аларма + вдигане на стъклата - как ??
аларма + вдигане на стъклата - как ??
имам корола 2005 с фабрична аларма и искам да знам дали може да се вържат ел. стъклата с алармата и като я заключа да се вдигат сами. има ли вариант без смяна на алармата и тн. ? (малко по безкръвен начин)
Колега, не ти препоръчвам да го правиш, ако колата ти няма такава функция (на повечето автомобили това се активира, като задържиш бутона за заключване). Ако нямаш, това означава някой наш "майстор" да ти касапи по кабелите в шофьорската врата (а там са най-много) и да рови и да прави разни байпаси. Сигурно ще може да ти нагласи и текущата аларма с повечко рязане и допълнителни релета, но според мен не си заслужава. При мен един такъв за да върже алармата към централното ми беше прецакал нещо, та като си отворех шофьорската врата само при работещ двигател и после я затворя, централното опитваше да заключи колата. Накарах ги накрая да махнат всичко и да го върнат както си беше - алармата да не ми заключва вратите, но поне всичко си беше наред.
Най-хубавата кола е служебната. На второ място са всички нови коли под наем
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Този номер сме го правили в сервиз за аларми на няколко автомобила, включително на Корола (колите бяха Астра, Корола, Авенсис)...
На королата и опела решението бе безпроблемно и евтино, защото имаха режим АУТО на стъклата...
Реално във вратата вързаха едно реленце, което да пусне импулс за затваряне до четирите прозореца, а нататък те се самозатварят от своята си автоматика...
На Авенсиса АУТО бе само шофьорското стъкло и затова сложиха два двойни модула за автоматично вдигане на стъклата и там излезе доста по-скъпо.
Там също не съм имал проблем за времето на експлоатация, с изключение на почти веднага изгоряло бушонче 10А, което след това бе подменено с 15А заради повишения ток при едновременно вдигане на всичките стъкла.
На королата и опела решението бе безпроблемно и евтино, защото имаха режим АУТО на стъклата...
Реално във вратата вързаха едно реленце, което да пусне импулс за затваряне до четирите прозореца, а нататък те се самозатварят от своята си автоматика...
На Авенсиса АУТО бе само шофьорското стъкло и затова сложиха два двойни модула за автоматично вдигане на стъклата и там излезе доста по-скъпо.
Там също не съм имал проблем за времето на експлоатация, с изключение на почти веднага изгоряло бушонче 10А, което след това бе подменено с 15А заради повишения ток при едновременно вдигане на всичките стъкла.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 6 госта