Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Здравейте,
Решил съм да си взема Тойота Селика Т23 1.8 16V VT-i (143 Hp)
но преди това ме интересува как стои въпросът с частите, поддръжката,
къде може да се ремонтира във Варна и цена(и на частите).
Четох че горят масло - вярно ли е. Говорим за модел след 2000.
ако може някой да посочи примерни цени за масло и ремъци.
Също от къде мислите че са по читави аз мисля да търся от Германия.
Защото от български автокъщи не ми се рискува.
Решил съм да си взема Тойота Селика Т23 1.8 16V VT-i (143 Hp)
но преди това ме интересува как стои въпросът с частите, поддръжката,
къде може да се ремонтира във Варна и цена(и на частите).
Четох че горят масло - вярно ли е. Говорим за модел след 2000.
ако може някой да посочи примерни цени за масло и ремъци.
Също от къде мислите че са по читави аз мисля да търся от Германия.
Защото от български автокъщи не ми се рискува.
Последно промяна от Akima на 07 Фев 2016 17:48, променено общо 2 пъти.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 07 Фев 2012 17:05
- Местоположение: Павликени
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2#
Тази ми харесва и цената ме устройва но като я видя на живо ще преценя, но както писах изборът не е голям
Тази ми харесва и цената ме устройва но като я видя на живо ще преценя, но както писах изборът не е голям
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
със сигурност 200 коня се кара по-малко в максималните обороти от 143 - колкото ти е по слаба колата толкова стрелката стои повече в червеното.boxito написа:километрите и не са малко на тази, пък и 200 коня едва ли е карана до 3000 оборота самоно това в лично мое мнение
Както вече е казано в други теми - главата на 2ZZ е разработка на Yamaha и си струва всеки лев отгоре спрямо 1ZZ(143). 200k+ км ме са проблем при добре поддържан мотор. И най-важното - за 2ZZ едва ли ще ти трябва друго освен филтри, ремъци и др консумативи, нещо кето не може да се каже за 1ZZ.
Ако колата е карана много в високи обороти, синхронизатора на 3-та скорост показва признаци на износване - при по старите модели кутии ( до 2000г) цена около 300лв само за този синхронизатор
Toyota Turbo
по принцип си прав alex72bg че по малкия двигател ще е постоянно в червеното... ама ако се кара от някой 18 годишен за когото тази кола е голяма бегачка. аз лично от скоро карам 143-те коня и не ме впечатлява с вървене и си я карам кротко... въпроса е друг да не стане така, че колегата да вземе по евтиното и да излезе по скъпо по неписаня закон
suzuki gsxr k5
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Че то маликия двигател 1ZZ и без това не можеж да върви, но ако го е карала някаква тийнейджърка къде въобще не го е вкарвала над 3000rpm? biggrin.gif
Един приятел караше 1ZZ и му вкарал един път на магистралката от 5-та 2-ра да се ежи на някой и до там с 1ZZ, не че някой друг двигател би издържал де...
Един приятел караше 1ZZ и му вкарал един път на магистралката от 5-та 2-ра да се ежи на някой и до там с 1ZZ, не че някой друг двигател би издържал де...

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Той така си кара. Сменя колите на 1-2 годнини и после от тях нищо не става. Но и Тойотката не можа да издържи laugh.gifboxito написа:хахаха тоя твоя приятел е голям куражлия laugh.gif след този случай правил ли си е пак такива експерименти?!
Тя в червеното е била много преди това, ама от 5-та на 2-ра сигурно направо му е прескочил ангренажа и са се цункали бутало и клапан...

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever написа:Един приятел караше 1ZZ и му вкарал един път на магистралката от 5-та 2-ра да се ежи на някой и до там с 1ZZ, не че някой друг двигател би издържал де...
Japanese_fever написа:Тя в червеното е била много преди това, ама от 5-та на 2-ра сигурно направо му е прескочил ангренажа и са се цункали бутало и клапан...laugh.gif

Сигурен ли си, че не е било някоя Хонда щото писанията ти не се връзват нещо ...


- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта