Парно Yaris XP10 1.4 D4D 2004 - изчезва при работа на място?
Парно Yaris XP10 1.4 D4D 2004 - изчезва при работа на място?
Колеги проблема се появи преди 2 седмици.
Просто започва да духа студено!
Когато потегля или задържа по-високи обороти на място топлото пак се появява!
Понякога го прави и в движение, а понякога въобще няма проблем!
Колата си достига нормална работна температура и не загрява или прегрява.
Обезвъздушена е системата!
На какво може да се дължи?
Благодаря.
Просто започва да духа студено!
Когато потегля или задържа по-високи обороти на място топлото пак се появява!
Понякога го прави и в движение, а понякога въобще няма проблем!
Колата си достига нормална работна температура и не загрява или прегрява.
Обезвъздушена е системата!
На какво може да се дължи?
Благодаря.
Последно промяна от Akima на 16 Юни 2015 16:19, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
И мойто така изчезна и след като долях 800 гр антифриз се оправи. Иначе мойто ниво беше малко под минимума на студено и няколко години я карах така, но тази зима ме изненада.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
За Авенсиса ставаше дума. Термостата ми е наред. Просто, когато нивото е ниско, помпата засмуква въздух и създава въздушна възглавница. За два дена успях да го обезвъздуша и вече няма проблеми. Като доливаш, има една подробност. До капачката на разширителния съд има една пробка за обезвъздушаване. Преди да долееш я отвори и след доливането я затваряш. После затваряш капачката, палиш, изчакваш да загрее като за целта може да държиш около 2000 оборота, за да загрее по бързо. Като загрее на нормална температура, вдигаш 3000 оборота за 5 сек и я оставяш за около минута на празен ход. Това го повтаряш 5-6 пъти, като същевременно си следиш и нивото. Като изстине напълно, нивото ти трябва да е между мин и макс на студен двигател. Това всичко е описано на капака в ляво, ако не е имало интервенции. Там също така пише и с какъв антифриз си, лонг лайф или супер лонг лайф. Препоръчително е да си вземеш такъв, с какъвто ти е колата.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Дано да не минеш по моя път.Подозрително еднакви симптоми за парното на ярис Д4Д само, че 2003 г. По метода на изключването смениха термостат, водна помпа, капачка на разширителния съд, докато не се оказа издухала гарнитура на главата. Проблема се доказва много лесно. Вържи едно празно пластмасово шише на маркучето на преливника и покарай колата. Ако в него има антифриз след пробега значи ти е издухала гарнитурата на главата. Е, ако са ти твърди и маркучите диагнозата е вярна 100%. Не ти го пожелавам, защото си е много чанч и пари.
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Ако е издухана гарнитура на главата има доста други, много категорични признаци. Нека се произнесат експертите...
Но ако са правени други неща по двигателя, които не се съобщават тук, е възможно да е повредена гарнитурата. Как пък тогава ту ще имау ту ще няма парно, не знам.
Но ако са правени други неща по двигателя, които не се съобщават тук, е възможно да е повредена гарнитурата. Как пък тогава ту ще имау ту ще няма парно, не знам.
Каквото сам си направя, никой не може...
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Интересното е, че при моято Корола, проблема с парното нямам, но антифриза ми се струва че не може да стои на средата дори.... Наливал съм поне 5 пъти по 4-500мл но пак стои на МИН, но пък нито маслото е проблемно, нито парното има проблем - даже напротив, парното духа горещо как си требе.... Нито тръбите са твърди, нито има признак да надува от някъде .... Нищо от признаците да издухана гарнитура, но пък антифриза в казанчето НЕ МОЖЕ да мине средата, в повечето случаи стои на МИН .... Не мърда ни нагоре, нито надуло, но просто винаги си застава на МИН колкото и да доливам.... Течове няма, термостата си е чук.... водната помпа е сухар..... Други да имат такива забелязани неща по подобен двигател!?!?
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
На моя бензинов Ярис е така.Даже мислих да му доливам,ама нещо не мога да разбера има ли нужда.Кат знам що двигатели съм опекъл,ама се се усещаше че тръгват,а тук всичко е шест,само дето нивото е два сантима над минимума.Върви го разбери.Me4oKyX написа:Интересното е, че при моято Корола, проблема с парното нямам, но антифриза ми се струва че не може да стои на средата дори.... Наливал съм поне 5 пъти по 4-500мл но пак стои на МИН, но пък нито маслото е проблемно, нито парното има проблем - даже напротив, парното духа горещо как си требе.... Нито тръбите са твърди, нито има признак да надува от някъде .... Нищо от признаците да издухана гарнитура, но пък антифриза в казанчето НЕ МОЖЕ да мине средата, в повечето случаи стои на МИН .... Не мърда ни нагоре, нито надуло, но просто винаги си застава на МИН колкото и да доливам.... Течове няма, термостата си е чук.... водната помпа е сухар..... Други да имат такива забелязани неща по подобен двигател!?!?