Китайската кола Волекс-най-доброто ли е?
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Това не съм го измислил аз, а го има дрказано на много места из нета. При ГИ има загуби след изпарителя, а тук няма. Има и замервани дино стойности с течна фаза на български коли. Обаче най-малко пък теб ще убеждавам. Освен това си в голяма грешка - 1 кг бензин има 44 МДж, а 1 кг газ 46 МДж.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
След като смяташ, че една кола е по-добра от друга заради това, че е завъртяла по-бърза обиколка на Нюрбургринг - ОК, по-добра е. Данните за Лексус-а и Мерцедес-а / техническите параметри / не са плод на журналистическо субективно схващане, а са обективни. Това, че Лексус-а е завъртял по-бърза обиколка от Мерцедес-а не означава, че изложените параметри в статията са грешни. Аз бих платил два пъти по-малко и бих взел Мерцедес-а. Друг би платил двойно за Лексус-а.
А относно сравнителния тест между луксозните седани - ОК, след като смяташ, че 19-те тон колони на Лексус-а / Mark Levinson / пред 15-те на S класата / Bose / дават предимство на японеца, не мисля, че изобщо трябва да влизам в какъвто и да е спор. Просто е безпредметно. Хората, които разбират от музика и озвучаване ще разберат за какво говоря. Този сравнителен тест между луксозните седани, който ти дадох е много, ама много голяма излагация за претенциите на Лексус да се мери с Мерцедес. Щото, както виждаш, единствено по цена е по-добър. И то спрямо кола, която е по-стара като концепция. Така, че тоя спор очевидно е безпредметен.
А относно сравнителния тест между луксозните седани - ОК, след като смяташ, че 19-те тон колони на Лексус-а / Mark Levinson / пред 15-те на S класата / Bose / дават предимство на японеца, не мисля, че изобщо трябва да влизам в какъвто и да е спор. Просто е безпредметно. Хората, които разбират от музика и озвучаване ще разберат за какво говоря. Този сравнителен тест между луксозните седани, който ти дадох е много, ама много голяма излагация за претенциите на Лексус да се мери с Мерцедес. Щото, както виждаш, единствено по цена е по-добър. И то спрямо кола, която е по-стара като концепция. Така, че тоя спор очевидно е безпредметен.
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
За музиката - и в трите коли средностатистически човек, без да е професионалист, трудно би открил разлика. Най-зле е в бмв-то, най-добре в мерцедеса. Дори мислех, че той е с по-сериозно озвучаване. Лексуса има много хубава музика, но не впечатлява с нещо кой знае колко. Мислех, че е по-зле от бенца, но явно греша.E60_Power написа:След като смяташ, че една кола е по-добра от друга заради това, че е завъртяла по-бърза обиколка на Нюрбургринг - ОК, по-добра е. Данните за Лексус-а и Мерцедес-а / техническите параметри / не са плод на журналистическо субективно схващане, а са обективни. Това, че Лексус-а е завъртял по-бърза обиколка от Мерцедес-а не означава, че изложените параметри в статията са грешни. Аз бих платил два пъти по-малко и бих взел Мерцедес-а. Друг би платил двойно за Лексус-а.
А относно сравнителния тест между луксозните седани - ОК, след като смяташ, че 19-те тон колони на Лексус-а / Mark Levinson / пред 15-те на S класата / Bose / дават предимство на японеца, не мисля, че изобщо трябва да влизам в какъвто и да е спор. Просто е безпредметно. Хората, които разбират от музика и озвучаване ще разберат за какво говоря. Този сравнителен тест между луксозните седани, който ти дадох е много, ама много голяма излагация за претенциите на Лексус да се мери с Мерцедес. Щото, както виждаш, единствено по цена е по-добър. И то спрямо кола, която е по-стара като концепция. Така, че тоя спор очевидно е безпредметен.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Ами, Bose озвучават катедрали, имат договори с Пентагона, а също така с НАСА. Всеки един разговор между астронавти и Хюстън е благодарение на Bose. Иначе, Bang&Olufsen се смятат за върха на сладоледа и се поставят във всеки един модел AMG. Също и в Ауди.gh0s7r1d3r написа:За музиката - и в трите коли средностатистически човек, без да е професионалист, трудно би открил разлика. Най-зле е в бмв-то, най-добре в мерцедеса. Дори мислех, че той е с по-сериозно озвучаване. Лексуса има много хубава музика, но не впечатлява с нещо кой знае колко. Мислех, че е по-зле от бенца, но явно греша.E60_Power написа:След като смяташ, че една кола е по-добра от друга заради това, че е завъртяла по-бърза обиколка на Нюрбургринг - ОК, по-добра е. Данните за Лексус-а и Мерцедес-а / техническите параметри / не са плод на журналистическо субективно схващане, а са обективни. Това, че Лексус-а е завъртял по-бърза обиколка от Мерцедес-а не означава, че изложените параметри в статията са грешни. Аз бих платил два пъти по-малко и бих взел Мерцедес-а. Друг би платил двойно за Лексус-а.
А относно сравнителния тест между луксозните седани - ОК, след като смяташ, че 19-те тон колони на Лексус-а / Mark Levinson / пред 15-те на S класата / Bose / дават предимство на японеца, не мисля, че изобщо трябва да влизам в какъвто и да е спор. Просто е безпредметно. Хората, които разбират от музика и озвучаване ще разберат за какво говоря. Този сравнителен тест между луксозните седани, който ти дадох е много, ама много голяма излагация за претенциите на Лексус да се мери с Мерцедес. Щото, както виждаш, единствено по цена е по-добър. И то спрямо кола, която е по-стара като концепция. Така, че тоя спор очевидно е безпредметен.
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
Espace&Yaris написа: Енергийната стойност на бензина е 30MJ за 1 литър.
Енергийната стойност на (LPG)пропан-бутана е 23MJ за 1 литър.
Приятелю, грешка няма. И това което съм написал аз е вярно, и това което ти също. Лошото е че за теб литър и килограм явно са едно и също нещо, но за мен не са. Аз като отида на бензиностанцията ми зареждат литри, на теб не знам какво ти сипват.gh0s7r1d3r написа:Това не съм го измислил аз, а го има дрказано на много места из нета. При ГИ има загуби след изпарителя, а тук няма. Има и замервани дино стойности с течна фаза на български коли. Обаче най-малко пък теб ще убеждавам. Освен това си в голяма грешка - 1 кг бензин има 44 МДж, а 1 кг газ 46 МДж.
1л. бензин е около 730гр.
1л. LPG е около 550гр.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Kak ще е безпредметен спора. Ти обяви,че най-важното в класа е PERFORMANCE!, само че това не е клас street racer, a e super luksozen klas,където повечето ги возят шофьори!. Не говорим за евтина S класичка 320 ЦДИ,говорим за S600 и Lexus LS 600h. Това не са коли за надбягвания,а за луксозно и комфортно придвижване.E60_Power написа:След като смяташ, че една кола е по-добра от друга заради това, че е завъртяла по-бърза обиколка на Нюрбургринг - ОК, по-добра е. Данните за Лексус-а и Мерцедес-а / техническите параметри / не са плод на журналистическо субективно схващане, а са обективни. Това, че Лексус-а е завъртял по-бърза обиколка от Мерцедес-а не означава, че изложените параметри в статията са грешни. Аз бих платил два пъти по-малко и бих взел Мерцедес-а. Друг би платил двойно за Лексус-а.
А относно сравнителния тест между луксозните седани - ОК, след като смяташ, че 19-те тон колони на Лексус-а / Mark Levinson / пред 15-те на S класата / Bose / дават предимство на японеца, не мисля, че изобщо трябва да влизам в какъвто и да е спор. Просто е безпредметно. Хората, които разбират от музика и озвучаване ще разберат за какво говоря. Този сравнителен тест между луксозните седани, който ти дадох е много, ама много голяма излагация за претенциите на Лексус да се мери с Мерцедес. Щото, както виждаш, единствено по цена е по-добър. И то спрямо кола, която е по-стара като концепция. Така, че тоя спор очевидно е безпредметен.
Няма логика,която казва,че луксозния клас трябва да е спортен и това прави най-добрата кола в този клас.
Както виждаш и в твоя тест оборудването на Лекса е топ,комфорта също. Ако включим и БМВ7 , то Мерцедеса ще получи по-малко точки на Performance от БМВ, но това не прави БМВ7 по-добрата кола.
Няма претенции на Лексус да се мери с Мерцедес- Мерцедес е останал една емблема и стара слава. Мерцедес трябва да се мери с Лексус, защото Лексуса е няколко класи по-високотехнологичната и инженерна кола от Мерцедес. При Лексус излагация няма, има само работа, качествени и здрави ,луксозни автомобили. Излагация е Mercedes S class diesel„ ето това е излагация в този клас.
За спортните коли- Лексус не е завъртял някаква по-бърза обиколка, Лексус е по-бърз от немските коли на писта, на пистата има прави отсечки, завои,спирания, доускорения- всичко показва пистата, което го има в реалния живот и когато така се заставят и се тества и се погледнат после цифрите, става ясно коя кола е по-бърза, а не журналистически твърдения,силно субективни.
Данните/техническите параметри/ за Лексус/Мерцедес са обективни, не съм каза,че не са:
Ето данни и цифри:
http://imageshack.us/f/684/99641821.jpg/
http://imageshack.us/f/560/63518882.jpg/
http://imageshack.us/f/130/67530976.jpg/
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Не разбирам защо правиш връзка между PERFORMANCE и спортно каране!?!?! Каква е връзката? Това, че Мерцедес-а е по-добрата от двете коли е съвсем ясно за всеки безпристрастен, който се запознае с този тест. И не говорим за спортно каране, а за комплексно представяне. Съвсем ясно е написано защо по отношение PERFORMANCE Бенц-а бие Лексус-а - просто по-добрата кола. И само по-отношение цена Лексус-а взима повече точки. И така любимите ти колони / 4бр. повече / от фирма, която е също толкова далеч от Bose, колкото и Лексус от Бенц. Твърдението, че Мерцедес трябва да се мери с Лексус го подминавам - не заслужава коментар. Понеже ме мързи да се ровя из нета, отворих първия излязал линк по темата "BMW vs Mercedes vs Audi vs Lexus" и попаднах на сравнителен тест, публикуван в наш международен форум. Първоначално помислих, че няма как да е обективен / щото е във форум на БМВ /, но после установих, че теста е правен по методика за оценяване на списание за автомобили и просто феновете на БМВ са публикували резултатите, т.е. БМВ няма нищо общо с този тест. Много любопитно четиво - Лексус е последен. Изобщо нямам претенция този сравнителен тест да е обективен, макар, че подробно се обяснява коя кола колко точки получава и защо, така,че с радост ще прочета някакъв подобен материал, постнат от теб.LEXUS написа:Kak ще е безпредметен спора. Ти обяви,че най-важното в класа е PERFORMANCE!, само че това не е клас street racer, a e super luksozen klas,където повечето ги возят шофьори!. Не говорим за евтина S класичка 320 ЦДИ,говорим за S600 и Lexus LS 600h. Това не са коли за надбягвания,а за луксозно и комфортно придвижване.E60_Power написа:След като смяташ, че една кола е по-добра от друга заради това, че е завъртяла по-бърза обиколка на Нюрбургринг - ОК, по-добра е. Данните за Лексус-а и Мерцедес-а / техническите параметри / не са плод на журналистическо субективно схващане, а са обективни. Това, че Лексус-а е завъртял по-бърза обиколка от Мерцедес-а не означава, че изложените параметри в статията са грешни. Аз бих платил два пъти по-малко и бих взел Мерцедес-а. Друг би платил двойно за Лексус-а.
А относно сравнителния тест между луксозните седани - ОК, след като смяташ, че 19-те тон колони на Лексус-а / Mark Levinson / пред 15-те на S класата / Bose / дават предимство на японеца, не мисля, че изобщо трябва да влизам в какъвто и да е спор. Просто е безпредметно. Хората, които разбират от музика и озвучаване ще разберат за какво говоря. Този сравнителен тест между луксозните седани, който ти дадох е много, ама много голяма излагация за претенциите на Лексус да се мери с Мерцедес. Щото, както виждаш, единствено по цена е по-добър. И то спрямо кола, която е по-стара като концепция. Така, че тоя спор очевидно е безпредметен.
Няма логика,която казва,че луксозния клас трябва да е спортен и това прави най-добрата кола в този клас.
Както виждаш и в твоя тест оборудването на Лекса е топ,комфорта също. Ако включим и БМВ7 , то Мерцедеса ще получи по-малко точки на Performance от БМВ, но това не прави БМВ7 по-добрата кола.
Няма претенции на Лексус да се мери с Мерцедес- Мерцедес е останал една емблема и стара слава. Мерцедес трябва да се мери с Лексус, защото Лексуса е няколко класи по-високотехнологичната и инженерна кола от Мерцедес. При Лексус излагация няма, има само работа, качествени и здрави ,луксозни автомобили. Излагация е Mercedes S class diesel„ ето това е излагация в този клас.
За спортните коли- Лексус не е завъртял някаква по-бърза обиколка, Лексус е по-бърз от немските коли на писта, на пистата има прави отсечки, завои,спирания, доускорения- всичко показва пистата, което го има в реалния живот и когато така се заставят и се тества и се погледнат после цифрите, става ясно коя кола е по-бърза, а не журналистически твърдения,силно субективни.
Данните/техническите параметри/ за Лексус/Мерцедес са обективни, не съм каза,че не са:
Ето данни и цифри:
http://imageshack.us/f/684/99641821.jpg/
http://imageshack.us/f/560/63518882.jpg/
http://imageshack.us/f/130/67530976.jpg/
Така, че не знам кой с кого трябва да се мери. И имай предвид отново, че най-старата кола от четирите е Мерцедес-а.
http://www.bmwblog.com/2009/12/05/bmw-7 ... -lexus-ls/
Признавам, че има елемент БМВ фенщина, но пак казвам - дай някакво подобно сравнение от Лексус и ще дискутираме.
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Офтопик /ама май почти цялата тема е офтопик/
Не мога да разбера защо в няколко поредни теми има толкова безмислени спорове и конкретно нападки от няколко човека към колегата LEXUS. Дразнят се, че защитава позицията си да харесва Toyota и Lexus. Дразнят се от неговата упоритост ли - не знам. Наистина всеки си е с предпочитанията, но не случайно това е форума на Toyota - т.е. съвсем нормално си е 'вкъщи' LEXUS ясно да каже, че харесва и обича тези марки. Доколкото знам / поправете ме ако греша/ той не е тръгнал както някои други колеги, да крещи по форумите на БМВ,Субару,Ауди,GW и т.н. , че те не разбират от автомобили, че неговото си е най-добро. Той го прави на домашен терен и в повечето случаи само след провокации от някои. Кажи речи изкараха нещата дотам, че е нормално да се иронизира мнението на хората за които "ТОЙОТА е номер 1"
Убеден съм, че те се забавляват на неговата страст в споровете, но пък и също така трудно ще могат да отрекат, че той почти винаги в споровете си цитира данни, а не дава своето субективно мнение.
Моля Ви - позволете ни да си харесваме Тойотите!
Не мога да разбера защо в няколко поредни теми има толкова безмислени спорове и конкретно нападки от няколко човека към колегата LEXUS. Дразнят се, че защитава позицията си да харесва Toyota и Lexus. Дразнят се от неговата упоритост ли - не знам. Наистина всеки си е с предпочитанията, но не случайно това е форума на Toyota - т.е. съвсем нормално си е 'вкъщи' LEXUS ясно да каже, че харесва и обича тези марки. Доколкото знам / поправете ме ако греша/ той не е тръгнал както някои други колеги, да крещи по форумите на БМВ,Субару,Ауди,GW и т.н. , че те не разбират от автомобили, че неговото си е най-добро. Той го прави на домашен терен и в повечето случаи само след провокации от някои. Кажи речи изкараха нещата дотам, че е нормално да се иронизира мнението на хората за които "ТОЙОТА е номер 1"

Моля Ви - позволете ни да си харесваме Тойотите!

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Що за тъп тест, правен вероятно от 5-то класници.E60_Power написа:попаднах на сравнителен тест, публикуван в наш международен форум. Първоначално помислих, че няма как да е обективен / щото е във форум на БМВ /, но после установих, че теста е правен по методика за оценяване на списание за автомобили и просто феновете на БМВ са публикували резултатите, т.е. БМВ няма нищо общо с този тест. Много любопитно четиво - Лексус е последен. Изобщо нямам претенция този сравнителен тест да е обективен, макар, че подробно се обяснява коя кола колко точки получава и защо, така,че с радост ще прочета някакъв подобен материал, постнат от теб.
Така, че не знам кой с кого трябва да се мери. И имай предвид отново, че най-старата кола от четирите е Мерцедес-а.
http://www.bmwblog.com/2009/12/05/bmw-7 ... -lexus-ls/
Признавам, че има елемент БМВ фенщина, но пак казвам - дай някакво подобно сравнение от Лексус и ще дискутираме.
2 раздела за абсолютно субективния дизайн- външен,вътрешен, те сами го признават:
Truth is that when it comes to interior design, personal taste varies from individual to another individual and the choice can be subjective.
За двигателите- никъде не се говори за качество на двигателя, а за броя на двигателите в гамите и за двигателите, които изтискват най-много мощност. Лексус не е в този нишов сегмент. Там пазарът е изключително стеснен. Абсолятно неадекватен раздел и не показващ нищо е и този с двигателите. Не говорим за качество и технологии,а за брой в гамата и конски сили.
Следващият раздел- външни габарити. Това,че една кола е най-дълга, не значи,че е най-удобна.
Следващият дестки раздел 0-100км./ч. Какво е това? Какво е значението за лукса на лимузина от този клас? Никакво. Дали ще ускори за 5.7 или 6.3 това ли е най-важното да определим добрия луксозен седан.
Що за глупав тест. Нека се сложи раздел техника- да се видят агрегатите,ск.кутии. Първата в света 8-степенна е на Лексус. Да се видят фарове- LED е Лексус, това е технология.Да се види оборудване, да се види возия., да се види шум!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Performance не еводещо за седани в супер-луксозния клас. НЯКОЛКО пъти ти повторих и пак ще го направя, при Performance BMV ще бие Мерцедес, но това не прави БМВ по-добрия луксозен седан. Просто е, пърформанс не е определящ за тези коли, иначе БМВ 7 щеше да е най-добрият седан в класа.E60_Power написа:
Не разбирам защо правиш връзка между PERFORMANCE и спортно каране!?!?! Каква е връзката? Това, че Мерцедес-а е по-добрата от двете коли е съвсем ясно за всеки безпристрастен, който се запознае с този тест. И не говорим за спортно каране, а за комплексно представяне. Съвсем ясно е написано защо по отношение PERFORMANCE Бенц-а бие Лексус-а - просто по-добрата кола. И само по-отношение цена Лексус-а взима повече точки.
И да поясним какво казваш """Това, че Мерцедес-а е по-добрата от двете коли е съвсем ясно за всеки безпристрастен, който се запознае с този тест."""
Всеки,който се е запознал с този или онзи тест, ти се аргументираш с тестове и субективни заключения на журналисти, аз се аргументирам с оборудване, технологии, надеждност, шум, лукс. Това е важно за този клас, а не дали ще се надбягваш по завоите!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Аз също харесвам Тойота и Лексус. Даже ще купувам на тъста Авенсис /2001г. /, така,че марката без съмнение ми харесва. Лексус още повече, естествено. Ама твърдения от рода на "Мерцедес да гледат Лексус и да се учат" - айде, нема нужда! Показах сравнителен тест между двата топ седана на марките, като единственото възможно заключение е, че S класата е по-добре представящата се кола. Нищо повече. А и не разбирам какъв е смисъла от това да съществува един форум, в който всички без изключение са на едно и също мнение по всеки един въпрос. Точно гостите могат да го раздвижат и да създадат спорове и дискусии. От които всеки може да научи по нещо. Във форума на БМВ има тема за Volex, в която дейно участие взима човек, който продава тези коли. И темата е навъртяла 28 страници. И никой не упреква другия, че е гост!ToyotaPassion написа:Офтопик /ама май почти цялата тема е офтопик/
Не мога да разбера защо в няколко поредни теми има толкова безмислени спорове и конкретно нападки от няколко човека към колегата LEXUS. Дразнят се, че защитава позицията си да харесва Toyota и Lexus. Дразнят се от неговата упоритост ли - не знам. Наистина всеки си е с предпочитанията, но не случайно това е форума на Toyota - т.е. съвсем нормално си е 'вкъщи' LEXUS ясно да каже, че харесва и обича тези марки. Доколкото знам / поправете ме ако греша/ той не е тръгнал както някои други колеги, да крещи по форумите на БМВ,Субару,Ауди,GW и т.н. , че те не разбират от автомобили, че неговото си е най-добро. Той го прави на домашен терен и в повечето случаи само след провокации от някои. Кажи речи изкараха нещата дотам, че е нормално да се иронизира мнението на хората за които "ТОЙОТА е номер 1"Убеден съм, че те се забавляват на неговата страст в споровете, но пък и също така трудно ще могат да отрекат, че той почти винаги в споровете си цитира данни, а не дава своето субективно мнение.
Моля Ви - позволете ни да си харесваме Тойотите!
А ако си останал с впечатление, че гостите в този форум не харесват Тойота и Лексус, значи преценката ти е много погрешна.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Има цифри и данни, а не тестчета. При тестовете прекалено много значение има субективния елемент. За това винаги давам цифри.E60_Power написа: И така любимите ти колони / 4бр. повече / от фирма, която е също толкова далеч от Bose, колкото и Лексус от Бенц. Твърдението, че Мерцедес трябва да се мери с Лексус го подминавам - не заслужава коментар.
Признавам, че има елемент БМВ фенщина, но пак казвам - дай някакво подобно сравнение от Лексус и ще дискутираме.
А Mark Levinson са сред най-доброто озвучаване не само за аВТОМОБИЛИ. BOse имат да взимат.
Твърденитео,че Лексус трябва да се мери с отпадналата слава Мерцедес го подминавам - не заслужава коментар то!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Producenta и 9 госта