Разход на Приус 3
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
@E60_Power - няколко пъти вече ти се каза, ама ти така и не се усещаш. Бан и триене на мнения в този форум няма да получиш, но поне последвай един друг отявлен член и си отвори своя тема:
"Размисли и страсти на E60_Power".
Тържествено обещавам там няма да стъпя, а ти престани да спамиш в тая тема защото в Приус само си се возил (па дори и 400 км). Всеки, който иска да си купи хибрид ще трябва да мине през реките ти от словесна диария и най-вероятно ще остане без търсената информация.

"Размисли и страсти на E60_Power".
Тържествено обещавам там няма да стъпя, а ти престани да спамиш в тая тема защото в Приус само си се возил (па дори и 400 км). Всеки, който иска да си купи хибрид ще трябва да мине през реките ти от словесна диария и най-вероятно ще остане без търсената информация.









Не знам какво толкова се умува за този Prius.Със сигурност градския разход ще е по-добър от всеки конвенционален автомобил.Магистралния ще е като на обикновен бензинов автомобил, а извънградския-сравним с дизелов.И тук е най-големия проблем на тази кола - чуствително по-скъпа е от обикновената кола среден клас.За момента обществото ни не е готово да даде тези пари отгоре.Наистина има доста повече от обикновен масов автомобил, но тук хората мислят какво ще спечелят от ниския разход, а не какво всъщност получават като екстри и при базово оборудване - климатроник, камера за заден ход, Touch дисплей, CVT трансмисия, LED светлини и уникален дизайн на автомобила като цяло.
Не знам защо се мисли , че става само за градски преходи?Колата се представя чудесно и извън града.Да, разхода ще е като на конвенционален автомобил.И какво от това?Има си чудесна динамика.Уверявам всеки, че Prius е като всеки друг автомобил, имащ 130 коня под капака.
Към колегата E60_Power - не знам какво толкова те привлича в BMW?Лично за мен тази марка е произвела 4 (четири) модела които ми допадат.Вярно е ,че съм карал само 3 беемвета в живота си, но не ме впечатлиха кой знае колко.Да-хубави коли.Нищо специално.Ако сравняваш твоя автомобил от лускозния сегмент с Toyota, не си прав.Каза ти се за GS 450h.Много повече ми допада от което и да било BMW, или AUDI.За MB има коли, които също ми допадат.Аз харесвам лек волан.И какво значи "лек"?Corolla-та ти има променливо сервоусилие.Като караш бързо, волана се "втвърдява".Не искам да ставам щангист.Карал съм достатъчно ГАЗ-53А.
Лично мнение за BMW - с малки (4) изключения скучен и повтарящ се дизайн, смотано управление от уредите вътре, добра моторизация, отлично поведение при сух път.Това всичкото се постига и от доста други производители.И не си мисли, че 400 000 км пробег е нещо невероятно.Това е периода за разработка на Toyota.За останалите - живота на колата.Мойта е на 170 000, на 10г.Искаш ли да видиш състоянието и?И като салон, и като техника?Отвън има забележки, ама за тях съм виновен аз, а не колата.Мисля, че ме разбра...
...и накрая всеки си купува Toyota...
Не знам защо се мисли , че става само за градски преходи?Колата се представя чудесно и извън града.Да, разхода ще е като на конвенционален автомобил.И какво от това?Има си чудесна динамика.Уверявам всеки, че Prius е като всеки друг автомобил, имащ 130 коня под капака.
Към колегата E60_Power - не знам какво толкова те привлича в BMW?Лично за мен тази марка е произвела 4 (четири) модела които ми допадат.Вярно е ,че съм карал само 3 беемвета в живота си, но не ме впечатлиха кой знае колко.Да-хубави коли.Нищо специално.Ако сравняваш твоя автомобил от лускозния сегмент с Toyota, не си прав.Каза ти се за GS 450h.Много повече ми допада от което и да било BMW, или AUDI.За MB има коли, които също ми допадат.Аз харесвам лек волан.И какво значи "лек"?Corolla-та ти има променливо сервоусилие.Като караш бързо, волана се "втвърдява".Не искам да ставам щангист.Карал съм достатъчно ГАЗ-53А.
Лично мнение за BMW - с малки (4) изключения скучен и повтарящ се дизайн, смотано управление от уредите вътре, добра моторизация, отлично поведение при сух път.Това всичкото се постига и от доста други производители.И не си мисли, че 400 000 км пробег е нещо невероятно.Това е периода за разработка на Toyota.За останалите - живота на колата.Мойта е на 170 000, на 10г.Искаш ли да видиш състоянието и?И като салон, и като техника?Отвън има забележки, ама за тях съм виновен аз, а не колата.Мисля, че ме разбра...
...и накрая всеки си купува Toyota...
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Не можеш да очакваш, че ще върви като някой 4-литров мотор.Има си достатъчно динамика, за да изпревариш бързо и безопасно ТИР.Колата не е състезателна.Ако искаш бърз хибрид, отиваш при другата марка, както е постъпил Vesko.Ама плащаш повече.Напълно сравним е с твоята Corolla като динамика.Е, ще трябва да го вкараш малко в обороти, ама бензиновите са си така.И до момента не чух някакви сериозни аргументи, против колата, освен че е скъпа.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Koe е скъпо - Аурис Хибрид е по скъп точно с 5000лева от дизелов Аурис с механични скорости. Сложи му един автоматик и са на една цена,само че Хибридът по-икономичен.Владислав написа:Не можеш да очакваш, че ще върви като някой 4-литров мотор.Има си достатъчно динамика, за да изпревариш бързо и безопасно ТИР.Колата не е състезателна.Ако искаш бърз хибрид, отиваш при другата марка, както е постъпил Vesko.Ама плащаш повече.Напълно сравним е с твоята Corolla като динамика.Е, ще трябва да го вкараш малко в обороти, ама бензиновите са си така.И до момента не чух някакви сериозни аргументи, против колата, освен че е скъпа.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 0 госта