ГОДИШЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД !
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
ГОДИШЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД !
Здравейте колеги,
тази година изтича третата от както съм купил автомобила и по перфорацията на талончето за ГТП юни месец трябва да минавам на преглед. Може ли това да стане в оторизиран сервиз на Тойота ?!?
Ако не се лъжа срока на валидност на прегледа ще бъде 2 г., а не 1. След това вече ще трябва всяка година на се минава !?!
И малко встрани, но някой възползва ли се от предложението за удължаване на гаранцията на атомобила си с 2 години. Каква е процедурата !
тази година изтича третата от както съм купил автомобила и по перфорацията на талончето за ГТП юни месец трябва да минавам на преглед. Може ли това да стане в оторизиран сервиз на Тойота ?!?
Ако не се лъжа срока на валидност на прегледа ще бъде 2 г., а не 1. След това вече ще трябва всяка година на се минава !?!
И малко встрани, но някой възползва ли се от предложението за удължаване на гаранцията на атомобила си с 2 години. Каква е процедурата !
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Последният път като питах за такъв преглед, тм ауто изток, ми казаха, че не извършват. Нямат лиценз явно. Сега за новите прегледи не знам.
Отностно допълнителната гаранция, процедурата е - даваш парите, дават ти гаранция. Имат изисквания, колата да е обслужвана в техни сервизи, навреме, да не е над 90 000км преди сключване. Всъщност това е застраховка, а не гаранция. Защото за база ти вземат стойността на автомобила по фактура и това ти е лимита. Освен това не обхваща всичко, а само механични и електрични проблеми (и не на 100%, независимо, че пише всички, може би аз не разбирам кое е механичен проблем). Отделно ако нещо се развали и от там се повреди друго нещо, то другото нещо, не се поема от застраховката. Най - лесно си изтегли условията от сайта и си ги прочети. Хубавото е че тази застраховка се предава между собственици, независимо от броя им (ако решиш да продаваш колата е в плюс). Освен това тази застраховка си е инициатива на тукашната фирма, имам спомен, че в Европа не важи.
Отностно допълнителната гаранция, процедурата е - даваш парите, дават ти гаранция. Имат изисквания, колата да е обслужвана в техни сервизи, навреме, да не е над 90 000км преди сключване. Всъщност това е застраховка, а не гаранция. Защото за база ти вземат стойността на автомобила по фактура и това ти е лимита. Освен това не обхваща всичко, а само механични и електрични проблеми (и не на 100%, независимо, че пише всички, може би аз не разбирам кое е механичен проблем). Отделно ако нещо се развали и от там се повреди друго нещо, то другото нещо, не се поема от застраховката. Най - лесно си изтегли условията от сайта и си ги прочети. Хубавото е че тази застраховка се предава между собственици, независимо от броя им (ако решиш да продаваш колата е в плюс). Освен това тази застраховка си е инициатива на тукашната фирма, имам спомен, че в Европа не важи.
Дали правят технически преглед в тм ауто не знам. Аз моят го направих в един сервиз до нас, където беше най-евтино. Следващият ще ми е след 2 години, така че и при теб сигурно ще е така.
Удължената гаранция се състои от 2 компонента - за механични части и за електрическите. Имат си отделни цени, така че можеш да удължиш едно от двете или и двете. На королата общо за двете беше към 560лв. За авнсиса ще еповечко.
Като ми изтичаше гаранцията миналия ноември беше време и за подновяване на каското. По това време От тм ауто ми се обадиха и ми предложиха безплатно удължаване на гаранцията за механичните части ако си подновя каското през тях. Аз се навих на офертата, защото без това обмислях да удължавам гаранцията. За електрическата гаранция си доплатих към 200 лв и сега имам пълната гаранция. Дано не ми потрябва.
Тм ауто си имат книжка с подробно описание на условията и какво включва удължената гаранция. Аз я имам на пдф, така че мога да ти я пратя по мейл ако се интересуваш.
Удължената гаранция се състои от 2 компонента - за механични части и за електрическите. Имат си отделни цени, така че можеш да удължиш едно от двете или и двете. На королата общо за двете беше към 560лв. За авнсиса ще еповечко.
Като ми изтичаше гаранцията миналия ноември беше време и за подновяване на каското. По това време От тм ауто ми се обадиха и ми предложиха безплатно удължаване на гаранцията за механичните части ако си подновя каското през тях. Аз се навих на офертата, защото без това обмислях да удължавам гаранцията. За електрическата гаранция си доплатих към 200 лв и сега имам пълната гаранция. Дано не ми потрябва.
Тм ауто си имат книжка с подробно описание на условията и какво включва удължената гаранция. Аз я имам на пдф, така че мога да ти я пратя по мейл ако се интересуваш.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Според мен вероятността да се възползваш от допълнителната гаранция клони към 0,00001% и тези пари можеш да си ги спестиш. Естествено за твое спокойствие можеш да продължиш техническото обслужване в ТМ Ауто.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
А пък с тези нови прегледи, такава порнография е пак, че не е истина. Така позират пред тези камери... лошо да ти стане. Вчера минах, без да ме закачат за газов анализ, без да ми вържат някакви кабелчета за акумулатора. Добре, че поне спирачките ми провериха. А и за пред камерата, рови из багажника все едно гледа аптечка, пожарогасител и триъгълни, пускам чистачките и пръскалките, светлините, проверява коланите дали засичат, както и разбутва седалките, да види дали са хвнати здраво.
Нищо не съм ги карал или молил. Казах им за преглед и край. Чудно ми е как симулират газовия анализ, като компа, дори не им беше включен. Пуснаха го, чак на спирачките. Иначе за пред камерата ходи и уж го слага, вади, нещо прави там, ама колата дори не е запалена, защото ми вика "сега загаси" и аз загасих и толкоз. Почна да се върти из седалките там и по едно време се смуши отзад, да гледам слага пръчката в ауспуха, ма колата загасена. Викам си 'ко става сега. После му отворих предния капак, искара някакъв уред с две жици с крокодилчета и ги остави на корите. Викам тея за какво са -> за акумулатора. Викам, чакай да ти разкача кората, че иначе няма как, той ми вика после. После трънци, отиде отзад, да проверява за аптечка, пожарогасител, триъгълник и резервна гума, мина отпред прибра си жиците, затвори капака и вика, хайде на валяците и чак тогава запалих колата.
И какво сега, камери, чудесии, пари, интернет, хард дискове, правила, наредби.... ае довиждане и толкоз. Иначе прегледа 45лв. Аз лично не съм доволен, защото искам колата да ми е в ред, а пък съм дал пари за преглед. Обаче какво мога да направя, аз като гледам каква пародия е, изобщо не съм сигурен, че тоя газ анализатор ако го пуснат, ще отчете правилно. Дори не знам дали има такова нещо или просто един маркуч излизащ от стената с накрайник. После по улиците чист въздух нанайци. Дори ме е страх да кажа къде го направих това, че някой като разбере как съм минал и право там ще иде сигурно.
Както и да е, сега ще ходя само на газ анализ, където си ползват уреда за работа, а не за прегледи. Тея прегледи за мен не са работа, а чисто отбиване на номер.
Нищо не съм ги карал или молил. Казах им за преглед и край. Чудно ми е как симулират газовия анализ, като компа, дори не им беше включен. Пуснаха го, чак на спирачките. Иначе за пред камерата ходи и уж го слага, вади, нещо прави там, ама колата дори не е запалена, защото ми вика "сега загаси" и аз загасих и толкоз. Почна да се върти из седалките там и по едно време се смуши отзад, да гледам слага пръчката в ауспуха, ма колата загасена. Викам си 'ко става сега. После му отворих предния капак, искара някакъв уред с две жици с крокодилчета и ги остави на корите. Викам тея за какво са -> за акумулатора. Викам, чакай да ти разкача кората, че иначе няма как, той ми вика после. После трънци, отиде отзад, да проверява за аптечка, пожарогасител, триъгълник и резервна гума, мина отпред прибра си жиците, затвори капака и вика, хайде на валяците и чак тогава запалих колата.
И какво сега, камери, чудесии, пари, интернет, хард дискове, правила, наредби.... ае довиждане и толкоз. Иначе прегледа 45лв. Аз лично не съм доволен, защото искам колата да ми е в ред, а пък съм дал пари за преглед. Обаче какво мога да направя, аз като гледам каква пародия е, изобщо не съм сигурен, че тоя газ анализатор ако го пуснат, ще отчете правилно. Дори не знам дали има такова нещо или просто един маркуч излизащ от стената с накрайник. После по улиците чист въздух нанайци. Дори ме е страх да кажа къде го направих това, че някой като разбере как съм минал и право там ще иде сигурно.
Както и да е, сега ще ходя само на газ анализ, където си ползват уреда за работа, а не за прегледи. Тея прегледи за мен не са работа, а чисто отбиване на номер.
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Az sy6to ne sym dovolen ot uslugata koqto polu4avam za parite si, no kamerite sa edno dobro na4alo. Pone ve4e kolite trqbva da prisystvat na pregleda a ne da go minavat samo dokumentalno. Vypros e na razbirane, 4e parite taka ili ina4e si gi dal pone da polu4i6 polaga6tata se nasre6tana usluga za tqh. Dali 6te gi dade6 v punkta za TP ili na mahlenskiq maistor kato ti se raztropa primerno prednicata e po4ti edno i sy6to, makar 4e pri pregleda za suma ot sy6tiq porqdyk bi trqbvalo da ti pregledat cqlata kola. Udobno e dori i za sobstveno spokoistvie. Nemojem da vinim i mom4etata ot punktovete, vse pak tova e edin svoboden pazar i vseki se adaptira kym pazara, kolkoto i da ne mu se iska.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Значи новите промени със сигурност водят до подобрение. Как обаче успяха да минат без газ анализ. Явно системата им го позволява, защото друго не ми идва на акъла. А каква е тази система, която позволява без данни от уреда. Да не би в съседното хале да има една кола и да мерят нея, на место моята. Ако пък системата е направена с вратичка, значи пак рибата миреше от към главата. Камерата явно им работи и не могат да я изключат, иначе нямаше да кляка отзад и да се прави че мери нещо.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
В БГ всичко нормално е формално и всичко формално е нормално. laugh.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
колега само един въпрос имам щеше ли да си купиш катализатор за няколко хил. ако газовете не бяха в норма и щеше ли да ходиш няколко пъти там и да даваш по 42лв всеки път докато станеш изряден (нищо лично към всички ми е въпроса особено колегите с по стари коли които струват колкото катализатора)baba_metca написа:А пък с тези нови прегледи, такава порнография е пак, че не е истина. Така позират пред тези камери... лошо да ти стане. Вчера минах, без да ме закачат за газов анализ, без да ми вържат някакви кабелчета за акумулатора. Добре, че поне спирачките ми провериха. А и за пред камерата, рови из багажника все едно гледа аптечка, пожарогасител и триъгълни, пускам чистачките и пръскалките, светлините, проверява коланите дали засичат, както и разбутва седалките, да види дали са хвнати здраво.
Нищо не съм ги карал или молил. Казах им за преглед и край. Чудно ми е как симулират газовия анализ, като компа, дори не им беше включен. Пуснаха го, чак на спирачките. Иначе за пред камерата ходи и уж го слага, вади, нещо прави там, ама колата дори не е запалена, защото ми вика "сега загаси" и аз загасих и толкоз. Почна да се върти из седалките там и по едно време се смуши отзад, да гледам слага пръчката в ауспуха, ма колата загасена. Викам си 'ко става сега. После му отворих предния капак, искара някакъв уред с две жици с крокодилчета и ги остави на корите. Викам тея за какво са -> за акумулатора. Викам, чакай да ти разкача кората, че иначе няма как, той ми вика после. После трънци, отиде отзад, да проверява за аптечка, пожарогасител, триъгълник и резервна гума, мина отпред прибра си жиците, затвори капака и вика, хайде на валяците и чак тогава запалих колата.
И какво сега, камери, чудесии, пари, интернет, хард дискове, правила, наредби.... ае довиждане и толкоз. Иначе прегледа 45лв. Аз лично не съм доволен, защото искам колата да ми е в ред, а пък съм дал пари за преглед. Обаче какво мога да направя, аз като гледам каква пародия е, изобщо не съм сигурен, че тоя газ анализатор ако го пуснат, ще отчете правилно. Дори не знам дали има такова нещо или просто един маркуч излизащ от стената с накрайник. После по улиците чист въздух нанайци. Дори ме е страх да кажа къде го направих това, че някой като разбере как съм минал и право там ще иде сигурно.
Както и да е, сега ще ходя само на газ анализ, където си ползват уреда за работа, а не за прегледи. Тея прегледи за мен не са работа, а чисто отбиване на номер.
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
и моята колица го минава за сега но ако ми се наложи да си купя катализатор за 1000+лева да сменя всички гарнитури по двигателя щото било омазнено по двигателя, и една камара други глупости които реално не зависи сигорноста на автомобила ми нали се сещате че човек с кола за 2000лв не може си позволи ремонт за 3000лв щото ако ги имаше щеше да си купи по нова кола и другото е че ако не ви пуснат да минете преглед не трябва да ви вземат пари и така могат да си работят без пари целия месец
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Това, че не трябва да ти вземат пари, не е вярно, защото услугата е свършена. Това, че колата не е в ред си е проблем на клиента.
Да катализатор щях да си купя ако проблема е в катализатора. Изгорелите газове, може да не са свързани със сигурността на автомобила, но са свързани със здравето ни, защото ние ги дишаме тези работи, не някой друг. Само, че докато има такива хора които не им пука, ей го къде сме. Не знам човек, на който като му се падне отпред камион или автобус, който като подаде и стъклото чак става черно, да му е приятно. Ама по логита с цената на катилизатора какво, дай и тея да ни тровят, защото и техните са бая скъпи.
Освен това за коли под 74KW и действащ катализатора сваля данъка на половина. Е добре, значи по тая логика, хем нисък данък, хем прегледа без катализатор. Ми купете си кола, която без катализатор си влиза в нормата дадена от закона, а старата я продайте на някой друг, който ще я оправи и готово.
Едно лято, две седмици ходих на работа с колело. Ем голяма грешка. От такива с кофти катализатори и камиони, които бълват вулканични сажди се отказах. Дори имах чувството, че ми беше по-зле физически, от преди това. И защо? Щях да съм една кола на пътя по-малко, освен това, нямаше да съм единствения и от това всички щяхме да спечелим. Е да ама няма как, защото с противогаз едва ли се кара толкова лесно.
То вярно, че кравите замърсяват много повече от колите, ама дай сега да си ги мерим ли, какво. При това смога в центъра на големите градове не е от крави.
Малко се изроди темата, та съжалявам. Това все едни и същи въпроси, които се дъвчат от години, дано по-скоро да се разрешат, независимо, че има къде, къде по-важни проблеми, ама ние тези ако не можем да разрешим....
Да катализатор щях да си купя ако проблема е в катализатора. Изгорелите газове, може да не са свързани със сигурността на автомобила, но са свързани със здравето ни, защото ние ги дишаме тези работи, не някой друг. Само, че докато има такива хора които не им пука, ей го къде сме. Не знам човек, на който като му се падне отпред камион или автобус, който като подаде и стъклото чак става черно, да му е приятно. Ама по логита с цената на катилизатора какво, дай и тея да ни тровят, защото и техните са бая скъпи.
Освен това за коли под 74KW и действащ катализатора сваля данъка на половина. Е добре, значи по тая логика, хем нисък данък, хем прегледа без катализатор. Ми купете си кола, която без катализатор си влиза в нормата дадена от закона, а старата я продайте на някой друг, който ще я оправи и готово.
Едно лято, две седмици ходих на работа с колело. Ем голяма грешка. От такива с кофти катализатори и камиони, които бълват вулканични сажди се отказах. Дори имах чувството, че ми беше по-зле физически, от преди това. И защо? Щях да съм една кола на пътя по-малко, освен това, нямаше да съм единствения и от това всички щяхме да спечелим. Е да ама няма как, защото с противогаз едва ли се кара толкова лесно.
То вярно, че кравите замърсяват много повече от колите, ама дай сега да си ги мерим ли, какво. При това смога в центъра на големите градове не е от крави.
Малко се изроди темата, та съжалявам. Това все едни и същи въпроси, които се дъвчат от години, дано по-скоро да се разрешат, независимо, че има къде, къде по-важни проблеми, ама ние тези ако не можем да разрешим....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта