Той може да не прави такъв разходм, но смесения разход е ориентир, по който може да съдиш коя кола харич повече от друга, защото разхода се исмерва при ЕДНАКВИ условия. Демек ако китайчето карчи с 2 литра повече по книжка значи в реални условия ще харчи повече. Дали 1, дали 3 литра Бог знае!mitkoa написа:Lexus,
Наистина ли вярваш, че Киа Рио прави РЕАЛЕН 5.3 л смесен разход?Да хвърляме дизелите и да подкарваме бензинови Рио тогава, м?
Китайската кола Волекс-най-доброто ли е?
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Никстер, не им вярвай безусловно на тези каталожни данни ..Всички Сивици например, харчат доста под това което е в каталога, при Акордите пък е обратно ..Nixter написа:Той може да не прави такъв разходм, но смесения разход е ориентир, по който може да съдиш коя кола харич повече от друга, защото разхода се исмерва при ЕДНАКВИ условия. Демек ако китайчето карчи с 2 литра повече по книжка значи в реални условия ще харчи повече. Дали 1, дали 3 литра Бог знае!mitkoa написа:Lexus,
Наистина ли вярваш, че Киа Рио прави РЕАЛЕН 5.3 л смесен разход?Да хвърляме дизелите и да подкарваме бензинови Рио тогава, м?
Виждал съм с очите си как Каризма 1.8 GDI прави разход 4/100 при постоянна скорост 80 км/ч. а това го няма никъде в каталозите ..

По темата: Понеже не искам да влизам в конфликти с Лексуса, че после започва да ме изкарва фашист едва ли не biggrin.gif но тук пък няма намесени германци тъй, че спокойно мога да кажа, не, не е най доброто в класа си Китайчето.. Най доброто в този клас е Тойота

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Toyota е номер едно! Лексус се прави от Toyota, следователно и той е номер едно!
И защо мешаме КИА в тема за Грей Уол в Тойота форума? Ярис с това оборудване би струвал над 30000 лв. Моя е старото поколение и беше 31000 лв с по-малко екстри - няма дискове отзад, мигачи в огледалата, ел.стъкла отзад, юсб, аукс, ел.хидравлика и доста други неща. При най-високото ниво Сол. Харчи не по-малко от 7.7 на сто градско. В момента има 5 години ограничена гаранция. Ловешката има 5 пълна, даже и с газта. На Ярето гаранционната книжка я хвърляме в мига, в който сложим газ.
Дачията е брутален боклук - вуйчо ми обслужва фирма с дачиа автопарк. Нагледал съм се на страшни неща. По-добре менте на тойота-митсубиши-нисан, отколкото на Ренде.
LEXUS ПРЕЗИДЕНТ!!! Започвам да си мисля, че се е хванал на бас с някого, че може да напише 10 000 мнения до края на 2012 г. Само не разбрах къде е роден, та така плюе по хората извън София.
П. С. Щом ТЮВ не са казали, че е лош китаеца, значи би трябвало да е добър, нали Лекс? Поне в това ни убеди последните години. Немските коли са скапани, ама немските твърдения, класации, организации са върха. Умирам от смях, когато ти се зачета в мненията. Няма значение за какво се спори, ти влизаш в миг в спора и доводите и писанията ти са еднакви!
И защо мешаме КИА в тема за Грей Уол в Тойота форума? Ярис с това оборудване би струвал над 30000 лв. Моя е старото поколение и беше 31000 лв с по-малко екстри - няма дискове отзад, мигачи в огледалата, ел.стъкла отзад, юсб, аукс, ел.хидравлика и доста други неща. При най-високото ниво Сол. Харчи не по-малко от 7.7 на сто градско. В момента има 5 години ограничена гаранция. Ловешката има 5 пълна, даже и с газта. На Ярето гаранционната книжка я хвърляме в мига, в който сложим газ.
Дачията е брутален боклук - вуйчо ми обслужва фирма с дачиа автопарк. Нагледал съм се на страшни неща. По-добре менте на тойота-митсубиши-нисан, отколкото на Ренде.
LEXUS ПРЕЗИДЕНТ!!! Започвам да си мисля, че се е хванал на бас с някого, че може да напише 10 000 мнения до края на 2012 г. Само не разбрах къде е роден, та така плюе по хората извън София.
П. С. Щом ТЮВ не са казали, че е лош китаеца, значи би трябвало да е добър, нали Лекс? Поне в това ни убеди последните години. Немските коли са скапани, ама немските твърдения, класации, организации са върха. Умирам от смях, когато ти се зачета в мненията. Няма значение за какво се спори, ти влизаш в миг в спора и доводите и писанията ти са еднакви!
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Мдда, изобщо не е лоша кола Volex-a / за своя клас /. Разбира се, веднага правя уговорката, че въпроса с качеството е висящ. Впечатленията са ми от вчера от един сравнително кратък тест драйв / ОМВ Бъкстон - Технополис Младост и обратно/. Вътре се чувствах почти едно към едно с Ярис, само дето японката с тези екстри е с 50% по-скъпа / и по-качествена, със сигурност /. Панорамно и широко предно стъкло, не чак толкова зле като материали, черна дамаска на седалките, мотора е много пъргав и безшумен / трябвало да се кара по-кротко около 8000 километра - така ми бе обяснено /. Като екстри за тая цена изобщо не може да се сравнява със Сандеро на Дачия, или с Фабия и Поло на VW, които за тези пари се предлагат с най-смешния бензинов мотор от 1.2 с 60 к.с. и са голи като пушки / за тези пари /. Авео-то на Шевролет също ми се струва една идея по-лоша кола от Volex-a, а и със същите екстри е по-скъпа. Значи, около 16 бона + 400 лева за цвят металик и евентуално 2250 за газова уредба. Тази, която карах нямаше уредба, но според моя приятел - директора в Литекс - въпросния газов инжекцион / с бутилка под формата на гума / бил последен писък на модата и автомобила имал идентични характеристики / като поведение, динамика / с бензина. Нямам идея дали това е така. Но ако е вярно, цената стъпва на около 18650лв., което прави колата много атрактивна. Може би най-сериозния конкурент е Киа Рио, която с 1.4 бензиновия агрегат и 105 коня / L ниво на оборудване / + 7 години гаранция или 150.000 километра е много добра оферта за класа си. Ако, обаче, се поръчат екстрите, които ги има в китайката, която на газ ще дава и по-малък разход като пари, цената на корееца идва над 22.000 лева или почти 4 бона отгоре. Друг е въпроса, че цената от 16.000 лева за Volex-а била само за наличните коли от т.нар. серия Limited Edition, а в последствие щяла да се увеличи. Ако е вярно, че ще се увеличи с 1850-2000 лева, то тогава Кия-та остава безспорно най-добрия избор с цената си и предлаганата гаранция. Общо взето, струва ми се в долния клас се очакват много интересни битки през 2012г. Ако Volex-a запази цената си от 16000 лева с тези екстри, ще е много сериозен конкурент на останалите марки.
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Да, точно това каза - течна фаза. А бе, дали беше фаза или нещо от рода не зная, ама течна - със сигурност. Но не знам какво означава това - на газ не съм карал никога.gh0s7r1d3r написа:Нямам конкретна информация в момента, но газта може да е течна фаза за тази цена, от която се очаква да дава точно същия разход и 10-15% повече мощност. И цента на толкова оборудван Ярис ще е не с 50%, а с поне 80% по-скъп.
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Няма изпарител - газта влиза директно в течно състояние, а не се превръща в газообразно състояние в изпарителя. Няма втори компютър - управлява се директно от ЕКУ-то на колата, има помпа в газовата бутилка. Разхода е 1:1, а мощността се увеличава с 10-15%. Наистина е най-модерното в момента. Казват, че за нашето кофти гориво е лош избор, но при 5 години гаранция изобщо не е за притеснение. Тази информация ми изкачи Волекса още в класацията при ниския клас. Дано и здравината да е на нивото поне на Шкода и ще се утвърди като най-добрия избор в класа си!
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
http://www.greatwall.bg/modules/autos/g ... SOLINE.pdfE60_Power написа:Да, точно това каза - течна фаза...
Като надеждност вероятно ще е далеч от Шкода. Шкода е много семпла кола, а и по мои впечатления е много здрава. Един от съседите ми има една 12г. Октавия 1, с 1.9 ТДИ, 90 к.с., която купи преди пет години, а по това време колата беше на триста хиляди километра. Е, аз тоя пич не съм го видял да се вози на такси или колата да не е в двора на кооперацията, т.е. колата да е в сервиз продължително време. 150 хиляди километра има за тези пет години и не е сменил нито турбина, нито дюзи, нито подгревни свещи, нито амортесьори, нито съединител, дебитометри, термостати, гърнета или каквото и да е. Доколкото знам, само един вакумен маркуч и ремонти по предница заради пътищата. Плюс крушки и разни дребни неща. И редовно обслужване с ремъци, масла и филтри. Честно казано, не съм виждал толкова здрава кола. Даже четох някъде, че първата Октавия с тоя мотор и турбина без променлива геометрия в някаква класация по надеждност била в топ 5 след четири японски екземпляра. Даде ми я няколко пъти тази зима / щото Е60 бе напълно безпомощна в тези снегове / и .......... върви като пушка - 140-150 без никакви проблеми. Но Фабия, за да стъпи на цена на Volex-a, ще трябва да е с най-малкия бензинов мотор, който е три цилиндъра и едва върви / возих се в такова такси - пълна скръб /, а и ще е гола вода от към екстри.gh0s7r1d3r написа:Няма изпарител - газта влиза директно в течно състояние, а не се превръща в газообразно състояние в изпарителя. Няма втори компютър - управлява се директно от ЕКУ-то на колата, има помпа в газовата бутилка. Разхода е 1:1, а мощността се увеличава с 10-15%. Наистина е най-модерното в момента. Казват, че за нашето кофти гориво е лош избор, но при 5 години гаранция изобщо не е за притеснение. Тази информация ми изкачи Волекса още в класацията при ниския клас. Дано и здравината да е на нивото поне на Шкода и ще се утвърди като най-добрия избор в класа си!
Много интересно четиво. Ако колата го докара от към качество, изобщо няма да се учудя, ако Литекс започнат да правят яки продажби при тази цена и тези разходи на 100 километра пробег.Scott написа:http://www.greatwall.bg/modules/autos/g ... SOLINE.pdfE60_Power написа:Да, точно това каза - течна фаза...
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
А защо да не меШАМЕ Киа в тема за грейт уол в тойота форум. А защо меШАМЕ Грейт Уол в Тойота форум. Както винаги си неадекватен. Яриса харчел 7.7/100 градско реален разход, а Китайската кола 7.3/100 официален среден разход.Най-вероятно реалния е 2 литра отгоре среден!gh0s7r1d3r написа: Toyota е номер едно! Лексус се прави от Toyota, следователно и той е номер едно!
И защо мешаме КИА в тема за Грей Уол в Тойота форума?
Дачия не е менте на Рено,а директно ползва Рено агрегати.
Китайската кола ползва китайски части.Хм, не звучи добре.
Къде плюя? Ти или продължаваш да си неадекватен, или си просто предубеден, защото не говориш за ОБИДИТЕ на човека от Вършец,докато аз не съм го обиждал! Престани с клеветите,много ниска летва.gh0s7r1d3r написа:LEXUS ПРЕЗИДЕНТ!!! Започвам да си мисля, че се е хванал на бас с някого, че може да напише 10 000 мнения до края на 2012 г. Само не разбрах къде е роден, та така плюе по хората извън София.
Я кажи кои са еднаквите доводи. Давам доводи, а такива като теб мрън мрън, тоя бил такъв,оня бил онакъв. Ето това са твоите доводи. Нищо не казваш както винаги.gh0s7r1d3r написа:П. С. Щом ТЮВ не са казали, че е лош китаеца, значи би трябвало да е добър, нали Лекс? Поне в това ни убеди последните години. Немските коли са скапани, ама немските твърдения, класации, организации са върха. Умирам от смях, когато ти се зачета в мненията. Няма значение за какво се спори, ти влизаш в миг в спора и доводите и писанията ти са еднакви!
Че немските коли са скапани го казват самите германци, техните класации са с репутация не защото аз го казвам! Падам от смях пък от твоето мрънкане ,където пиша аз. Мрън-мрън, мрън-мрън, Лексус много лошо се държи, Лексус такъв, онакъв, що така говорел,а не иначе, дрън-дрън, и нищо по темата И накрая нищо не си написал.
Отвори си една тема "Мразя Лексус" ,защото се обосновава, а аз обичам да мрънкам. И готово. Тази тема не е за Lexus.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Най-евтин- да, но за да е най-добър в класа, трябват много качества, които ти отново си пропуснал!gh0s7r1d3r написа:Тази информация ми изкачи Волекса още в класацията при ниския клас. Дано и здравината да е на нивото поне на Шкода и ще се утвърди като най-добрия избор в класа си!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Айде сега аз да заема твоята позиция- Ти карал ли си тази кола, та знаеш,че "Разхода е 1:1, а мощността се увеличава с 10-15%. Наистина е най-модерното в момента. Казват, че за нашето кофти гориво е лош избор, но при 5 години гаранция изобщо не е за притеснение."gh0s7r1d3r написа:Няма изпарител - газта влиза директно в течно състояние, а не се превръща в газообразно състояние в изпарителя. Няма втори компютър - управлява се директно от ЕКУ-то на колата, има помпа в газовата бутилка. Разхода е 1:1, а мощността се увеличава с 10-15%. Наистина е най-модерното в момента. Казват, че за нашето кофти гориво е лош избор, но при 5 години гаранция изобщо не е за притеснение. !
Или си го чел по диплянките на Литекс Моторс?! Ясен ми е отговора. Където каквото ти изнася, ехх, замисляй се малко какво говориш. Преди това за теб не беше довод.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта