Същата работа е като се зарежда LPG през лятото. Най-си на далавера когато зареждаш рано сутрин biggrin.gif

Нещо грешиш! Пише: до 160 км/ч 2,4 Атм, над 160 км/ч 2,6 Атм.t k d4d написа:На корола комби д4д в джапката пише до 160км. с2,7 а над 160 с 2,4 атмосвери, не е ли много?
HooLigaN написа:налягането в гумите се мери когато те са студени тогава манометара показва най-точно
mafiota написа:спор няма, че сигурно е така. Със сигурност налягането се мени в зависимост от температурата, но аз съм против това че при различни температури манометъра лъжи. Е той просто измерва различни налягания при различните температури, но това не означава че е грешка от измерването.
ALTEZZA написа:http://www.matcotools.com/catalog/produ ... URE-GAUGE/
Automatic temperature/pressure compensation
И на най-скъпият уред не мога да се доверя, без стикер за преминала държавна метрологична проверка, т.е. сравнен с еталонен такъв, и потвърдено ,че грешката на уреда е в нормите според класа на точност!ALTEZZA написа:http://www.matcotools.com/catalog/produ ... URE-GAUGE/
Automatic temperature/pressure compensation
Нормалное като се затопли гумата дасе качи налягането . При мен завода производител мие дал три режима на напомване на гумите зависимост от теглото на колата и затова аз ги правя някъде по средата от задодските препоръки 2.2 придни и 2.4 задни гумиDMDimitrov написа:Прав е колегата, че налягането се мени. Аз почти всеки път, когато зареждам проверявам и гумите. Веднъж бях пропуснал сутринта да измеря налягането (което винаги коригирам на 2.2), тръгвайки на море и спрях след 200км на една бензиностанция - налягането беше 2.6
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта