Toyota Corolla 1999 2.0D
Toyota Corolla 1999 2.0D
Zdraveite,
predlagat mi edna Corolla 1999g, 2.0D, 180000km. Daite mnenie spoluchliv li e modela, poneje ne sum karal dizel dosega. Kakvi sa cenite na chasti/konsumativi? Kolko harchi tazi kola?
Blagodaria predvaritelno!
predlagat mi edna Corolla 1999g, 2.0D, 180000km. Daite mnenie spoluchliv li e modela, poneje ne sum karal dizel dosega. Kakvi sa cenite na chasti/konsumativi? Kolko harchi tazi kola?
Blagodaria predvaritelno!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Toyota Corolla 1999 2.0D
kolega ,kolata e chudesna,bez nikakvy harakterni problemi,to toyota az ne se se6tam da ymat nespoluchliv model.samo tryabva da znae6 che toya dizel ne e ot nay-pargavyte,ne e kato novyte D4-D,bez turbo e ,72 konia.no to dizela sy e edyn kompromis,uscorenieto y e nyakade 14 sec.,e po-barza e ot golf4 SDI,a e y mnogo ikonomichna,edin poznat kara takava y e mnogo dovolen,strahotno vzima zavoite,toy karashe bmw 5 predy y kaza che corollata mnogo po-stabylno vzima zavoyte,abe napravena e!!! biggrin.gifgostenin написа:Zdraveite,
predlagat mi edna Corolla 1999g, 2.0D, 180000km. Daite mnenie spoluchliv li e modela, poneje ne sum karal dizel dosega. Kakvi sa cenite na chasti/konsumativi? Kolko harchi tazi kola?
Blagodaria predvaritelno!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Абе те могат ама ..незнам, ние там даваме само на бусовете ни да мерят компресия, никъде другаде и сме доволни, но не чувам добри работи за общата им работа....незнам. Ако имаш път мини през Автосалон Одесос над Метро или звънни да се видим да ти кажа какво имам предвид. А иначе, да с Тойота мотор са си, но имахме един парадокс скоро, за същата Королка ама с Пежо двигател, голям смях падна, дори тук бях пуснал тема... 

VRC-VarnaRacingClub 2001
Mazda RX-7 FC TII
0899-87-86-88
Mazda RX-7 FC TII
0899-87-86-88
Здравейте!
Забелязах че темата е "умряла" преди 7 години, но сметнах че е по-добре да пиша тук от колкото да пускам нова. Та мисля да започна с малко предистория преди да си задам въпроса
От септември месец 2011 година съм горд собственик на корола 1999 година 2.0 чист дизел. Наистина колата е перфектна и за този модел из интернет чета само хвалби и суперлативи. Икономична е и изключително стабилна в завойте и на пътя + това когато я купувах я закарахме със продавача до сервиза на Тойота в града ( Живея в град Русе) предледаха я щателно и не намериха нито един проблем; единствено ми препоръчаха да сменя маслото, което е напълно нормално и логично. Вдига толкова колкото пише на километража без никакъв проблем плюс това като бяха налегнали големите студове си палеше от раз ( за разлика от останалите авотмобили на паркинга
) С две думи перфектният автомобил среден клас. Единственото нещо което не ми допада е ускорението и - от порядъка на 12 13 секунди.
И искам да попитам този двигател може ли да понесе(под израза "може ли да понесе" имам предвит дали ако се тунингова, двигателя ще се износи ли по-бързо и изобщо податлив ли е на какъвто и да е вид тунинг) побутване тук таме и по точно монтирането на интеркулер и турбина. И най-вече струва ли си влагането на средства. Ясно ми е че обикновеният дизел няма как да извади мощноста на 2.0d4d турбодизелов двигател какъвто имам на рав4ката, но просто наистина се влюбих в тази кола и искам да извлека максимума от нея.
Забелязах че темата е "умряла" преди 7 години, но сметнах че е по-добре да пиша тук от колкото да пускам нова. Та мисля да започна с малко предистория преди да си задам въпроса

От септември месец 2011 година съм горд собственик на корола 1999 година 2.0 чист дизел. Наистина колата е перфектна и за този модел из интернет чета само хвалби и суперлативи. Икономична е и изключително стабилна в завойте и на пътя + това когато я купувах я закарахме със продавача до сервиза на Тойота в града ( Живея в град Русе) предледаха я щателно и не намериха нито един проблем; единствено ми препоръчаха да сменя маслото, което е напълно нормално и логично. Вдига толкова колкото пише на километража без никакъв проблем плюс това като бяха налегнали големите студове си палеше от раз ( за разлика от останалите авотмобили на паркинга

И искам да попитам този двигател може ли да понесе(под израза "може ли да понесе" имам предвит дали ако се тунингова, двигателя ще се износи ли по-бързо и изобщо податлив ли е на какъвто и да е вид тунинг) побутване тук таме и по точно монтирането на интеркулер и турбина. И най-вече струва ли си влагането на средства. Ясно ми е че обикновеният дизел няма как да извади мощноста на 2.0d4d турбодизелов двигател какъвто имам на рав4ката, но просто наистина се влюбих в тази кола и искам да извлека максимума от нея.
Мда прав си. Проверих тук таме и установих че японците фабрично са пуснали двигателя така да се каже на абсолютния минимум на възможностите му, тоест е проектиран да държи на натоварване - било то компресия, обороти и т.н близо 2 пъти по-голямо от фабричното (не помня точни цифри). Явно целта на това "скопяване" е била икономичност и дълъг живот на двг.
В момента съм още на етап събиране на информация но скоро мисля да започна и да пипам тук таме като най-вероятно ще започна от изпусквателната система. Мисля в зависимост от това къде и колко ламбда сонди имам да се отърва от катализатора и нанегово място да сложа или газоускорител или някакво от тия малките гърнета, защото мисля че ако оставя само една права тръба колата ще ръмжи като на дядо ми москвича. Естествено махам въздушния филтър и слагам конусен К&Н с топлопреграда която мисля да представлява 1.5 мм алуминиева ламарина хваната с видии и термоустойчив силикон. Само не ми е ясно какво да правя с датчиците които влизат във въпросната кутия, така че ако някой знае къде и как точно трябва да се вържат към новия филтър нека да сподели. Живот и здраве към края на март месец ще започна да сменям бутала, биели и т.н за да мога да сложа и турбина, която мисля да е от някое старо бмв или ланчиа. И тук отново ще помоля ако на някой по-опитен му хрумне нещо да сподели.
Ако всичко ми върви по план до юни юли месец поже да кача снимки и резултат от дино тест на королката.
В момента съм още на етап събиране на информация но скоро мисля да започна и да пипам тук таме като най-вероятно ще започна от изпусквателната система. Мисля в зависимост от това къде и колко ламбда сонди имам да се отърва от катализатора и нанегово място да сложа или газоускорител или някакво от тия малките гърнета, защото мисля че ако оставя само една права тръба колата ще ръмжи като на дядо ми москвича. Естествено махам въздушния филтър и слагам конусен К&Н с топлопреграда която мисля да представлява 1.5 мм алуминиева ламарина хваната с видии и термоустойчив силикон. Само не ми е ясно какво да правя с датчиците които влизат във въпросната кутия, така че ако някой знае къде и как точно трябва да се вържат към новия филтър нека да сподели. Живот и здраве към края на март месец ще започна да сменям бутала, биели и т.н за да мога да сложа и турбина, която мисля да е от някое старо бмв или ланчиа. И тук отново ще помоля ако на някой по-опитен му хрумне нещо да сподели.
Ако всичко ми върви по план до юни юли месец поже да кача снимки и резултат от дино тест на королката.
corolla 1999 2.0d, rav4 2003 2.0d4d
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 12 Юни 2013 20:31
- Местоположение: София , жк Света Троица
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта