Здравеите колеги! От скоро карам тойота селика 1.8 vvt-i 2003 с италиански инжекцион ROMANO
след като изминах 10/12000 км започна трудно за запалва (дулго даржа ключа за да запали но варти на стартер около 10-20 сек ) незнам на какво се далжи това но като закупих автомобила всичко беше ОК с запалването направих пулна диагностика в тоуота там установиха че имам катализатор за смяна поради което свети check engine контролна лампа .
Та въпроса ми е от какво евентуално може да неиска да възпламенява веднага след завъртане на старт ключа и възможно ли е причината да е катализатора ?
трудно запалване toyota celica VVT-i
Колега, напълно е възможно да пали по-трудно при задръстен катализатор, особено след като ти свети лампата check engine. Според мен ако смениш катализатора нещата ще се оправят. Газовата в случая няма значение, защото колата пали на бензин (ако е газов инжекцион както казваш)
Най-хубавата кола е служебната. На второ място са всички нови коли под наем
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта