Норми на параметри за компенсация на дюзи (2.0 D4D)

MC
Мнения: 43
Регистриран на: 03 Окт 2010 16:44

Норми на параметри за компенсация на дюзи (2.0 D4D)

Мнение от MC » 24 Фев 2012 14:34

Какви са нормалните параметри за компенсация на дюзи (2.0 D4D) при СТУДЕН двигател?

Какви са възможните стойности за чисто нова дюза при студен двигател?

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 25 Фев 2012 09:19

Защо, твоите колко са? Тук има хора с всякакви кабели,кодочетци,тестери, тестват за по едно кафе,как пък никой не се обади досега,,,

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 25 Фев 2012 23:22

Хахаааа, колко си забавен.... оправи го ти един път де.... нали си механик, пък и то от ТОЙОТА ОТОРИЗИРАН сервиз.......

Днес видях поредното творение на твоите колеги, вече съм сигурен, че от кол и въже събират хора там.... НЕ МЕ РАЗБИРАЙ ПОГРЕШНО!! НЕ КАЗВАМ, че ти си такъв братче, просто е много трудно да се хване вяра на оторизираните, пък и нищо лично, но самочувствието ви много високо и вместо да отговориш на човека, плюеш други, които помагаме.... Не е много правилно от твоя страна, но жив и здрав да си, че да ни радваш все така :thumbsup:

МС - извинявам се за оф-топика, ама тук е така, свиква се... Та отклонението трябва да е под 1,8-2 .... Но страното е, че всеки техник от Тойота сервизите ще ти каже различно...... Това са нормално допустимите норми, след това вече тракат много, компенсацията става прекалено голема и можеш да ги потрошиш до дупка. А колко са твоите, че си се притеснил !? А ако кажеш и кой точно двигател е твоя, ще е още по-лесно да сме полезни biggrin.gif

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 26 Фев 2012 01:16

Мечи,що така реагираш бе братче,ми не мога да ги правя през интернет бе майна,да не говорим че нямам и право да share-вам информация която струва едни бая хиляди евро тук.Не че някой ще ми "набие ританките" ,но някак не е редно.Компенсация от 1.8-2,0 е абсолютно в твоето петолиние-сипвай майонези и може и да се оправи,но такива стойности юзера на автомобила много трудно би ги усетил освен ако не е диригент на филхармония.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 26 Фев 2012 01:32

Реаиграм като човек, който не гледа ПЪРВО парите .... Кво да ти кажа, такъв съм... А майонезите - те хората слагат и не си правят ремонтите, които им препоръчвате, пък и пак оторизираните сервизи купиха 3 такива "майонизирани" коли, след пълен оглед и диагностициране и казаха, че са "КАТО НОВИ" ..... Ко разбирам аз, балъка, дето не взима 70лв за диагностика, пък е потрошил некви 5000лв за техника.... Аз СПОДЕЛЯМ информация, защото мога, искам и тя ТРЯБВА да е общодостъпна, а не да струва нещо, защото много я пазят, че иначе ще умрат от глад.... свършва времето, в което ще се хранят 5-ма на гърба на един ... Така че свиквай приятелю.... А ако искаш може да го кажеш това за дюзите на водещия механик на Тойота Пловдив/Пазарджик, да те благослови от тук до САЩ laugh.gif Иначе тези "майстори" в Пловдив са на същото мнение като теб - 3,9-4,6 отклонение било поносимо - отидохме да Пазарджик и смениха 4-те дюзи laugh.gif laugh.gif Дали или може биии......

Пък аз като балък, ще взимам некви стотинки за диагностициране, ще слагам майонезките, колите ще карат по още 2-300 000км и хората ще съм им спестил към ....4 до 12000лв за дюзички..... и подобни глупости, сътворени от филхармонични уши по оторизирани СЕРвизи.... И от още по-ръкати момчета, които идея си нямат как се слагат тръби на комън рейл.... Които дори един преден прозорец не успяват да монтират и тече от три страни.... :thumbsup: :whistle: Нека аз съм лудия, ти бъди играча...

MC
Мнения: 43
Регистриран на: 03 Окт 2010 16:44

Мнение от MC » 26 Фев 2012 10:52

2.0 D4D 116 к.с. е двигателя

и понеже студени са твърде различни затова се зачудих:
1д (+2.51); 2д (+0.16); 3д (-1.90); 4д (-2.03)

относно шерването на информация то това е идеята на форума пък който иска пише - няма нищо задължително. Нито ще взема да произвеждам дюзи с търговска цел или за лична употреба biggrin.gif
ама все пак като караме някаква машина не е зле да знаем как най-добре работи и да не чакаме да спре и тогаз да се чудиме какво стана ;)

:thumbsup:

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 26 Фев 2012 11:35

MC написа:2.0 D4D 116 к.с. е двигателя

и понеже студени са твърде различни затова се зачудих:
1д (+2.51); 2д (+0.16); 3д (-1.90); 4д (-2.03)

относно шерването на информация то това е идеята на форума пък който иска пише - няма нищо задължително. Нито ще взема да произвеждам дюзи с търговска цел или за лична употреба biggrin.gif
ама все пак като караме някаква машина не е зле да знаем как най-добре работи и да не чакаме да спре и тогаз да се чудиме какво стана ;)

:thumbsup:
колега, защо не потърсиш и при руснаците, със сигурност ще намериш подробни отговори на въпроса ти, забелязъл съм че тук такива специфични неща не се коментират много много.

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 26 Фев 2012 11:57

Слагай добавки с по висока концентрация от предписаното и внимавай откъде зареждаш.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта