
Взех си Celica T23 1.8 2ZZ-GE VVTLi 192HP 2002
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Взех си Toyota Celica TS VVTL-I 192 ps
Надявам се си мснил консумативи, но ако не си задължително смени маслото в двигателя. На какъв пробег е?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Ми моята я взех за 12000 лв. от Швеицария но там струваше около 14000, но ми направиха отстъпка.
Иначе ако вземаш с VVT-I двигателя (143 коня) задължително да бъде фейслифта тоест след 2003 г. защото преди 2003 този двигател 1ZZ-GE (143 коня) има проблем с горенето на масло, това ще ти го каже всеки които е и малко запознат с този двигател. Иначе друго няма какво да и е на колата ходовата част е много здрава и едва ли ще има някоя с разбито окачване ако не я е карал някои голям олигофрен. До сега не съм чул за някоя да има корозия, така че и това не може да е проблем, и задължително огледаи хубаво гредите да не е удряна! И да знаеш такава кола не се взема без да и я вкараш в червеното до прекъсвач, тряба да видиш скоростите добре ли влизат при високи обороти, защото иначе има проблем с синхронизатора и ще ти излезе скъпо! Иначе колата е страшна, малко твърдо вози, но все пак е спортна и във завоите е изключително устойчива (като залепена за пътя е). Аз лично бих те посъветвал да търсиш VVTL-I двигателя като на моята който е 192 коня, харчи 8.4 л/100 км. (средно) а 143 коня харчи 7.7 л/100 км.(средно), така че разликата не е фрапираща, но аз съм се возил и в 143 коня селика и трябва да ти кажа, че разликата между нея и моята е огромна, моита след 6000 оборота откача, защото се включва системата за променлив ход на клапаните която почва да отваря клапаните много повече! Освен това деигателя 2ZZ-GE (192 коня) които е много рядък е произведен в Япония а този 143 коня не е. По добре търси от чужбина селика 192 коня, можеш да намериш за около 11000-13000 хиляди, защото това ще е истинска селика!
Иначе ако вземаш с VVT-I двигателя (143 коня) задължително да бъде фейслифта тоест след 2003 г. защото преди 2003 този двигател 1ZZ-GE (143 коня) има проблем с горенето на масло, това ще ти го каже всеки които е и малко запознат с този двигател. Иначе друго няма какво да и е на колата ходовата част е много здрава и едва ли ще има някоя с разбито окачване ако не я е карал някои голям олигофрен. До сега не съм чул за някоя да има корозия, така че и това не може да е проблем, и задължително огледаи хубаво гредите да не е удряна! И да знаеш такава кола не се взема без да и я вкараш в червеното до прекъсвач, тряба да видиш скоростите добре ли влизат при високи обороти, защото иначе има проблем с синхронизатора и ще ти излезе скъпо! Иначе колата е страшна, малко твърдо вози, но все пак е спортна и във завоите е изключително устойчива (като залепена за пътя е). Аз лично бих те посъветвал да търсиш VVTL-I двигателя като на моята който е 192 коня, харчи 8.4 л/100 км. (средно) а 143 коня харчи 7.7 л/100 км.(средно), така че разликата не е фрапираща, но аз съм се возил и в 143 коня селика и трябва да ти кажа, че разликата между нея и моята е огромна, моита след 6000 оборота откача, защото се включва системата за променлив ход на клапаните която почва да отваря клапаните много повече! Освен това деигателя 2ZZ-GE (192 коня) които е много рядък е произведен в Япония а този 143 коня не е. По добре търси от чужбина селика 192 коня, можеш да намериш за около 11000-13000 хиляди, защото това ще е истинска селика!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Пълниш ми душата, пич, какъв си фен като мене и пишеш със сърце. biggrin.gifstefo91 написа:Ми моята я взех за 12000 лв. от Швеицария но там струваше около 14000, но ми направиха отстъпка.
Иначе ако вземаш с VVT-I двигателя (143 коня) задължително да бъде фейслифта тоест след 2003 г. защото преди 2003 този двигател 1ZZ-GE (143 коня) има проблем с горенето на масло, това ще ти го каже всеки които е и малко запознат с този двигател. Иначе друго няма какво да и е на колата ходовата част е много здрава и едва ли ще има някоя с разбито окачване ако не я е карал някои голям олигофрен. До сега не съм чул за някоя да има корозия, така че и това не може да е проблем, и задължително огледаи хубаво гредите да не е удряна! И да знаеш такава кола не се взема без да и я вкараш в червеното до прекъсвач, тряба да видиш скоростите добре ли влизат при високи обороти, защото иначе има проблем с синхронизатора и ще ти излезе скъпо! Иначе колата е страшна, малко твърдо вози, но все пак е спортна и във завоите е изключително устойчива (като залепена за пътя е). Аз лично бих те посъветвал да търсиш VVTL-I двигателя като на моята който е 192 коня, харчи 8.4 л/100 км. (средно) а 143 коня харчи 7.7 л/100 км.(средно), така че разликата не е фрапираща, но аз съм се возил и в 143 коня селика и трябва да ти кажа, че разликата между нея и моята е огромна, моита след 6000 оборота откача, защото се включва системата за променлив ход на клапаните която почва да отваря клапаните много повече! Освен това деигателя 2ZZ-GE (192 коня) които е много рядък е произведен в Япония а този 143 коня не е. По добре търси от чужбина селика 192 коня, можеш да намериш за около 11000-13000 хиляди, защото това ще е истинска селика!



TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Няма място за сравнение м/у 1ZZ и 2ZZ,stefo91 написа:Плюс това 2ZZ-GE е произвеждан от Ямаха.
просто разликата е огромна, тъй като използват различни системи на клапаните, а от там и цялата динамика на двигателя.
До колкото знам 2ZZ-GE е съвместна разработка на Тойота и Ямаха
като Ямаха основно правят главата на двигателя, а не целия двигател.
Не че главата не е най-важното, но не се прави целия двигател от Ямаха!
Главата на 3S-GE също се прави от Ямаха, ако не се лъжа.
Много ми е интересно къде и с какви части се прави 1ZZ, защото първо каза, че не се произвежда в Япония, а после, че не бил 100% японски,
т.е. има части които се поризвеждат извън Япония?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
амортисйори на багайник
аз имах сащия проблем но отидох и взех от една морга сащите на дължина но с друг захват (мисля че бяха от авенсис 2000/2001 ) и си ги приспособих излезе ми кам 100лв. за разлика от оригиналните които са 700лв или поне бяха толкова
здравейте колеги
вече и аз съм във клуба... вземах celica 2001г малкия двигател от приятел на изплащане че пича е в криза. Карах я не хлопа не тропа, в сервиз на toyota я вкарахме викат ОК е деигателя и стиснахме ръцете... много ме впечатли горенето извън градско с каране до 3000 оборота ми даде 5.5 разход а градско 8.5 ще наглеждам маслото че всеки за това ме предупреждава biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

suzuki gsxr k5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 8 госта