За шарнирите
За шарнирите
Колеги на Авенсиса шарнирите му неса разбити и са здрави но гумените маншони са много напукани поради старост тъй като вече са над 100 хил км поне аз толкова съм минал преди това незнам още колко е карано с тях .Та въпросът мие могат ли дасе сменят тези маншони или да карам докато се разбият шарнирите и след това да купувам нови
- max-2
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Аз бих ги сменил, ако са толкова зле. Има една фирма в Пловдив, която се занимава с производството на маншони. Не съм ползвал, но съм влизал в магазина им и ми изглеждат много читави.
http://www.duraflex-bg.com/
Другия вариант е да ти изпратя моите оригинални японски от карината, като нови са, но шарнирите не издържаха.Единия се разхлопа и на 270к ги смених и двата. Ако сменяш маншоните си намери вилица за избиване на конуса на шарнира.
http://www.duraflex-bg.com/
Другия вариант е да ти изпратя моите оригинални японски от карината, като нови са, но шарнирите не издържаха.Единия се разхлопа и на 270к ги смених и двата. Ако сменяш маншоните си намери вилица за избиване на конуса на шарнира.

Carina E 4AFE LB 1992
E - това да изкараш 270к с едни шарнири, при това карано и в БГ си е голЕмо евала 
Ако съм на мястото на колегата бих взел твоите и бих сменил маншоните...някакси е грехота за две гумички да се оставят да умрат здрави части, пък и замяната с нови ще е значително по-скъпа операция отколкото смяната само на маншоните.
Страно ми е че са се напукали - по моято всички гуми отдолу са като нови...което си е пак за голЕмо евала на качеството на материалите вложени в тях...предишната ми кола - "само" 10 годишна почти нямаше здрав маншон, спирачни маркучи, маркучи охладителна ситема - всичко беше напукано и потенциално опасно...мхмх...Пежо с две думи

Ако съм на мястото на колегата бих взел твоите и бих сменил маншоните...някакси е грехота за две гумички да се оставят да умрат здрави части, пък и замяната с нови ще е значително по-скъпа операция отколкото смяната само на маншоните.
Страно ми е че са се напукали - по моято всички гуми отдолу са като нови...което си е пак за голЕмо евала на качеството на материалите вложени в тях...предишната ми кола - "само" 10 годишна почти нямаше здрав маншон, спирачни маркучи, маркучи охладителна ситема - всичко беше напукано и потенциално опасно...мхмх...Пежо с две думи

- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Че за това за тойота си е нищо. Аз лично навъртях толкова на един авенсис и го продадох на приятел. Не помня той да се оплаквал че е сменял шарнири. Но мога да го политам. А той май я кара до около 500к км.desotodorov написа:E - това да изкараш 270к с едни шарнири, при това карано и в БГ си е голЕмо евала![]()
ПП: Всъщност може би като се минава бавно над дупките вместо да се прелита се повреждат шарнирите biggrin.gif
ми..аПсолютно съм съгласен ... трябва си скорост за да няма време колелото да пропадне и да понесе удара biggrin.gif имам честта всеки ден да го тествам на следзимната магистрала Хемус - на доста места има такива нови "попълнения" или изпразвания
, които ако си със 120 и нагоре не се усещат...ама като минеш с 90... 


- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Да, и моята на 250 000км. не са сменяни шарнирите. Само не разбрах десо защо си ги сменил и 2-та като единия е бил износен.Vesko написа:Че за това за тойота си е нищо. Аз лично навъртях толкова на един авенсис и го продадох на приятел. Не помня той да се оплаквал че е сменял шарнири. Но мога да го политам. А той май я кара до около 500к км.desotodorov написа:E - това да изкараш 270к с едни шарнири, при това карано и в БГ си е голЕмо евала![]()
ПП: Всъщност може би като се минава бавно над дупките вместо да се прелита се повреждат шарнирите biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- max-2
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
ПП: Всъщност може би като се минава бавно над дупките вместо да се прелита се повреждат шарнирите biggrin.gif[/quote] Да, и моята на 250 000км. не са сменяни шарнирите. Само не разбрах десо защо си ги сменил и 2-та като единия е бил износен.[/quote]
Не ги е сменял Десо, а аз. При една проверка със зверско клатене го хванах, че мърда много леко, но забравих а и не тропаше. След около година и половина ходих на проверка (вече взе да тропка) и майстора каза че е за смяна и другия е "тръгнал". Запазил съм ги защото знам че се рециклират, но не бих го направил, защото при завъртане на болта в шарнира на всеки 90 градуса се усеща отхлабване и затягане, а това означава че и ябълковидния болт има износване, а не само специалната пластмаса, която го обгръща и която се сменя при рециклажа.
Не ги е сменял Десо, а аз. При една проверка със зверско клатене го хванах, че мърда много леко, но забравих а и не тропаше. След около година и половина ходих на проверка (вече взе да тропка) и майстора каза че е за смяна и другия е "тръгнал". Запазил съм ги защото знам че се рециклират, но не бих го направил, защото при завъртане на болта в шарнира на всеки 90 градуса се усеща отхлабване и затягане, а това означава че и ябълковидния болт има износване, а не само специалната пластмаса, която го обгръща и която се сменя при рециклажа.
Carina E 4AFE LB 1992
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта