с макс скорост някъде около 150-160км/ч...
@ Lexus - според мен неслучайно почти всички хибриди са ограничени по скорост - така пазят батериите. А тая скорост е достижима и нормална да поддържане от вградения им ДВГ... Лексъса едва ли му е проблем да достигне 200км/ч - все пак има над 3л бензинов ДВГ...
Ето едно клипче за рязко ускорение на 450h до сериозна скорост със зареден акумулатор http://www.youtube.com/watch?v=fJhLPbckMEE
Тръгва на ток, като веднага добавя и ДВГ... И на около 140км/ч остана само на ДВГ....
Веско, ако можеш пробвай дали и при теб е същото? И дали причината да остане само на ДВГ е продължителното време на работа на пълна мощност на ел-двигателя, или превишаване на предварително зададена скорост.... Т.е. пробвай дали при теб се държи по същия начин. И дали ако се движиш например с 150км/ч и подадеш пълна газ, ел-двигателя отново ще добави мощност...
Отговора би обяснил голяма част от спорните моменти в тази тема..
P.S. ето още едно клипче, което идеално илюстрира мнението ми:
http://www.youtube.com/watch?v=CoNWLXeAemE
Вижте за колко секунди 'издухва' батерията, и остава само на ДВГ Лексъс GS450h...
С нищо не ги сравнявам.Само дето по твои данни такава астра няма.Сега вече има ли?LEXUS написа:Колко тежат и какви са им размерите и с какво ги сравняваш по-точно?mirott написа:Твои данни...Това, че не си чел, не значи дето няма...LEXUS написа:Аз нямам нищо против ,ако е така. По мои данни такава Астра с такава макс.скорост няма.
Дай линк,слоу.
Друг въпрос, който го запазих за по-късно biggrin.gif - Как според теб поддържа скоростта си Шевролет Волт?
C14NZ-моноинжекцион 60 коня, 160 км максимална
C14NV-карбуратор 75 коня, 175 км
14SI-пълен инжекцион, 82 коня , 178 км
И трите съм ги карал, повервай, последните 2 вдигат по GPS доста над максималната им посочена.
Ти ще вземеш и да повярваш...Невероятно но факт ....LEXUS написа:Ето нещо интересно,което до голяма степен подкрепя тезата на слоутравълър:
http://www.andymohrtoyota.net/how-does- ... eally-work
Общо взето трябва да е ясно,че системата е интелигентна и винаги избира най-доброто решение. Дори да не ползва в момента електромоторите,съхранява при всеки удобен момент енергия в акумулаторите и я използва при нужда. Общо взето много по-интелигентно решение от всичко на пътя днес.
Това е възможно само ако необходимата за придвижване мощност е по-малка от разполагаемата (т.е., не караш на пълна газ, което при близки до максималната скорост е невъзможно).Владислав написа:....Освен това в някой от линковете по-горе (забравих кой точно) пишеше, че при поддържане на скорост ДВГ и зарежда батерията, освен че задвижва автомобила.
Мисля, че примерите по-горе бяха пределно красноречиви - разчита се само на ДВГ....Владислав написа:За скорости, близки до максималната, сигурно си прав.Въпреки, че не стана ясно дали при скорости, близки до максималната се използва електродвигателя, или се разчита само на ДВГ....
Слоу, аз като карам така и нормалния турбо-бензин ми дава превъзходен разход. Сега пътувам повечко на ден и в края на пробега показва 50-52mpg(5.4-5.6l/100km) - трябва да го снимам, че LEXUS-а ще каже къде са доказателстватаslowtraveler написа:Може, но ако го караш в подходящ за хибрид режим - без юркане, с бавно намаляване на скоростта, без настъпване и с избягване на висока скорост и избягване на малко по-продължително голямо натоварване на енергетичната установка...
Ентусиасти има. Кажи колко пари си готов да загубиш, за да знам дали дали си струва да си купувам стойка за видеокамерата и да ти снимам един научно-популярен филм. laugh.gifSFINKS написа:Ти ще вземеш и да повярваш...Невероятно но факт ....LEXUS написа:Ето нещо интересно,което до голяма степен подкрепя тезата на слоутравълър:
http://www.andymohrtoyota.net/how-does- ... eally-work
Общо взето трябва да е ясно,че системата е интелигентна и винаги избира най-доброто решение. Дори да не ползва в момента електромоторите,съхранява при всеки удобен момент енергия в акумулаторите и я използва при нужда. Общо взето много по-интелигентно решение от всичко на пътя днес.
Тя хубаво е интелигентна системата , само че и извънземен интелект да има пак няма откъде да дойде ток в ел. двигателя на магистралата.. Може би докато се ускоря като излизам от МакДоналдс на Пазарджик , и то ако изобщо има някакъв ток в батерията ...
Ако има някой ентусиаст с Приус да пробва , залагам че на магистралата със 150-160 км/ч разхода ще е към 10/100 .
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 6 госта