Тойота Авенсис копче за подгряване

Dzataro
Мнения: 13
Регистриран на: 29 Юли 2010 22:04
Местоположение: Sofia

Тойота Авенсис копче за подгряване

Мнение от Dzataro » 12 Фев 2012 12:58

Здравейте колеги !

Може ли да ми кажете какво е дейстивето на това копче на таблото, защото когато го включа на виждам разлика в работата на колата. Какво трябва да се случи при включване ?
Става дума за Тойота Авенсис D4-D 2003година.
Благодаря предварително!
Прикачени файлове
20120211_003.jpg
20120211_003.jpg (265.22 KiB) Преглеждано 2602 пъти

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 12 Фев 2012 13:08

колега има писано по темата.
В голяма част от случайте при температура под -5 гр. при запален двигател и натискане на това копче, и включване на климатика + вентилатора би трябвало климатика да започне да работи с обратен цикъл, т.е. вътре веднага да започне да ти духа топло от духалките на парното. Това е с най-общи думи.
Другият вариант е ако имаш вискозен подгревател.

http://forum.setcombg.com/index.php/top ... #msg331726
http://forum.setcombg.com/index.php/top ... #msg331851

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 12 Фев 2012 18:01

Както ти писа колегата, това копче е само и единствено за бързо затопляне на купето.
Няма да усетиш нищо друго, освен покачване на разхода с около 0,5л на 100км. и бързо затопляне на купето.
Използвам тази екстра редовно и мога да ти кажа, че си заслужава.
При -20С заночва да дужа топло за около 2-3 минути.
При закупуване на нова кола с нея, струва около 1000лв повече.
Трябва да си щастлив, че я имаш. smile.gif
Когато караш на много къси разстояния-примерно 1-2-3 км, не я включвай. Така пише в книжката!
Ако видиш, че от двигателният отсек излиза бял дим, докато системата е включена, също не се притеснявай и това било нормално.
Когато двигателят загрее до работна температура, изключи копчето. :thumbsup:
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

p7777777
Мнения: 54
Регистриран на: 02 Дек 2011 20:36
Местоположение: Видин
Автомобил: 4 тойоти. Авенсис 1 и 3,корола

Мнение от p7777777 » 13 Фев 2012 00:38

има едно копче,по средата на арм.табло,средното е .между аварийните /триъгълника/ и копчето за отпление на задното стъкло.
намерих го в електрическите схеми ,като нагревател за подгряване на чистачките.прилича на копче за предно подгряващо се стъкло.
Но моето предно стъкло няма жички вградвни в него.
може би е сменявано предното стъкло,с такова без подгревател/без жици/
някой знае ли точно какво е

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 13 Фев 2012 04:06

Щом имаш копче и трябвало и жички да имаш smile.gif Освен ако предното ти стъкло не е сменяно и то с неоригинално. И рептаните са само в областта където са паркирани чистачките.

Dzataro
Мнения: 13
Регистриран на: 29 Юли 2010 22:04
Местоположение: Sofia

Мнение от Dzataro » 13 Фев 2012 10:53

Благодаря за съдействието ! Наистина се оказва хубава екстра и то в тези студове.

p7777777
Мнения: 54
Регистриран на: 02 Дек 2011 20:36
Местоположение: Видин
Автомобил: 4 тойоти. Авенсис 1 и 3,корола

Мнение от p7777777 » 13 Фев 2012 12:15

ВЕБАСТО печката не е лукс само за купето.
Най -важно е за мотора. Комънрейл дизелите не продусират топлина достатъчна за да работи мотора в оптимална температура.
Затова при температури под 8 С, не е добре да се кара мотора,ако печката не работи/дефектирала/.
другия вариант при дефектна печка, мотора да се подгрява на място.докато не качи температурата.

Аватар
iovkito
Мнения: 2987
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 18 пъти
Получена  благодарност: 95 пъти

Мнение от iovkito » 13 Фев 2012 14:11

Много ли време ти отне , за да измислиш тази простотия ?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
Rudy
Мнения: 1347
Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Rudy » 13 Фев 2012 16:31

p7777777 написа:ВЕБАСТО печката не е лукс само за купето.
Най -важно е за мотора. Комънрейл дизелите не продусират топлина достатъчна за да работи мотора в оптимална температура.
Затова при температури под 8 С, не е добре да се кара мотора,ако печката не работи/дефектирала/.
другия вариант при дефектна печка, мотора да се подгрява на място.докато не качи температурата.
Значи добре, че имам power heater. Иначе всяка есен трябва да прибирам колата в гаража и да я вадя напролет? То верно е дизел, ама не е кабриолет. wacko.gif
Изображение

Dzataro
Мнения: 13
Регистриран на: 29 Юли 2010 22:04
Местоположение: Sofia

Мнение от Dzataro » 15 Фев 2012 10:20

Наистина с този нагревател за 2-3 мин в купето започва да духа топло , но ми направи впечатление, че за 5-6км колата загря което ме навежда на мисълта, че този нагревател е и за двигателя.(без него много бавно загрява )

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6199
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 341 пъти
Получена  благодарност: 375 пъти

Мнение от slowtraveler » 15 Фев 2012 11:08

Може ефекта да е заради по-голямото натоварване на двигателя от допълнителния товар....
Забелязал съм същия ефект когато пусна климатика - двигателя загрява по-бързо, въпреки, че климатика няма нищо общо със загряването на двигателя...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта