carina e, помагайте, проблем с уборотите
carina e, помагайте, проблем с уборотите
Мнение от Калоян 77 » 18 Фев 2012 21:22
Здравейте, имам Керина Е 97г. 4А-FE, оборотите ми взеха да падат и вдигат, ходих при един майстор в Габрово, бута ми ТПС уж било от буксата му,запуи ми директно кабелите на ТПС.В интерес на истината се оправи оба4е пусна ли фаровете падат и запо4ва да тресе отива на 700-800 оборота, да не говорим ако пусна и духалката хептен зле,вартях го тоя ТПС уж малко по добре ама се тая.Мисля да го тарся нов ама е кам 270лв. Помагайте!!!!
Калоян 77
Me4oKyX
Мнение от mafiota » 19 Фев 2012 09:44
Колега,
оборотите на карината са много тънка работа, която си иска доста четене, и последователност от действия. Стреляли сте малко на посоки.Това че сте разбутали ТПС не е изобщо добре. До голяма степен оборотите на карината се влияят от един контакт който е в ТПС и следи и следи дали педала на газта е натиснат или не. При някой модификации този контакт в ТПС го няма, и ECU следи за педала от пада на напрежение в самия ТПС.
Другото проблемно място е клапана за ПХ. Там първата работа е да се измерят бобините на самия клапан. Ако няма ефект идва ред на делко ..и т.н.
оборотите на карината са много тънка работа, която си иска доста четене, и последователност от действия. Стреляли сте малко на посоки.Това че сте разбутали ТПС не е изобщо добре. До голяма степен оборотите на карината се влияят от един контакт който е в ТПС и следи и следи дали педала на газта е натиснат или не. При някой модификации този контакт в ТПС го няма, и ECU следи за педала от пада на напрежение в самия ТПС.
Другото проблемно място е клапана за ПХ. Там първата работа е да се измерят бобините на самия клапан. Ако няма ефект идва ред на делко ..и т.н.
mafiota
Мнение от Калоян 77 » 19 Фев 2012 12:53
Колега, благодаря 4е се отзова.Понежев несам много наясно този дат4ик на ПХ кои е за температурния дат4ик ли става вапрос.Пропуснах да напиша че лятото си сложих газов инжекцион и колата ми прекасва при плавно ускоряване , газаджиите я слагаха на лапа жикат 4е била добре,дори в движение я гледаха и понеже ми писна взех да нему обраштам внимание.
Калоян 77
mafiota
lederman
Калоян 77
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 19 Фев 2012 19:48
Калоян 77 написа:Колега, благодаря 4е се отзова.Понежев несам много наясно този дат4ик на ПХ кои е за температурния дат4ик ли става вапрос.Пропуснах да напиша че лятото си сложих газов инжекцион и колата ми прекасва при плавно ускоряване , газаджиите я слагаха на лапа жикат 4е била добре,дори в движение я гледаха и понеже ми писна взех да нему обраштам внимание.
Калоян 77 написа:Здравейте, имам Керина Е 97г. 4А-FE, оборотите ми взеха да падат и вдигат, ходих при един майстор в Габрово, бута ми ТПС уж било от буксата му,запуи ми директно кабелите на ТПС.В интерес на истината се оправи оба4е пусна ли фаровете падат и запо4ва да тресе отива на 700-800 оборота, да не говорим ако пусна и духалката хептен зле,вартях го тоя ТПС уж малко по добре ама се тая.Мисля да го тарся нов ама е кам 270лв. Помагайте!!!!
laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif



TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
Калоян 77
mafiota
Petar
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: carina e, помагайте, проблем с уборотите
Мнение от Japanese_fever » 20 Фев 2012 08:29
Не съм виждал никога 4А-FE на карина, но 700-800 оборота на празен ход си е напълно нормално.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Мнение от valcho_91 » 20 Фев 2012 08:47
Да и аз съм с карина с 4А-FE с газова уредба и оборотите на празен ход са подобни 800-900 някъде. Искам да ви попитам нещо малко извън темата. Забелязал съм, че когато запаля колата, когато е студена и я загася бързо (за по-малко от 30 секунди ,например ако искам да я преместя само) след това пали много трудо, все едно се задавя или нещо подобно.Чудя се дали имам проблем или това е нормално?Някой знае ли защо се получава така? 

valcho_91
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: paaco и 1 гост