Проект Celica GT-Four ST205
има и още ако не ви е писнало от мен ..
- Прикачени файлове
-
- DSC03046.JPG (236.51 KiB) Преглеждано 3996 пъти
-
- DSC03040.JPG (340.78 KiB) Преглеждано 3996 пъти
-
- DSC03039.JPG (242.7 KiB) Преглеждано 3996 пъти
-
- DSC03038.JPG (270.19 KiB) Преглеждано 3996 пъти
-
- DSC03035.JPG (141.86 KiB) Преглеждано 3996 пъти
T O Y O T A

и тъй като вече си е търкалям колата така 1 месец, мога да ви кажа кви са ми впечетленията от този дребен ъпгрейд!
Не знам дали е от свещите, или кабелите, или пък е от двете - но колата стана много по-жива и с по плътен звук от преди! Спря да ми прави Детонации и ми се струва че леко и се оптимизира разхода!
Съединителя ми беше малко неприятен докато му свикна .. но в момента не ми прави впечатление и си е карам нормално и в задръствания и на драг и на дрифт .. има много повече ряз от преди и пали гуменките брутално! Единствено, стана много трудна за каране на СНЯГ/ЛЕД - едвам паркирам!
Смених си всички тампони и шарнири (по окачването, задния диф) - няма кво да скръцне и да пукне вече
ОКАЧВАНЕТО!!! Оооо Окачването! ... Направо съм тотално щастлив от тоя TEIN .. промени колата в пъти. Много по управляема е, много по лесно се дрифти. Вече имам наистина чувството че карам 4х4! Оставих го на нормалната височина (каквато беше заводското) .. за сега ми харесва. За твърдост, мислих си че ще е много по твърда (направо неприятна за каране) но Уви НЕ! По твърда е, по рязко приема бабуните - но не се чувствам като в каруца (както съм се чувсвал в много опели с КОНИ койловъри) - Изобщо - мисля че това беше най-добрия ъпдейт който съм и правил на машината!
Спирачките! Нова течност ДОТ4, нови дискове и накладки (само с накладките сбърках, не трябваше да са КЕРАМИКА) Но спира на ЗВЯР!
Охлаждането! Колегите от КРЕС където ми правиха колата, казаха че Радиатора е с много добра сглобка, смених и Водната помпа, и сложих TRD термиостат който е рейтнат на 71градуса ... и направих сериозен тест на колата .. Планинско каране с яко в лютеницата и резултата беше, че стрелката дори не се помръдна от половината.
Единственото което се дразня, че не направих е ТЕСТ с заводските части - и след това същия тест с новите неща за да си направя равносметката .. ама както и да е!
Това се сещам за момента .. ако искате - питайте ме нещо, ще обяснявам
)
ОСТАНАХА:
- Още не съм минал през Иво от ХЕЕД за да нагласим Rev Limiter-a и Apexi-то
- Фидо-дидо също трябва да го навестя за нова генерация на 76мм
- И да взема окончателно решение - Воден/Сух кулер
След това - мисля нищо повече да не барам по колата!
.. може само някакъв лек РоулКейдж
)
.. и така
)
Поздрави от мен.. надявам се скоро да успея да дойда на някой от срещите на форума
)
See ya!
Не знам дали е от свещите, или кабелите, или пък е от двете - но колата стана много по-жива и с по плътен звук от преди! Спря да ми прави Детонации и ми се струва че леко и се оптимизира разхода!
Съединителя ми беше малко неприятен докато му свикна .. но в момента не ми прави впечатление и си е карам нормално и в задръствания и на драг и на дрифт .. има много повече ряз от преди и пали гуменките брутално! Единствено, стана много трудна за каране на СНЯГ/ЛЕД - едвам паркирам!
Смених си всички тампони и шарнири (по окачването, задния диф) - няма кво да скръцне и да пукне вече
ОКАЧВАНЕТО!!! Оооо Окачването! ... Направо съм тотално щастлив от тоя TEIN .. промени колата в пъти. Много по управляема е, много по лесно се дрифти. Вече имам наистина чувството че карам 4х4! Оставих го на нормалната височина (каквато беше заводското) .. за сега ми харесва. За твърдост, мислих си че ще е много по твърда (направо неприятна за каране) но Уви НЕ! По твърда е, по рязко приема бабуните - но не се чувствам като в каруца (както съм се чувсвал в много опели с КОНИ койловъри) - Изобщо - мисля че това беше най-добрия ъпдейт който съм и правил на машината!
Спирачките! Нова течност ДОТ4, нови дискове и накладки (само с накладките сбърках, не трябваше да са КЕРАМИКА) Но спира на ЗВЯР!
Охлаждането! Колегите от КРЕС където ми правиха колата, казаха че Радиатора е с много добра сглобка, смених и Водната помпа, и сложих TRD термиостат който е рейтнат на 71градуса ... и направих сериозен тест на колата .. Планинско каране с яко в лютеницата и резултата беше, че стрелката дори не се помръдна от половината.
Единственото което се дразня, че не направих е ТЕСТ с заводските части - и след това същия тест с новите неща за да си направя равносметката .. ама както и да е!

Това се сещам за момента .. ако искате - питайте ме нещо, ще обяснявам

ОСТАНАХА:
- Още не съм минал през Иво от ХЕЕД за да нагласим Rev Limiter-a и Apexi-то
- Фидо-дидо също трябва да го навестя за нова генерация на 76мм
- И да взема окончателно решение - Воден/Сух кулер
След това - мисля нищо повече да не барам по колата!




Поздрави от мен.. надявам се скоро да успея да дойда на някой от срещите на форума

See ya!

T O Y O T A

....

зимата не е много подходящ тест за охлаждане,зацепване и т.н.,опитвай се тестовете да ги правиш по някакво сравним начин с електронна или механична джаджа,а не по биологични усещания.
п.с.:срещи не се провеждат,но митрович и нашите извънконтитнетални приятели са ни поканили на писта юни и септември,,,:следи датите и да си готов:)
@rudolf: Този път ще съм на линия (живот и здраве)
) ..
Дори започнах вече виртуалните тренировки .. Намерих модел на писта Дракон за LFS .. както и моята кола за същата игра .. дано да ми е от полза
...
@Troshko: За съжаление си много ПРАВ :( .. но ги купих дисковете и накладките комплект - и ако трябваше да развалям комплекта - трябваше да дам още 200 Паунда за да го сглобя както исках ... нооо - квото - такова
) и тия стават - и не е чак толкова лошо .. освен че като е студено МНОГО скърцат 
--------------------------------------------------------------------
Пичове, имам един въпрос .. макар и да не му е тук мястото май, но все пак да питам:
-Трудно ли ще е според вас и много ли ще е скъпо, да се присъди друга скоростна кутия на Селиката. До колкото знам на TTE WRC селиката е със кутия на ЕВО9 6скоростна ???
-И един малко тъп въпрос ... Каква е ролята на Final-Drive-а в скоростната кутия - Ако подлежи на смяна - трябва ли да се барат и диференциалите ?.. - Има ли някакъв шанс да си направя скоростите по дълги (1ва и 5та) например ?
Поздрави!

Дори започнах вече виртуалните тренировки .. Намерих модел на писта Дракон за LFS .. както и моята кола за същата игра .. дано да ми е от полза

@Troshko: За съжаление си много ПРАВ :( .. но ги купих дисковете и накладките комплект - и ако трябваше да развалям комплекта - трябваше да дам още 200 Паунда за да го сглобя както исках ... нооо - квото - такова


--------------------------------------------------------------------
Пичове, имам един въпрос .. макар и да не му е тук мястото май, но все пак да питам:
-Трудно ли ще е според вас и много ли ще е скъпо, да се присъди друга скоростна кутия на Селиката. До колкото знам на TTE WRC селиката е със кутия на ЕВО9 6скоростна ???
-И един малко тъп въпрос ... Каква е ролята на Final-Drive-а в скоростната кутия - Ако подлежи на смяна - трябва ли да се барат и диференциалите ?.. - Има ли някакъв шанс да си направя скоростите по дълги (1ва и 5та) например ?
Поздрави!
T O Y O T A

поздрави за колата
TTE не е с кутия от ЕВО - има си фирма която произвежда кутии за ЕВО, ИНТЕГРАЛЕ, ТОЙОТА и тн
Celica-та на Jonny Milners която стана първа на Goodwood Festival of Speed 2011 е с такава - това е сайта на производителя - http://maktrak.com/ - за цената дори не ми се иска да предполагам
относно крайната предавка - с нея можеш да си скъсяваш и удължаваш предавките на кутията, но за сега не съм намерил някой да предлага нещо такова, могат да ти го направят по поръчка, диференциалите не се пипат. 1-ва и 5-та по дълги може да ги направиш ако смениш съответните зъбни колела.
205 може да кара с кутията на 185, а 185 имат модел с малко по къси предавки, който се намира доста трудно
Австралийците на рали много често използват кутия от РАВ4, която дава макс скорост около 190км/ч и става на трансмисията на 205 и 185
Като цяло доста трудна работа с трансмисята, освен ако не си приготвиш една солидна сума
относно дългата 5-та - с каква скорост мислиш да караш - с тази е около 260 по GPS biggrin.gif рамера на гумите е 235/40/17

TTE не е с кутия от ЕВО - има си фирма която произвежда кутии за ЕВО, ИНТЕГРАЛЕ, ТОЙОТА и тн
Celica-та на Jonny Milners която стана първа на Goodwood Festival of Speed 2011 е с такава - това е сайта на производителя - http://maktrak.com/ - за цената дори не ми се иска да предполагам
относно крайната предавка - с нея можеш да си скъсяваш и удължаваш предавките на кутията, но за сега не съм намерил някой да предлага нещо такова, могат да ти го направят по поръчка, диференциалите не се пипат. 1-ва и 5-та по дълги може да ги направиш ако смениш съответните зъбни колела.
205 може да кара с кутията на 185, а 185 имат модел с малко по къси предавки, който се намира доста трудно
Австралийците на рали много често използват кутия от РАВ4, която дава макс скорост около 190км/ч и става на трансмисията на 205 и 185
Като цяло доста трудна работа с трансмисята, освен ако не си приготвиш една солидна сума
относно дългата 5-та - с каква скорост мислиш да караш - с тази е около 260 по GPS biggrin.gif рамера на гумите е 235/40/17
Toyota Turbo
@alex72bg - мерси за бързия отговор! Както винаги много точен! 
http://maktrak.com/specs/4wd-transverse.pdf 22,500паунда + Данъците LoLLL!
И каква и е разликата примерно с тази: http://maktrak.com/specs/4wd-evo-conversion.pdf за скромните 9,500паунда ?
И все пак гледам, че стават и за ЕВО ... т.е. има ли шанс кутия от ЕВО9MR да се присъди на Тойота-та ?
5-тата искам да стане по-дълга за да може като карам със 140-160 (колкото обикновено карам извън градско) Ако може да е в по-ниски обороти -> и по-икономична.
А първата - наистина ми се иска да е по-дълга с една идея
Иначе да, късички са и скоростите, нали е "ралиджийка" и така както е направена кутията - само 6-та и липсва, за да става и за извънградско
)
Баси и екзотичната количка майна.. ако не ми беше такава страст от дете - отдавна да съм се огледал в някой ЕВО!

http://maktrak.com/specs/4wd-transverse.pdf 22,500паунда + Данъците LoLLL!

И каква и е разликата примерно с тази: http://maktrak.com/specs/4wd-evo-conversion.pdf за скромните 9,500паунда ?
И все пак гледам, че стават и за ЕВО ... т.е. има ли шанс кутия от ЕВО9MR да се присъди на Тойота-та ?
5-тата искам да стане по-дълга за да може като карам със 140-160 (колкото обикновено карам извън градско) Ако може да е в по-ниски обороти -> и по-икономична.
А първата - наистина ми се иска да е по-дълга с една идея

Иначе да, късички са и скоростите, нали е "ралиджийка" и така както е направена кутията - само 6-та и липсва, за да става и за извънградско

Баси и екзотичната количка майна.. ако не ми беше такава страст от дете - отдавна да съм се огледал в някой ЕВО!

T O Y O T A

По времето на WRC Селиката не е имало Evo9.SLADURA написа:До колкото знам на TTE WRC селиката е със кутия на ЕВО9 6скоростна ???
Twincharged Селиката на Jonny Milner е с Maktrak кутия за Evo9, но не е само кутията. Целият 4x4 drivetrain на колата на Jonny Milner e сменен с такъв за Evo9, защото заводската 4x4 система на Селиката е кофти изпълнение и по-добре да си остане в миналото.
Ако си добър фабрикатор - пренасяш целия drivetrain от Evo в купето на Селиката. Тогава ще имаш добра 4x4 кола, която на външен вид изглежда като Селика. По-евтино ще е просто да си вземеш едно Evo обаче - въпрос на бюджет.SLADURA написа:И все пак гледам, че стават и за ЕВО ... т.е. има ли шанс кутия от ЕВО9MR да се присъди на Тойота-та ?
Последно промяна от MX5 на 08 Мар 2012 22:50, променено общо 1 път.
За какво ти е тоя двоен синтер метал? Той е шумен! Дисковете са запалени!Маховика не е добре май?
Метай турбини,дюзи,валове..... че идва лято трее се дава газ.

Метай турбини,дюзи,валове..... че идва лято трее се дава газ.

КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
@poli - нищо му няма на съединителя и маховика - просто са карани около по-малко от 1000км. след което са свалени - след което са стояли поне 5 месеца - от което са се окислили леко .. но са в перфектно здраве! - Иначе Да! Шумничак е .. но след като му свикнах - си ми харесва. Голяма дилема ми беше и на мен с тоя съединител .. но като за 2к лева е добре.
Купих го от много уважаван форумец от GT4OC.Co.Uk .. а иначе целия кит е купен от FENSPORT-а .. А въпросния човечец продаваше още Бутала, Колянов и разпределителни валове от TTE селиката
А и да - проста беше логиката, че по времето на тази селика е нямало ЕВО9-ки .. но скоро си бях писъл с един Рали състезател от Румъния, който кара неговата с кутия от ЕВО .. но не успях да измъкна повече инфо .. и от там ги навързах нещата...
Явно ще се наложи да си е избия тази идея със скоростната кутия от главата :( ... Макар че от време на време изкачат някакви ЕВО7/8 за части на добри цени .. но май- няма да е толкова просто колкото си мислих :((
Благодаря ви за инфото колеги
)
Поздрави!
Купих го от много уважаван форумец от GT4OC.Co.Uk .. а иначе целия кит е купен от FENSPORT-а .. А въпросния човечец продаваше още Бутала, Колянов и разпределителни валове от TTE селиката
А и да - проста беше логиката, че по времето на тази селика е нямало ЕВО9-ки .. но скоро си бях писъл с един Рали състезател от Румъния, който кара неговата с кутия от ЕВО .. но не успях да измъкна повече инфо .. и от там ги навързах нещата...
Явно ще се наложи да си е избия тази идея със скоростната кутия от главата :( ... Макар че от време на време изкачат някакви ЕВО7/8 за части на добри цени .. но май- няма да е толкова просто колкото си мислих :((
Благодаря ви за инфото колеги

Поздрави!
T O Y O T A

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта