
the new SUPRA is coming...
da, tezi prototipi izleznaha predi dosta vreme. do kolkoto znam ot LF-C ste se izpolzvat dosta elementi za novia Lexus IS, koito nai veroiatno ste vidim liatoto ili esenta.
btw, kogato postvash snimki det sa linknati v internet, niama nujda parvo da gi copy-vash na tvoia komputar i sled tova da gi kachvash tuk prez Browser-a. prosto sloji adresa na snimkata mejdu [img]i[/img]. obache adresa na snimkata triabva da zavarshva na jpg za da raboti.
primer: [img].http://www.adresa_na_snimkata.jpg.[/img](ako beshe deistvitelen adres steshe napavo da izkara snimkata kat go postnesh, a i tochnkite v nachaloto i kraia na adresa sam gi slojil za da go pokaje v posta, poprincip ne se slagat)
btw, kogato postvash snimki det sa linknati v internet, niama nujda parvo da gi copy-vash na tvoia komputar i sled tova da gi kachvash tuk prez Browser-a. prosto sloji adresa na snimkata mejdu [img]i[/img]. obache adresa na snimkata triabva da zavarshva na jpg za da raboti.
primer: [img].http://www.adresa_na_snimkata.jpg.[/img](ako beshe deistvitelen adres steshe napavo da izkara snimkata kat go postnesh, a i tochnkite v nachaloto i kraia na adresa sam gi slojil za da go pokaje v posta, poprincip ne se slagat)
->
Re: hmm
vaprosnia V8 mai ste e s glavi na Yamaha, ta kat nisto ste mu nabutat VVTL-i, ta niama da e problem da izkarat 100hp na 1.0LLordDigital написа:Predpolagam sys taz introducia vyv Detroit prosto sondirat reakciata na pazara ,men licno me symnqva che toku taka cha pocnat izvednyz da prodavat chak pyk 500+HP V8 ,stypkata e prekaleno golqma ne vizdam ot kakyv litraz ste gi izkarat tez kone.
btw, vidia li kakav ste e razhoda na novia Avalon, ste e 280hp i ste harchi samo 22/31mpg

->
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: hmm
Ee ako bratockite ot Yamaha sa si poigrali sys glavata ,moze da e HighRevy i da otmeta nad 100 konq na lityr.ALTEZZA написа:vaprosnia V8 mai ste e s glavi na Yamaha, ta kat nisto ste mu nabutat VVTL-i, ta niama da e problem da izkarat 100hp na 1.0LLordDigital написа:Predpolagam sys taz introducia vyv Detroit prosto sondirat reakciata na pazara ,men licno me symnqva che toku taka cha pocnat izvednyz da prodavat chak pyk 500+HP V8 ,stypkata e prekaleno golqma ne vizdam ot kakyv litraz ste gi izkarat tez kone.
btw, vidia li kakav ste e razhoda na novia Avalon, ste e 280hp i ste harchi samo 22/31mpg
22mpg za 280hp? tva da ne e disel bre??

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Burgaskata supra ne izglezda zle ,sobstvenika i obache qvno e nekyv Kreten Kretenski pone spored Misho (koito e predisniq sobstvenik). Kreneski si bil nagyval kalnicite sys klesti i e osnovniq iniciator za toz lainian cvqt sys koito e preboqdisana. Systo taka TuningMasterite sa mu nekvi deto cel zivot praveli Ladi ,sled kato dal kym $15-$20k za karantii ,slozili tam vsicko i 2 meseca ne mogat da q nakarat da dyrzi Idle kolata ,vse oste ne raboti na nad 80% gaz ,kazvat oste che TuningMasteretata otvarqli koketorite za da nauckvat FuelMaps i razni takiva - taka sym chul de ,ni gi znam ni gi poznavam.juri_galev написа:Да и аз се замислих варху това как да ги пусна всичките и сега разбрах ок.А тука има някаква тема за Супрата в Бг 600+ че нещо няма да има старт тази кола.Мене лично супрата много ми харесва не и знам възможностите
Misho q e prodal stoto e znael mnogo dobre kakvi pari trqbvat za da se napravi i podyrza i kakvi shte sa problemite sys starta.

- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
LordDigital
ще я видиме и нея колко варви надявам се да има ръчки с нея че аз какво клипче имам на супра в нас като гледам ми изтичат очите
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
s kakvo ECU ya programirat, znae li se? tazi v Bg s VVTi ili ili bez?LordDigital написа:
Burgaskata supra ne izglezda zle ,sobstvenika i obache qvno e nekyv Kreten Kretenski pone spored Misho (koito e predisniq sobstvenik). Kreneski si bil nagyval kalnicite sys klesti i e osnovniq iniciator za toz lainian cvqt sys koito e preboqdisana. Systo taka TuningMasterite sa mu nekvi deto cel zivot praveli Ladi ,sled kato dal kym $15-$20k za karantii ,slozili tam vsicko i 2 meseca ne mogat da q nakarat da dyrzi Idle kolata ,vse oste ne raboti na nad 80% gaz ,kazvat oste che TuningMasteretata otvarqli koketorite za da nauckvat FuelMaps i razni takiva - taka sym chul de ,ni gi znam ni gi poznavam.
Misho q e prodal stoto e znael mnogo dobre kakvi pari trqbvat za da se napravi i podyrza i kakvi shte sa problemite sys starta.
interesno shte mie, shtot moga da im dam nyakoi suvet, i az bvrah dusha cyala sedmica, ama posle razbrah trikovete i problemite i sega veche nyama grizi s nastroikite!


- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ами аз бях писал на БМВ форума ,и явно момчето което поне подбира тунинга на Супрата пише на нашия форум като Supra Mania. Както и да е ,ползват AEM StandAlone - ако се сещаш точно Supra Mania те беше питал преди време от къде да си намери пре програмирани карти за това ЕКУ.punkara написа:s kakvo ECU ya programirat, znae li se? tazi v Bg s VVTi ili ili bez?LordDigital написа:
Burgaskata supra ne izglezda zle ,sobstvenika i obache qvno e nekyv Kreten Kretenski pone spored Misho (koito e predisniq sobstvenik). Kreneski si bil nagyval kalnicite sys klesti i e osnovniq iniciator za toz lainian cvqt sys koito e preboqdisana. Systo taka TuningMasterite sa mu nekvi deto cel zivot praveli Ladi ,sled kato dal kym $15-$20k za karantii ,slozili tam vsicko i 2 meseca ne mogat da q nakarat da dyrzi Idle kolata ,vse oste ne raboti na nad 80% gaz ,kazvat oste che TuningMasteretata otvarqli koketorite za da nauckvat FuelMaps i razni takiva - taka sym chul de ,ni gi znam ni gi poznavam.
Misho q e prodal stoto e znael mnogo dobre kakvi pari trqbvat za da se napravi i podyrza i kakvi shte sa problemite sys starta.
interesno shte mie, shtot moga da im dam nyakoi suvet, i az bvrah dusha cyala sedmica, ama posle razbrah trikovete i problemite i sega veche nyama grizi s nastroikite!
![]()
Според мен без обратна връзка и господ не може да им помогне да го тунинговат ЕКУ-то... за голямо съжаление ,дори и да си намерят Fuel Maps те ще им дадат основата ,демек гарантирано при Open Loop мотора им ша отива супер богат - така е големите фирми си държат на името и всичко предварително готово е доста под 12.5:1 А/Р.
VVTi поне аз не знам да е имало Турбо Супра със тази глава. Слагани са VVTi глави на някои турбота ,но това е било допълнително. Със колегата Алтезов видяхме една такава супра от RST Team на Drift Show-to. Тази 100% няма VVTi щото просто е старичка ,виждал съм и оргиналните капаци на клапаните още когато беше сива и беше собственост на предишния собственик - Мишо.

shtom nyama VVTi ne bi tryabvalo da e trudno da se nastroi! trybav malko zamrvaniya da se napravyat, na nalyaganeto na gorivoto, pri vsykakvi uslovia na shofirane. da se zameryat sensorite dali otgovaryat na ecu-chastite i nastroikite. tova deto nyama idle, mi se struva che e ot signala koito prashta ecu-to kum injektorite! tryabva da se vidi dali sa visoko omovi ili nisko omovi injektorite, i dali polzvat originalnite transistori ako sa nisko omovi, i dali sa nastroili tokovata chistotoa na ecu-kum tezi chestoti, shtot tova e mnogo vazno!
az ne mu znam opciite na tova ecu, no nyama da sa daleche ot megasquirta, vse pak e EFI sistema i nishto poveche!
lipsata na prazen hod se poluchava ili pri prekomerno vpruskvane na injektorite, ili pri tvurde kus signal na produlzitelnost na otvaryaneto na injektorite... ili ot netochnosti igra v signala na oborotite otivasht kum ecu-to, pri visokite ako samo na 80% raboti, ili sa im malki ijektorite, ili pompata ne izdurza na kolichestvoto i/ili nalagneto na gorivoto, toest po-moshta pompa, ili se kombinirat dve navednuz. tova moze da stava i ot samiyat regulator, ako ispuska, pada nalyaganeto pri boost, i suotvetno podavaneto na benzin ot injektorite... vdigat se temperaturite i se topyat butalata i stava strashno...
tryabva dobre da zameryat vsichko, da se ubedyat che vsichkite sensori pasvat tochno na ECU, i samoto ECU e nastroeno kum tyahnata chistota, tryabva da sprat lamba sondata ot funkcionirane dokato nastroivat, za da ne i promenya avtomativhno nivata, posle tryabva da naopravyat bogat MAP, i da pochnat da go namalyavat izpolzvaiki lambda sondata. celta e da se postigne 12.5:1 smes bez boost na normalna operaciya, i 17.5:1 smes pri boost, ako e nuzno povechko! kato s tova se promenyat i vremeto na zpalvane, pri boost se vrushta, a inache se dava avans...
i nyama nachin da ne trugne, a i taka shte ustanovyat kude e problemut!
dano ima uspeh, shtot si e golyama buziknya, i moze daze da te nervira...
, ma posle ti se opravya nastroenieto kato trugne vsichko po-dobre ot originalnata sistema
biggrin.gif
az ne mu znam opciite na tova ecu, no nyama da sa daleche ot megasquirta, vse pak e EFI sistema i nishto poveche!
lipsata na prazen hod se poluchava ili pri prekomerno vpruskvane na injektorite, ili pri tvurde kus signal na produlzitelnost na otvaryaneto na injektorite... ili ot netochnosti igra v signala na oborotite otivasht kum ecu-to, pri visokite ako samo na 80% raboti, ili sa im malki ijektorite, ili pompata ne izdurza na kolichestvoto i/ili nalagneto na gorivoto, toest po-moshta pompa, ili se kombinirat dve navednuz. tova moze da stava i ot samiyat regulator, ako ispuska, pada nalyaganeto pri boost, i suotvetno podavaneto na benzin ot injektorite... vdigat se temperaturite i se topyat butalata i stava strashno...
tryabva dobre da zameryat vsichko, da se ubedyat che vsichkite sensori pasvat tochno na ECU, i samoto ECU e nastroeno kum tyahnata chistota, tryabva da sprat lamba sondata ot funkcionirane dokato nastroivat, za da ne i promenya avtomativhno nivata, posle tryabva da naopravyat bogat MAP, i da pochnat da go namalyavat izpolzvaiki lambda sondata. celta e da se postigne 12.5:1 smes bez boost na normalna operaciya, i 17.5:1 smes pri boost, ako e nuzno povechko! kato s tova se promenyat i vremeto na zpalvane, pri boost se vrushta, a inache se dava avans...
i nyama nachin da ne trugne, a i taka shte ustanovyat kude e problemut!
dano ima uspeh, shtot si e golyama buziknya, i moze daze da te nervira...


- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Te Idle-to sa go opravili odavna. Moze i da ne im e otnelo daze i 2 meseca ,a po-skoro 2 dena ili 2 chasa - nemam informacia ot pyrva ryka ,obsto vzeto glavno sluhuve. Po princip nikoi ne znam da se zanimava da tunva na 12.5 pri closed loop? sys drugi dumi pro trottle pod 75% kolata si raboti na 15.x ,tolkova kolkoto e predvidena ot zavoda.punkara написа:shtom nyama VVTi ne bi tryabvalo da e trudno da se nastroi! trybav malko zamrvaniya da se napravyat, na nalyaganeto na gorivoto, pri vsykakvi uslovia na shofirane. da se zameryat sensorite dali otgovaryat na ecu-chastite i nastroikite. tova deto nyama idle, mi se struva che e ot signala koito prashta ecu-to kum injektorite! tryabva da se vidi dali sa visoko omovi ili nisko omovi injektorite, i dali polzvat originalnite transistori ako sa nisko omovi, i dali sa nastroili tokovata chistotoa na ecu-kum tezi chestoti, shtot tova e mnogo vazno!
az ne mu znam opciite na tova ecu, no nyama da sa daleche ot megasquirta, vse pak e EFI sistema i nishto poveche!
lipsata na prazen hod se poluchava ili pri prekomerno vpruskvane na injektorite, ili pri tvurde kus signal na produlzitelnost na otvaryaneto na injektorite... ili ot netochnosti igra v signala na oborotite otivasht kum ecu-to, pri visokite ako samo na 80% raboti, ili sa im malki ijektorite, ili pompata ne izdurza na kolichestvoto i/ili nalagneto na gorivoto, toest po-moshta pompa, ili se kombinirat dve navednuz. tova moze da stava i ot samiyat regulator, ako ispuska, pada nalyaganeto pri boost, i suotvetno podavaneto na benzin ot injektorite... vdigat se temperaturite i se topyat butalata i stava strashno...
tryabva dobre da zameryat vsichko, da se ubedyat che vsichkite sensori pasvat tochno na ECU, i samoto ECU e nastroeno kum tyahnata chistota, tryabva da sprat lamba sondata ot funkcionirane dokato nastroivat, za da ne i promenya avtomativhno nivata, posle tryabva da naopravyat bogat MAP, i da pochnat da go namalyavat izpolzvaiki lambda sondata. celta e da se postigne 12.5:1 smes bez boost na normalna operaciya, i 17.5:1 smes pri boost, ako e nuzno povechko! kato s tova se promenyat i vremeto na zpalvane, pri boost se vrushta, a inache se dava avans...
i nyama nachin da ne trugne, a i taka shte ustanovyat kude e problemut!
dano ima uspeh, shtot si e golyama buziknya, i moze daze da te nervira..., ma posle ti se opravya nastroenieto kato trugne vsichko po-dobre ot originalnata sistema
biggrin.gif
Sled tova pri nad 75% trottle do WOT ,systo za pyrvi put chuvam da se pravi tolkova bedno? Na teoria veroqtno e po-dobre no e mnogo opasno. Vsicki go pravqt na 12 do 12.5... AEM ima vhod ot wideBand i moze da pyrvonacalen grub tuning da napravi nqkakvi osnovni karti ,vinagi obache se pravqt dosta bogati vyv nacaloto ,posle se Lean-va Out rycno (ima si WinBoze Interface).

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта