Какви са нормалните параметри за компенсация на дюзи (2.0 D4D) при СТУДЕН двигател?
Какви са възможните стойности за чисто нова дюза при студен двигател?
Норми на параметри за компенсация на дюзи (2.0 D4D)
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Хахаааа, колко си забавен.... оправи го ти един път де.... нали си механик, пък и то от ТОЙОТА ОТОРИЗИРАН сервиз.......
Днес видях поредното творение на твоите колеги, вече съм сигурен, че от кол и въже събират хора там.... НЕ МЕ РАЗБИРАЙ ПОГРЕШНО!! НЕ КАЗВАМ, че ти си такъв братче, просто е много трудно да се хване вяра на оторизираните, пък и нищо лично, но самочувствието ви много високо и вместо да отговориш на човека, плюеш други, които помагаме.... Не е много правилно от твоя страна, но жив и здрав да си, че да ни радваш все така
МС - извинявам се за оф-топика, ама тук е така, свиква се... Та отклонението трябва да е под 1,8-2 .... Но страното е, че всеки техник от Тойота сервизите ще ти каже различно...... Това са нормално допустимите норми, след това вече тракат много, компенсацията става прекалено голема и можеш да ги потрошиш до дупка. А колко са твоите, че си се притеснил !? А ако кажеш и кой точно двигател е твоя, ще е още по-лесно да сме полезни biggrin.gif
Днес видях поредното творение на твоите колеги, вече съм сигурен, че от кол и въже събират хора там.... НЕ МЕ РАЗБИРАЙ ПОГРЕШНО!! НЕ КАЗВАМ, че ти си такъв братче, просто е много трудно да се хване вяра на оторизираните, пък и нищо лично, но самочувствието ви много високо и вместо да отговориш на човека, плюеш други, които помагаме.... Не е много правилно от твоя страна, но жив и здрав да си, че да ни радваш все така

МС - извинявам се за оф-топика, ама тук е така, свиква се... Та отклонението трябва да е под 1,8-2 .... Но страното е, че всеки техник от Тойота сервизите ще ти каже различно...... Това са нормално допустимите норми, след това вече тракат много, компенсацията става прекалено голема и можеш да ги потрошиш до дупка. А колко са твоите, че си се притеснил !? А ако кажеш и кой точно двигател е твоя, ще е още по-лесно да сме полезни biggrin.gif
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Мечи,що така реагираш бе братче,ми не мога да ги правя през интернет бе майна,да не говорим че нямам и право да share-вам информация която струва едни бая хиляди евро тук.Не че някой ще ми "набие ританките" ,но някак не е редно.Компенсация от 1.8-2,0 е абсолютно в твоето петолиние-сипвай майонези и може и да се оправи,но такива стойности юзера на автомобила много трудно би ги усетил освен ако не е диригент на филхармония.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Реаиграм като човек, който не гледа ПЪРВО парите .... Кво да ти кажа, такъв съм... А майонезите - те хората слагат и не си правят ремонтите, които им препоръчвате, пък и пак оторизираните сервизи купиха 3 такива "майонизирани" коли, след пълен оглед и диагностициране и казаха, че са "КАТО НОВИ" ..... Ко разбирам аз, балъка, дето не взима 70лв за диагностика, пък е потрошил некви 5000лв за техника.... Аз СПОДЕЛЯМ информация, защото мога, искам и тя ТРЯБВА да е общодостъпна, а не да струва нещо, защото много я пазят, че иначе ще умрат от глад.... свършва времето, в което ще се хранят 5-ма на гърба на един ... Така че свиквай приятелю.... А ако искаш може да го кажеш това за дюзите на водещия механик на Тойота Пловдив/Пазарджик, да те благослови от тук до САЩ laugh.gif Иначе тези "майстори" в Пловдив са на същото мнение като теб - 3,9-4,6 отклонение било поносимо - отидохме да Пазарджик и смениха 4-те дюзи laugh.gif laugh.gif Дали или може биии......
Пък аз като балък, ще взимам некви стотинки за диагностициране, ще слагам майонезките, колите ще карат по още 2-300 000км и хората ще съм им спестил към ....4 до 12000лв за дюзички..... и подобни глупости, сътворени от филхармонични уши по оторизирани СЕРвизи.... И от още по-ръкати момчета, които идея си нямат как се слагат тръби на комън рейл.... Които дори един преден прозорец не успяват да монтират и тече от три страни....
Нека аз съм лудия, ти бъди играча...
Пък аз като балък, ще взимам некви стотинки за диагностициране, ще слагам майонезките, колите ще карат по още 2-300 000км и хората ще съм им спестил към ....4 до 12000лв за дюзички..... и подобни глупости, сътворени от филхармонични уши по оторизирани СЕРвизи.... И от още по-ръкати момчета, които идея си нямат как се слагат тръби на комън рейл.... Които дори един преден прозорец не успяват да монтират и тече от три страни....


2.0 D4D 116 к.с. е двигателя
и понеже студени са твърде различни затова се зачудих:
1д (+2.51); 2д (+0.16); 3д (-1.90); 4д (-2.03)
относно шерването на информация то това е идеята на форума пък който иска пише - няма нищо задължително. Нито ще взема да произвеждам дюзи с търговска цел или за лична употреба biggrin.gif
ама все пак като караме някаква машина не е зле да знаем как най-добре работи и да не чакаме да спре и тогаз да се чудиме какво стана ;)

и понеже студени са твърде различни затова се зачудих:
1д (+2.51); 2д (+0.16); 3д (-1.90); 4д (-2.03)
относно шерването на информация то това е идеята на форума пък който иска пише - няма нищо задължително. Нито ще взема да произвеждам дюзи с търговска цел или за лична употреба biggrin.gif
ама все пак като караме някаква машина не е зле да знаем как най-добре работи и да не чакаме да спре и тогаз да се чудиме какво стана ;)

колега, защо не потърсиш и при руснаците, със сигурност ще намериш подробни отговори на въпроса ти, забелязъл съм че тук такива специфични неща не се коментират много много.MC написа:2.0 D4D 116 к.с. е двигателя
и понеже студени са твърде различни затова се зачудих:
1д (+2.51); 2д (+0.16); 3д (-1.90); 4д (-2.03)
относно шерването на информация то това е идеята на форума пък който иска пише - няма нищо задължително. Нито ще взема да произвеждам дюзи с търговска цел или за лична употреба biggrin.gif
ама все пак като караме някаква машина не е зле да знаем как най-добре работи и да не чакаме да спре и тогаз да се чудиме какво стана ;)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта