Какъв ще е следващия ви автомобил - японски или немски

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор

Какъв ще е следващия ви автомобил - японски или немски

Японски
98
90%
Немски
11
10%
 
Общо гласове: 109

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 21 Фев 2012 18:09

Такива хубавици видях миналата година в шоурума на Рено на Champs-Élysées. Лада има тесни договорни отношения с Рено и на Болида им във Ф1 има рекламен стикер.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Мнение от Not_active_user_1 » 21 Фев 2012 18:10

Японски разбира се! :thumbsup:
При това отново Тойота. На жената Суифта смятам да го заменя с Prius C.
Не знам обаче какви ще са отзивите от Yaris Hybrid. Дали няма да е по-изгоден вариант. При всички положения обаче ще е един от двата. :whistle:

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 21 Фев 2012 22:34

zi_zi_top написа:Такива хубавици видях миналата година в шоурума на Рено на Champs-Élysées. Лада има тесни договорни отношения с Рено и на Болида им във Ф1 има рекламен стикер.
Стикера е заради Виталий Петров, понеже ЛАДА го спонсорират - тоест плащат на Рено за да кара във Ф1.

Иначе, по темата и относно спора. Без да искам да обиждам и да правя лични нападки, изказвам личното си мнение и наблюдения. Колегата ЛЕКСУС е човека, който най-често и най-брутално налага мнението си във всички теми. Той е и една от причините да не посещавам редовно форума, защото мненията му са неприятни за четене. Другото, което съм забелязъл е, че той постоянно пуска теми и линкове за едно и също - тойота е номер едно. Не знам дали иска да убеди някого в това, или по-скоро иска да убеди себе си. Ако си убеден в нещо, защо имаш нужда да го повтаряш и повтаряш - явно не си убеден, не си удовлетворен от колата си Тойота (която безспорно е една от най-здравите на пазара, но и безспорно една от безличните и скучни). Затова най-вероятно и боготвори Лексус, въпреки, че едва ли е имал много контакт с екземпляри от марката, която е много добра но във флагмана си - ЛС. Останалите не блестят толкова, колкото той се опитва да ни разкаже. (Карал съм ЛС460, а не стария 430, който цитира, ИС250 '08, ЕС350 '07, РХ300, стария ИС). Има и други марки, които не отстъпват, а дори може да се каже, че превъзхождат и Тойота и Лексус (примерно Инфинити М, в което имах огромното удоволствие да си повозя г*за за малко).
Относно Нюрбургринг и ЛФА - колко души могат да отделят половин милка в зелено за да си го купят? А дори и да искат - квотата е запълнена, така, че няма да могат. На това ли му викате серийна кола за улицата? И серийно с "Nürburgring package" ли ги продават? Я виж 430-коньовия ИСФ колко позиции зад WRX STi Spec C е. По тази логика STi по-добра кола ли е от ИСФ? Аз бих взел ИСФ, като лятна алтернатива на Актбека. Времената на някаква си писта, която и да е, не означава, че една кола задължително е по-добра от друга.
За постоянно цитирания TÜV конкретно не мога да кажа нещо със сигурност. Но ДЕКРА, която е не по-малко авторитетна институция е корумпирана и неточна. Мога да го твърдя със сигурност и да ти докарам "комисията" да ти "стандартизира" кола от щатите пред вас. Даже и в Технотест вече не се получава, но при ДЕКРА може. Какво да ме накара да повярвам в коректността на ТÜV, като съм ги видял и швабите как действат.
Веднъж се опита колегата LEXUS да ме контрира с твърдението, че не е лошо да се чете. Да и аз смятам, че не е лошо да се чете. Но как да повярвам на това, което той е прочел, а да не вярвам на онова, което аз съм видял с очите си.
Освен това, има по-полезни и интересни неща за четене, освен последната класация на ТЮВ, аутобилд, техническите характеристики на новия Лексус и т.н. И прекаленото ти фанатизиране и лаене относно марката е неприятно за много хора, а и малко комично в определени ситуации.
А относно постоянното ти натякване на тема Вършец, да те питам ти в Париж ли си роден и ако не - къде?
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 21 Фев 2012 22:54

LEXUS-а е супер колега,да н съм чул лошо за него.Ако всички колеги бяха напористи кат него,не само че Тойота ще е номер 1,ами щеше и да е единствения номер.Такива колеги трябва да се уважават и мненията им да бъдат подкрепяни всячески.Между другото,той е виновен да купя Тойота.Да купя Ярис е виновно международното положение.

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 21 Фев 2012 22:56

slowtraveler написа:А какво имате против руските автомобили :whistle:
Изображение
СЛОУ,тез тричките руски автомобили ли са,а?Мен ко питаш,са украински автомобили. :thumbsup:

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 21 Фев 2012 22:58

nowyaris написа:LEXUS-а е супер колега,да н съм чул лошо за него.Ако всички колеги бяха напористи кат него,не само че Тойота ще е номер 1,ами щеше и да е единствения номер.Такива колеги трябва да се уважават и мненията им да бъдат подкрепяни всячески.Между другото,той е виновен да купя Тойота.Да купя Ярис е виновно международното положение.
Аз да съм обидил някого? Както казах, изказвам си личното мнение и личното наблюдение, нали е разрешено все още? Може да е най-готиния на земята, не го познавам лично, но стила му на писане, държание и отношение във форума не ми допада, както на мен, така и на други. Нищо лошо не съм казал на практика.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 22 Фев 2012 00:05

gh0s7r1d3r написа: Иначе, по темата и относно спора. Без да искам да обиждам и да правя лични нападки, изказвам личното си мнение и наблюдения. Колегата ЛЕКСУС е човека, който най-често и най-брутално налага мнението си във всички теми.
Колега, не правиш разлика между аргументация и налагане на мнение. Ако не искаш както винаги да говориш без аргументи, цитирай къде и колко често и как съм си НАЛАГАЛ мнението!
gh0s7r1d3r написа:Tой е и една от причините да не посещавам редовно форума, защото мненията му са неприятни за четене.
Това е твой избор. Не може понеже някой не е съгласен с твоето становище да го обявиш за неприятен. Прекалено първосигнална реакция.Твоя работа. Неприятни са ти за четене,защото не говоря ала-бала,а се позовавам, а то не подкрепя твоето твърдение. Иначе личното усещане на един или друг,личния вкус,кое било красиво,скучно и т.н. е субективизъм. Винаги се старая да говоря обективно, а не като в кебапчийница!
gh0s7r1d3r написа:Другото, което съм забелязъл е, че той постоянно пуска теми и линкове за едно и също - тойота е номер едно. Не знам дали иска да убеди някого в това, или по-скоро иска да убеди себе си. Ако си убеден в нещо, защо имаш нужда да го повтаряш и повтаряш - явно не си убеден, не си удовлетворен от колата си Тойота (която безспорно е една от най-здравите на пазара, но и безспорно една от безличните и скучни).
Темите и линовете лъжат ли, излъгах ли някъде? Други го казват, не аз. Аз показвам информацията, която много хора не знаят и говрят несъстоятелни и строго субективни неща, като теб!

Много си далеч от психологията, моят съвет е да не се пробваш друг път да анализираш личностно поведение,защото не ти се отдава.
За кое да не съм удовлетворен от колата, като аз посочвам източници,които доказват моето и на повечето хора тук мнение,че Тойота прави най-надеждните и високотехнологични автомобили.Повтарям го,защото няколко човека всячески се стремят да изкривят информацията с несериозни доводи. За безличността и скучността- това е субективно възприятие. На мен дизайна на Тойота ми харесва повече от на немските коли. Специално немските коли са скучни и еднакви във всичките си поколения,това е безидейност. Но това са субективни възприятия.

gh0s7r1d3r написа:Затова най-вероятно и боготвори Лексус, въпреки, че едва ли е имал много контакт с екземпляри от марката, която е много добра но във флагмана си - ЛС. Останалите не блестят толкова, колкото той се опитва да ни разкаже.
Защо най-вероятно боготворя Лексус- защото не съм удовлетворен и от Лексус, въпреки че не карам Лексус ли? Лошо изградена конструкция на мисълта. Пълна липса на връзка между предишното изречение и това. Твоето лично субективно мнение в момента е чисто налагане на мнение,че единствено ЛС е много добър. Това обаче не може да е мнение,с което всички да се съгласят. Ти така мислиш, друг-по друг начин. Един фактор обаче показва безпристрастно- и това са продажбите на луксозни седани на независим пазар =САЩ и за немските премиуми, и за японските премиуми и в частност Лексус- Лексус буквално изхвърли от 1-вото място вечният най-продаван неамерикански премиум Мерцедес от 90-те години насам! Лексус е най-търсената вносна премиум марка на независимия и за японците, и за немците американски пазар, освен това Лексус освен продаван е и от 12 години номер 1 в класациите за клиентско задоволство на американците! Ето на такива факти се позававам,а не "аз съм се возил на това и онова и АЗ мисля,че това е най-добро" Първо , ти си средностатистически юзер със средно 5 или 50 км. возене във всяка кола, второ, дори не си експерт, трето, си строго субективен елемент.Има голяма разлика между възприятието на един човек и ЦИФРИТЕ, които ни показва пазара и проучванията,обосновани на хиляди юзери.
gh0s7r1d3r написа:(Карал съм ЛС460, а не стария 430, който цитира, ИС250 '08, ЕС350 '07, РХ300, стария ИС). Има и други марки, които не отстъпват, а дори може да се каже, че превъзхождат и Тойота и Лексус (примерно Инфинити М, в което имах огромното удоволствие да си повозя г*за за малко).
Ето типичниото личностно възприятие- Инфинити по-ти харесва на теб, но Инфинити има малко по-различен таргет- по-спортно настроени коли.Това,че на теб ти харесва повече, не означава нито,че е по-добро, нито ,че е по-добре прието от пачзара, нито,че клиентите на Инфинити са по-доволни. Ти боравиш с лични възприятия, които са строго индивидуални. А какво ще кажеш за Акура. Някой би казал Акура е върха и няма да е далеч от истината според мен.
gh0s7r1d3r написа:Относно Нюрбургринг и ЛФА - колко души могат да отделят половин милка в зелено за да си го купят? А дори и да искат - квотата е запълнена, така, че няма да могат. На това ли му викате серийна кола за улицата? И серийно с "Nürburgring package" ли ги продават?
Серийна кола е , но за това е супер-кола, а не Голф. И без Нурбургринг Пекидж ЛФА е много бърз на пистата. Много по-бърз от всяко БМВ в производство. За това ставаше въпрос.
gh0s7r1d3r написа:Я виж 430-коньовия ИСФ колко позиции зад WRX STi Spec C е. По тази логика STi по-добра кола ли е от ИСФ? Аз бих взел ИСФ, като лятна алтернатива на Актбека. Времената на някаква си писта, която и да е, не означава, че една кола задължително е по-добра от друга.
А дали СТИ е по-добра кола от ИСФ, ами явно е по-бързата. БМВ М3 е по-бързо от Ламбо Гаярдо от клипа на колегата Е60, но по-добро ли е М3 от Гаярдо? Не. При всички положения обаче ЛФА е по-бърза и по-добра кола от изброените ,а и от повечето коли на пазара. Последното ти изречение аз не съм го твърдял.
gh0s7r1d3r написа:За постоянно цитирания TÜV конкретно не мога да кажа нещо със сигурност. Но ДЕКРА, която е не по-малко авторитетна институция е корумпирана и неточна. Мога да го твърдя със сигурност и да ти докарам "комисията" да ти "стандартизира" кола от щатите пред вас. Даже и в Технотест вече не се получава, но при ДЕКРА може. Какво да ме накара да повярвам в коректността на ТÜV, като съм ги видял и швабите как действат.
ТЮВ е най-уважаваната организация за техн.прегледи в Германия. Навсякъде се говори за ТЮВ сертификат, а именно той се взима с най-строгите прегледи. За това и Ауто-Билд използва данните на ТЮВ.
gh0s7r1d3r написа:Освен това, има по-полезни и интересни неща за четене, освен последната класация на ТЮВ, аутобилд, техническите характеристики на новия Лексус и т.н. И прекаленото ти фанатизиране и лаене относно марката е неприятно за много хора, а и малко комично в определени ситуации.
А относно постоянното ти натякване на тема Вършец, да те питам ти в Париж ли си роден и ако не - къде?
Абсолютно си прав за четенето. Човек е хубаво да чете разнообразна литература. Но когато говори,а още повече спори на автомобилна тематика, трябва да е подготвен,информиран, сигурен в твърденията си и можещ да ги обоснове.Другото говорене е кафеджийско тире аджамийско говорене.

Няма фанатизиране и лаене, има представяне на факти, това,че не ти харесва тази работа,е лично твое възприятие. Винаги се стремя да предоставя фактите, а не да си говориме като глупаците по кафетата без обосновка. Това е много важно.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 22 Фев 2012 00:14

nowyaris написа:LEXUS-а е супер колега,да н съм чул лошо за него.Ако всички колеги бяха напористи кат него,не само че Тойота ще е номер 1,ами щеше и да е единствения номер.Такива колеги трябва да се уважават и мненията им да бъдат подкрепяни всячески.Между другото,той е виновен да купя Тойота.Да купя Ярис е виновно международното положение.
:thumbsup: smile.gif Радвам се ,че си си купил Тойота и й се радваш и си харесваш колата, има защо. Мерси за положителното отношение smile.gif cool.gif
Изключително много ценя мненията на хората, но малко странно става да влизат няколко човека във форума на Тойота да убеждават как Тойота не е това, в което съм се убедил с годините и което дори уникалните шовинисти - германците твърдят. Германец да награждава японски автомобили, това би станало при абсолютно надмощие на японските автомобили в сферата, в която са награждавани и не случайно това е сферата, която не може да се изкриви от лични пристрастия, а борави с правила и цифри.
Никога не съм казвал лоша дума и за Мазда, Хонда, Субару и мисля има защо да не съм.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 22 Фев 2012 00:25

Добре оформен отговор и учудващо без фанатизиране.

Съгласен съм, че е един от най-надеждните автомобили, никъде не съм твърдял обратното. Съгласен съм, че повечето тук са на същото мнение и няма как да е друго, защото Тойота си е здрава и надеждна кола. Обаче повечето хора не се стремят да пускат по 2 теми на ден, които да казват, че Тойота е номер 1.

За продажбите - САЩ за мен не е критерий за пазар. Много различни пазари са, много различни клиенти. Като цяло американския пазар е доста различен от европейския, предпочитанията, навиците и възприятията на американците са коренно различни от тези на европейците. Ако си спомняш, допреди няколко години Моторола беше неизменно на първо място по продажби, въпреки, че бяха най-гадните за европеец телефони, точно защото държаха американския пазар и бяха ориентирали моделите си спрямо техните предпочитания. Същото е и с колите - Лексус е ориентиран по-скоро към американския пазар (който беше сравнително свободен за премиум бранд) и е нормално американците да го предпочитат и купуват - с хилядите надписчета кое за кое е и т.н. А както знаем, американския пазар (особено допреди кризата) с големината си и покупателната си способност, до голяма степен определяше класациите за продажби. Освен това, американския пазар не беше нов за Лексус, след като дълги години беше разработван от Тойота. А мерцедес допреди обединението с Крайслер и започналото местно производство беше прекалено скъп и от там пазара не беше достатъчно разработен.

Относно ЛФА - да бърз и изключителен автомобил, но повечето хора биха предпочели ГТР, защото е поне 3 пъти по-евтин и с половин секунда по-бавен и то без модификациите, които за ГТР не са проблем.

За ТЮВ сертификатите - на такива боклуци съм виждал ТЮВ сертификат, че просто не мога да им приема лепнатото лого и твърденията за 100% чиста монета.

За възприятията може би си прав. Може би ми харесва повече Инфинити М, отколкото Лескус ГС примерно, но относно начина ти на писане и държание във форума, има доста хора, които наблюдавам, че имат същото или подобно мнение на моето. Прекалено много фанатизиране и палене. Това го няма даже и в Гоуф форумите.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

kinn
Мнения: 13
Регистриран на: 17 Сеп 2009 16:49
Местоположение: Sofia

Мнение от kinn » 22 Фев 2012 00:26

Намерението ми е да експлоатирам настоящия автомобил до 200 000 км., което означава още поне година, сега съм на 160к. Фактът, че досега авенсис-а не ме е вкарвал в каквито и да е тежки разходи и главоболия, определено говори добре за марката. От друга страна, понеже карам предимно извънградско и магистрала, смятам да заложа отново на дизел. Алтернативи много, но поне за мен фаворит е авенсис 3 фейслифт. Ще проуча и мазда, въпреки че D4D мисля е по-добрия избор за дизел :whistle:
2005 Avensis 2.2 D-4D, 2AD-FTV

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 22 Фев 2012 00:30

LEXUS написа:
nowyaris написа:LEXUS-а е супер колега,да н съм чул лошо за него.Ако всички колеги бяха напористи кат него,не само че Тойота ще е номер 1,ами щеше и да е единствения номер.Такива колеги трябва да се уважават и мненията им да бъдат подкрепяни всячески.Между другото,той е виновен да купя Тойота.Да купя Ярис е виновно международното положение.
:thumbsup: smile.gif Радвам се ,че си си купил Тойота и й се радваш и си харесваш колата, има защо. Мерси за положителното отношение smile.gif cool.gif
Изключително много ценя мненията на хората, но малко странно става да влизат няколко човека във форума на Тойота да убеждават как Тойота не е това, в което съм се убедил с годините и което дори уникалните шовинисти - германците твърдят. Германец да награждава японски автомобили, това би станало при абсолютно надмощие на японските автомобили в сферата, в която са награждавани и не случайно това е сферата, която не може да се изкриви от лични пристрастия, а борави с правила и цифри.
Никога не съм казвал лоша дума и за Мазда, Хонда, Субару и мисля има защо да не съм.
Защо си мислиш, че аз не си харесвам Яриса и защо бих дал 30000 лв, ако не го харесвах? И не се опитвам да те убедя, че Тойота не е здрава и надеждна, а да те накарам да разбереш, че има и други автомобили, които са не по-малко здрави, надеждни, бързи и т.н. И съм далеч от мисълта да хваля немски автомобили - не че са лоши, просто човек трябва да има много излишни финанси, време и нерви, за да си позволи да кара Ауди/МБ/БМВ. Ако ги има, безспорно това са автомобилите, които могат да ти доставят голямо удоволствие, комфорт и лукс.

А я кажи за НИСАН. Понеже днес се повозих на новия Патфайндър, бих казал, че по-гадна кола от това няма в този ценови диапазон. А и като цяло според мойте лични възприятия НИСАН стои доста ниско в класацията на японските автомобили.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 22 Фев 2012 00:56

gh0s7r1d3r написа:
За продажбите - САЩ за мен не е критерий за пазар. Много различни пазари са, много различни клиенти. Като цяло американския пазар е доста различен от европейския, предпочитанията, навиците и възприятията на американците са коренно различни от тези на европейците. Ако си спомняш, допреди няколко години Моторола беше неизменно на първо място по продажби, въпреки, че бяха най-гадните за европеец телефони, точно защото държаха американския пазар и бяха ориентирали моделите си спрямо техните предпочитания. Същото е и с колите - Лексус е ориентиран по-скоро към американския пазар (който беше сравнително свободен за премиум бранд) и е нормално американците да го предпочитат и купуват - с хилядите надписчета кое за кое е и т.н. А както знаем, американския пазар (особено допреди кризата) с големината си и покупателната си способност, до голяма степен определяше класациите за продажби. Освен това, американския пазар не беше нов за Лексус, след като дълги години беше разработван от Тойота. А мерцедес допреди обединението с Крайслер и започналото местно производство беше прекалено скъп и от там пазара не беше достатъчно разработен.
Ще те коригирам за американския пазар. Давам го за пример като независим откъм националност и континент и за германци, и за японци, освен това именно американският пазар е с най-големи традиции при премиум колите, също така е платежоспособен. Винаги съм се дразнел да се изкарват американците олигофрени, защото тези надписчета кое за какво е ги има идентични и в Европа и специално Германия. Американският пазар беше много по-нов за лексус отколкото за Мерцедес, защото ,както казах, преди 90-та Мерцедес беше най-продаваният премиум неамерикански бранд там. Лексус действително е разработван за американския пазар, това не значи,че е по-малко добър, дори напротив според мен. Американците винаги са залагали на комфорта и високото оборудване. Там в тия класове никога не се купуват коли дизел с ръчни скорости, докато в Европа висок процент от продажбите са именно дизелови премиум лимузини, често и с механични скорости допреди 10 години! Ауди А8 2.5 ТДИ механични скорости беше честа гледка, същото е и за БМВ7 дизел. Такова нещо в Щатите не може да видиш.

Мерцедес, пак да повторя, до преди обединението с Крайслер беше най-продаваната вносна премиум кола в САЩ, та пазарът си беше доста разработен, след това Лексус му изтегли голяма част от клиентите.


gh0s7r1d3r написа: относно начина ти на писане и държание във форума, има доста хора, които наблюдавам, че имат същото или подобно мнение на моето. Прекалено много фанатизиране и палене. Това го няма даже и в Гоуф форумите.
По-емоционалното писане не бива да засяга никой, просто защитавам позицията си- обосновавам се с не една организации ,следящи надеждността, с висока репутация, също така дори във форума имаме няколко собственика на хибриди, Веско си кара бързо, но няколко Приуса има, не съм чул лоша дума за Приус и разхода им, само хвалби. Такива работи обаче някои хора се опитват да оспорват с конспиративни теории, което никак не ми се нрави. Палене -да, но фанатизиране мисля е силна дума.

А това,че има раздразнени- нормално, всеки има различна реакция спрямо начина на изразяване на другия. Преди всичко трябва да има търпимост и доказване на твърденията, а не дразнене.
Начинът ми на писане и държание във форума е защитаване на обоснована позиция, може да е по-колоритно, но хората са различни.
Последно промяна от LEXUS на 22 Фев 2012 01:00, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 22 Фев 2012 00:59

gh0s7r1d3r написа:
А я кажи за НИСАН. Понеже днес се повозих на новия Патфайндър, бих казал, че по-гадна кола от това няма в този ценови диапазон. А и като цяло според мойте лични възприятия НИСАН стои доста ниско в класацията на японските автомобили.
Така е и според мен. Но на мен специално Патфайндъра ми харесва, също и Патрол.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Win_XP
Мнения: 146
Регистриран на: 16 Яну 2009 15:22
Обратна връзка:

Мнение от Win_XP » 22 Фев 2012 01:00

Абе хора, вие свободно време нямате ли? Като Ви чета коментарите в темата - ами супер много се надъхвате и повдигате на въпрос коли които 90% от хората ТУК не могат да си позволят така или иначе.... :) какъв е смисъла на целия този спор, карайте си колите, кефете се и това е :thumbsup:

Фирмите са си фирми, ние сме просто потребители, всичко останало е добра реклама + маркетинг и бюджет за това, бъдете реалисти :thumbsup:

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 22 Фев 2012 01:04

LEXUS написа:
gh0s7r1d3r написа:
А я кажи за НИСАН. Понеже днес се повозих на новия Патфайндър, бих казал, че по-гадна кола от това няма в този ценови диапазон. А и като цяло според мойте лични възприятия НИСАН стои доста ниско в класацията на японските автомобили.
Така е и според мен. Но на мен специално Патфайндъра ми харесва, също и Патрол.
Pathfinder е по-пластмасов от Ярето ми вътре. А 4х4-то е on demand и то по-скоро re-active (поне така го усетих като поведение на пътя). Едното е недопустимо в класа над 100 к лв, а другото в класа на SUV и то голям SUV. Отделно от това супер неудобни седалки, много сложно и объркано управление на аудио/клима/нави/меню. Супер шумен дизел и блъскащи 7 а/т скорости на 15 000 км.
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта