4 килограмови джанти със много малко ет,
Видинска Тойота АЕ82
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Chapster написа:...4 килограмови джанти, резервоар от Трабант



Какви са тези джанти?
Ако не се лъжа Джак Брабам имаше една мисъл относно олекотяването на състезателни коли, цитирам по памет:
“Една кола е достатъчно лека тогава, когато започнат да падат части от нея.” biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
За сега задния капак ще остане така,защото колата става с прекалено лека задница.Ще се опитам сам да си направя преден капак от смола.А ако вземе па стане,ще се заиграя и с калници и предна броняLordDigital написа:Ако имаш кой да ти скалъпи един калъп за заден карбонов капак ,ето ти още сигурно 15-на кила?
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Притеснява те дистрибуцията между мостовете ли със леката задница?Къде ти е във момента акумулатора ,че не го виждам на мястото му?:)Chapstur написа:За сега задния капак ще остане така,защото колата става с прекалено лека задница.Ще се опитам сам да си направя преден капак от смола.А ако вземе па стане,ще се заиграя и с калници и предна броняLordDigital написа:Ако имаш кой да ти скалъпи един калъп за заден карбонов капак ,ето ти още сигурно 15-на кила?

Ами да.Притеснявам се че колата става много лека отзад а пък отпред единствено мога да сваля килограми от ламарините.резервоара ще е доста по лек и с по малък обем затова мисля да е на мястото на резервната гума,все още не съм решил дали да е върху задния мост или след него.Някъде бях чел,че е много лошо да е след моста.Все едно влачиш нещо
и бутал задницата в завой.Акомулатора е на мястото на дясната седалка

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
По принцип е така ,от гледна точка на ротацина инерция (колко лесно са върти колата) най-добре на задния мост че и пред него. Проблема е във тоя случаи че резервуара идва доста високо от земята ,което води до дрги недостатъци. Зараду тва вдълбан на местото на реервната гума или упрян напред колкото може най-добре. Другия момент е като вдълбаваш че требе усилване ,дето тежи и ето ти още разлики между теория и практика.Chapstur написа:Ами да.Притеснявам се че колата става много лека отзад а пък отпред единствено мога да сваля килограми от ламарините.резервоара ще е доста по лек и с по малък обем затова мисля да е на мястото на резервната гума,все още не съм решил дали да е върху задния мост или след него.Някъде бях чел,че е много лошо да е след моста.Все едно влачиш нещои бутал задницата в завой.Акомулатора е на мястото на дясната седалка
Тия Короли не са ли ги карали във група А или група 1? Виж батките от Тойота къде са слагали резервуара и просто копирай


Re: Видинска Тойота АЕ82
Почти всичко е готово.Преминаха и първите настройки.Доволен съм от постигнатия резултат ама ми се иска повече .Ето няколко снимки от деня на настроиката.Сложих и лексана,стана много грозно
ама поне е леко и с всяко нещо което колата става по лека става и по грозна






Последно промяна от Chapstur на 20 Юни 2012 17:36, променено общо 1 път.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: Видинска Тойота АЕ82
Мапера ми се казва Дани и е на 16 години от Видин.Мегата която ползвам е правена от него 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта