ИНТЕРКУЛЕР за Корола Версо D4D-90к.с

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

ИНТЕРКУЛЕР за Корола Версо D4D-90к.с

Мнение от vadoiv » 16 Мар 2012 20:37

Здравейте колеги,прегледах целия форум ,но подобна тема(за монтиране на интеркулер на Тойота Корола Версо D4D-90к.с.),не намерих.. :help: .Та....,искам да да се консултирам,дали има смисъл да "присаждам" кулер от друга Тойота(най-добре от КОРОЛА-Е12 D4D-110к.с.),след като мойта въпреки че е 2003г. незнам защо няма такъв!?! Въпроса ми е....турбото същото ли е като на 110к.с(дали ще смогва да пълни кулера,или ще се получи голяма турбо-дупка)....,трябва ли да се пипа по "електрониката" или не...И не на последно място , ще "живне" ли мотора в ниските обороти или пак ще се "събужда" от 2000 оборота нагоре...П.П. Някои казват,че с интеркулер двигателя започвал да мърка като коте... :thumbsup:
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 19 Мар 2012 14:32

72....посещения и нито един отговор....!Така е....,като всички си имате интеркулерчета,какво ви интересува за по-слабите тойотки с 90к.с. wink.gif . Колеги,наистина ли никой не е правил това упражнение,ако не ви се пише,поне дайте линк...! Отговора на въпроса , за евентуални разлики в турбо-компресорите ,ми е много необходим... Дали има нужда от някакви допълнителни настройки..., също... :thumbsup: .
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

proscrip
Мнения: 373
Регистриран на: 26 Мар 2006 12:46
Местоположение: Варна

Мнение от proscrip » 19 Мар 2012 15:59

колега, трябва да се пипне електрониката, отгоре на всичко - зависи къде и колко голям кулер туриш - ще си по-лагав, щото имаш да пълниш още пътища преди дросела, нямам си и на идея каква ти е турбината, но който и да пипне картите, ме съмнява да смъкне вътрящия момент надолу.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 19 Мар 2012 16:00

Мисля, че ще ти излезе по-евтино /за по-лесно да не говорим/ да смениш тази Корола за друга с по-мощния ДВГ - 116 или 136 к.с.
Не се мъчи щом не те кефи, все ще се намери някой да й се радва и на нея. :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 19 Мар 2012 18:03

Направо ме разбихте...,а пък аз си мислех,че разликата между D4D 90к.с и 110к.с(за COROLLA говорим) е само в интеркулера! За това бях решил да сложа оригинален,който смятам е изчислен точно ...Но в същото време си мисля,че ако няма разлика в турбините,не виждам защо неможе да се присади кулер и колата да стане по-пъргава...И...,няма да я сменям мойта,понеже много си ми харесва,просто исках да и направя някои "подобрения" :thumbsup: . П.П. Продължавам да се интересувам от темата и очаквам по-обнадеждаващи мнения... wink.gif .
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 19 Мар 2012 18:52

vadoiv написа:. Продължавам да се интересувам от темата и очаквам по-обнадеждаващи мнения... wink.gif .
Порови се в www.toyodiy.com И виж разликите между 110к.с. и твоята

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 19 Мар 2012 19:45

Благодаря колега,не му разбирам много на този сайт...До колкото разбрах по VIN мога да разбера доста за моята кола,но не разбрах как мога да получа информация за друга Corolla но 110к.с. Искам да те помоля,ако можеш да разбереш за някакви съществени разлики м/у двата модела(90 и 110к.с.),по-специално в турбото и електрониката,напиши ги тука в темата.... Ще ти бъда много благодарен :thumbsup: ,пък може да са от полза и на други колеги от форума .
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

whitefang
Мнения: 145
Регистриран на: 21 Сеп 2010 10:22
Местоположение: Пловдив

Мнение от whitefang » 20 Мар 2012 09:46

Мисията невъзможна. Към момента ЕКУ-то не подлежи на римап. Та единственията ти вариант е кулер,ЕКУ , май и катализатор заедно със сондите от 110 коня, EGR под въпрос, разни клапани . Турбината е същата май - GARETT GT1749V. Разлика с кулер и без ще усетиш минимална само в много горещо време. Карай си така колицата или я смени за по-малка. Хем искаш да караш икарус ,хем данъка да ти е малък хем и да върви като ламбо
Изображение
Corolla EU12 CDE120 D4D 2003

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 20 Мар 2012 19:50

Не ми се искаше да приключваме темата по този начин,но уви...! Благодаря на всички колеги взели участие в дискусията, и най-вече благодаря за "икономиите",които ще направя в тази криза,от това,че няма да се вкарвам в излишни филми с този интеркулер! :thumbsup: Но....,"пауър бокс" със сигурност ще сложа ...wink.gif ! Мечо..., очаквай включване.. :thumbsup: .
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 20 Мар 2012 20:33

"Нямала си баба беля, купила си коза!" rolleyes.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 22 Мар 2012 13:16

zi_zi_top написа:"Нямала си баба беля, купила си коза!" rolleyes.gif
Ееех колега....,пак ме поряза... wacko.gif . Просто търся начин да я посъживя тази Королка,не искам да се разделям с нея,но и няма да я търпя такава тромава :thumbsup: ... Знам,че всички ми мислите доброто,но просто ме влече(приятно ми е) да си човъркам по колите wink.gif .
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 22 Мар 2012 18:33

vadoiv написа: Ееех колега....,пак ме поряза....
Просто професия. Работата ми е да режа хора, за да им помагам. wink.gif
Винаги си добре дошъл.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 22 Мар 2012 20:20

:thumbsup: !
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 22 Мар 2012 23:58

Вариант за вдигане на мощност има, просто трябва решиш колко време и пари ти се харчат, защото и времето няма да е малко примерно biggrin.gif Всъщност парите си вървят правопропорционално с времето нужно да се похарчат laugh.gif нещо такова... :thumbsup:

Аватар
vadoiv
Мнения: 75
Регистриран на: 24 Яну 2012 21:15

Мнение от vadoiv » 23 Мар 2012 12:56

Благодаря ти Мечо...ето това е един обнадеждаващ отговор! Време имам предостатъчно,но в момента закъсах малко с финансите(сменях ролки,ремъци и летни гуми),и щом се съвзема веднага ще ти се обадя,за да действаме :thumbsup: .
TOYOTA RAV-4 ,2007г. D4D 2.2-136 кс.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта