E60_Power написа:Точно в този форум бях упрекнат, че сравнявам ябълки и круши. Аз си взех бележка и смятам, че е редно и ти да го сториш. Казваш Lexus LFA бил върха на сладоледа. Ами, ето ти един сравнителен тест на т.нар. топ автомобил с един друг:
http://www.automobilemag.com/reviews/dr ... ewall.html
Както можеш да видиш, немците знаят как да правят агрегати и са сложили един съвсем обикновен 6.2 литров мотор в кола, която е точно два пъти по-евтина от Лексус-а. Да, сигурен съм, че ще отбележиш, че мотора на японеца е много по-малък, ама аз си мисля, че Мерцедес няма как да са виновни за това, че Лексус нямат капацитета да направят топ мотор като техния. Сравнението е между топ спортната кола на едната марка и върха при другата. Срещу половината от парите за Лексус-а получаваш по-добрата кола. Както виждаш, статията завършва със заключението, че Мерцедес все още знае как се правят супер коли.
Обзалагам се ,че не си на повече от 25 години,като не го казвам с лошо,а просто защото ти личи възрастта като говориш за това,че най-важното /есенцията/ е мощността и завоите.
За разлика от твоите линкове, в които боравиш със субективни мнения на журналистите,провели теста ите казват кое по-им харесва с някои елементарни сравнение 0-100км./ч., аз боравя с цифри:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N% ... _lap_times
Намери ми този толкова бърз Мерцедес в условия на каране със завои, каквито са в реалния живот, при еднакви условия.
7:38 LFA, ; 7:40 SLS AMG
Кое е по-добро, по-бързо и по-добре взимащо завоите е ясно от цифрите. Не е нужен нито твоя коментар, нито на журналисти, цифрите показват ясно. При това не взимам LFA Nurburgring edition,защото още повече ще депресира германските марки.
А Nissa GTR, който е по-евтин от SLS, е по-бърз от немската машина. Отново японска кола, която е уникално бърза.
Немският агрегат на SLS не е по-добър от японския в никой аспект. Японският агрегат е по-бързооборотен и много по-високооборотен,което е страстта при една спортна кола! Да не говорим,че е 4.8 и върви на едно със 6.2. Японският агрегат е произведение на изкуството. И няма такива работи като Лексус НЯМАЛИ капацитета ахахахаха да направят топ мотор като обикновения V8 na мерцедес ли? АХАхахаха, biggrin.gif laugh.gif Лексус двигателя е класи по-добър от мерцедесовия.
МНОГО по-добрата кола Е Лексус- тя е по-бърза, с по-висока максимална скорост, с по-добра аеродинамика, по-високотехммологичен автомобил Заключения на журналистически статийки не означават кое е по-доброто.
E60_Power написа:Относно сравнението между S класата на Мерцедес и Лексус пак се връщам на базата за горното сравнение - сравняват се топ моделите на марките, а не най-слабата версия на едната с топ изпълнението на другата. Ето ти и един сравнителен тест между двете, като отнова ще подчертая, че Мерцедес не са виновни за това, че на Лексус топ модела е с толкова слаб мотор. Също така, имай предвид, че при този анализ се сравняват една кола / Mercedes S class /, която e в производство от 2005г. и друга / Lexus LS600h L/, произвеждана две години по-късно:
http://carsort.com/compare/Lexus-LS-vs- ... Class-S600
Както виждаш, няма победител между двете / при все, че Мерцедес-а е с две години по-стара, като концепция / и автомобилите имат равни точки. Основната причина е по-ниската цена на Лексус-а + по-доброто му представяне в секция "entertainment system" - има четири колони повече от S класата. В секция "performance" / това е есенцията, все пак / резултатите са ............. 4.6 точки за японеца срещу 7.6 за S класата. Мисля да спра до тук, просто защото коментара е излишен. Даже ще ти спестя линк на тема "БМВ vs Мерцедес vs Ауди vs Лексус", защото в тест на най-луксозните автомобили БМВ 7 серия е на първо място, а Лексус-а заема четвърто. Бенц на второ / с най-старата кола /, а Ауди А8 - трети. Ако държиш, ще получиш линка.
Коментарът хич не е излишен. Пак приотизираш ЕСЕНЦИЯТА, НО ЗА ТЕБ, PERFORMANCE, кой убеждаваш ,че това е есенцията в суперлускозния клас? Бизнесмен в такава кола последното,което го вълнува е Performance!, принципно го вози шофьор, но дори той да се вози, тази кола е е за състезания,а за конфортно возене. В такъв автомобил трябва да имаш богато обордуване, много лукс, стабилност,надеждност, високи технологии! Entertaiment е абсолютно важен в този най-висок клас. Тишината също.
И за да разбереш,че performance не е важното за това една кола в този клас да е по-добрата, ето ти един тест, понеже виждам,че се ръководиш от тестчета, които ти харесват:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... 0d_se.html
The BMW also has the performance to back up this sporting character. At a wet test track, it blasted from 0-60mph in 7.8 seconds. The slick-shifting six-speed automatic gearbox adds to the car’s appeal. It responds quickly, despite lacking the steering wheel-mounted paddles found on the Mercedes.
However, the BMW’s sporting nature is also its Achilles’ heel. Even when set to Comfort, the ride is firm and lacks the supple nature of the air-suspension set-up found on the S-Class. It’s not as quiet as its rival, either, with more wind and road noise making it into the cabin.
Read more:
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... z1nWDnx6wN
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... cdi_l.html
Other drawbacks to the Mercedes include a lack of straight-line pace when compared to the gutsy 7-Series. At the test track, the S-Class managed the 0-60mph sprint in exactly eight seconds – two-tenths behind the 730d. At least the Merc’s brakes are impressive, hauling the huge saloon from 70mph to rest in only 45.8 metres.
But it’s clear that hard driving is not what the S-Class is about. The engine is superbly refined when cruising, and it pulls only 1,600rpm at 70mph. Head away from the motorway and on to a twisty A-road, and the German saloon is amazingly agile for its size. The nose is more likely to push wide when tackling tight corners than the sportier BMW’s, but few will have any complaints with the S-Class’s dynamics.
С две думи по-добрата динамика на БМВ не му помага да е по-добрият луксозен седан.