Странична предна въздушна възглавница на Корола + покривки

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Странична предна въздушна възглавница на Корола + покривки

Мнение от hyankov » 13 Сеп 2006 19:51

Отново съм аз, с безкрайните си noob въпроси.
Този път за side airbags. Разбрах че са в предните седалки. Въпроса е, че сложих seat covers (калъфки?) на същите тези предни седалки. Което означава че сега нямам side airbags нали?

Някой знае ли къде точно се намират тези възглавници в седалките? Тези покривки пречат нали? Трябва да търся покривки които 'работят' с airbags?
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

El Camino

Мнение от El Camino » 13 Сеп 2006 20:03

На кратко казано - ДА:). Иначе честито за колата!

Принципно... гледай да не и робуваш, а тя на теб. Все пак не караме Голфове :whistle:

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 13 Сеп 2006 20:05

Супер се докарах значи...
30$ за обличане на седалки и сега трябва да търся други които да стават за airbags laugh.gif

Мерси за честитото. Опитвам се да не й робувам, ама се опитвам да я стегна така че на мен да ми харесва - от към интериор, и да съм спокоен че всичко по двигателя е ок.

Неделя ще я карам на ААА, надявам се да не изскочи нищо съществено unsure.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 13 Сеп 2006 23:03

ti siguren li si che imash side air bags. ne mnogo Corolli imat tazi opcia. ako imash, to znachi triabva naikade na samata sedalka da ima edin etiket na koito da pishe air bag
->

El Camino

Мнение от El Camino » 13 Сеп 2006 23:06

Sideairbags не се ли слагат и в тавана? Т.е. като се каже, че са странични не очаквай да са само в седалките.

А тва, че има калъфки... като гледам как пръскат арматурното табло като изскачат или пък разкъсват тавана, не мисля, че калъфка би била проблем за тях.

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 13 Сеп 2006 23:25

ami ima razlichni mesta za side air bags(niakoi oshte narecheni curtain air bags, tova sa obiknoveno tez det sa v tavana). Corollata specialno ima samo opcia za tez det sa v sedalkata, no mnogo malko Corolli go imat tova, pone za tazi generacia.
->

Аватар
hyankov
Мнения: 1417
Регистриран на: 11 Сеп 2006 22:05
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от hyankov » 14 Сеп 2006 00:03

В седалката са. Сигурен съм, видях лепенки и даже на самата пластмаса има изписано "airbag" или подобно...

Хм, не знаех че имат такава сила като се отварят. Значи ще пръснат калъфката без проблеми. Довечера ще направя снимка wink.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD

El Camino

Мнение от El Camino » 14 Сеп 2006 00:15

hyankov написа:В седалката са. Сигурен съм, видях лепенки и даже на самата пластмаса има изписано "airbag" или подобно...

Хм, не знаех че имат такава сила като се отварят. Значи ще пръснат калъфката без проблеми. Довечера ще направя снимка wink.gif
Алтезов е твоя човек в тоя форум май biggrin.gif . Бтв. писал си върт. момент 125. А на бас, че не е 125:Р.

П.П. Опитай да го драснеш в НМ wink.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 14 Сеп 2006 08:46

El Camino написа:Бтв. писал си върт. момент 125. А на бас, че не е 125:Р.
tochno tolkoz si mu e torque-a, 125ft-lb. che koi izpolzva Nm v USA tongue.gif
->

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 14 Сеп 2006 08:53

hyankov написа:Хм, не знаех че имат такава сила като се отварят.
ako vidish kak se otvaria vazdushna vazglavnica, sigurno shte iskash da si gi mahnesh. ako vse oshte se chudish dali imat sila, vijdal sam s ochite si otvariaki se vazdushna vazglavnica da izhvarli blok na dvigatel na okolo 1.5m vav vazduha, a tova baia teji. sashto sam vijdal i chovek det beshe bez kolan pri otvarianeto na vazdushnata vazglavnica. triabvashe da go zakarat v bolnica, ne znaeshe kade se namira.
tova dali kalafkite prechat na vazdushnite vazglavnici, ne moga da otgovoria, no az lichno edva li bih gi darjal tam. az edva li bih si slojil kalafki na sedalkite taka ili inache, no tova e drug vapros.
->

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6162
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 14 Сеп 2006 17:33

Ако наистина имаш странични airbags на всяка цена си махни калъфките.

ALTEZZA е прав за силата на еръбега, но забравя едно нещо - когато еърбега и свит (още не разгънат) силата му е много по-малка(от физиката - силата е равна на площта по налягането, а когато е 'палатката' е свита площта е много по-малка).
Вярно е, че еърбега къса табло и волан, но те са направени да се късат или откачат на точно определени места.
А когато сложиш калъфка, еърбега ще трябва да къса освен стандартната си опаковка и стандартната калъфка, но и допълнителната....
Т.Е. дори и да успее да я скъса, не се знае в кое място ще я скъса и дали няма да се напълни когато вече няма смисъл...

П.С. вчера бях в едно такси - Шкода Октавия. Таблото и волана бяха построшени и временно залепени с тиксо, но без никакви други последствия по купето.
Оказва се, че преди 2-3 дена както си бил спрял бакшиша на ъгъла на една пресечка да чака клиент, един друг юнак излязъл от ляво и му отнесъл предната броня.
Не фронтален удар, а плъзгащ по бронята, но тя се счупила и airbags гръмнали..... Голям зор бил с изчистването на колата от талка (праха който е в airbag)....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 15 Сеп 2006 08:44

Имаше едно клипче из нет-а, ама не мога да го открия сега, как една баба удря с торбата си бронята на един Мерцедес Кабрио, еър бег-а се отвори в лицето на шофьора и доста го позамая wacko.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 15 Сеп 2006 08:51

tova klipche sam go gledal, no se si mislia che beshe neshto naglaseno, no znam li wacko.gif
->

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 15 Сеп 2006 09:10

ALTEZZA написа:tova klipche sam go gledal, no se si mislia che beshe neshto naglaseno, no znam li wacko.gif
Kude e skladiran(ako moga taka da kaja) vuzduha deto naduva vuzglavnicata nqkakva btilka sus sgusten vuzduh li?
I kude sa senzorite deto q aktivirat. Samo v prednata broqna ili nqkude zad bronqta? Az edin put ne mojah da spa i dokodnah end akola pred men. Aiebeg-a mi ne se otvori, sega vijdam, 4e sum bil 6tastlivec. smile.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 15 Сеп 2006 09:34

Изображение
Изображение
Изображение
sensorite ne sam siguren tochno kade sa. principno mislia che sa niakolko, pone na po novite koli. ne sam se interesuval ot materiata, no opredeleno ne mislia che ima sensori det reagirat na udar, t.e. ako gi smajesh i prevklichvat. sensorite mislia che sa prosto napraveni da reagirat ot inerciata, t.e. pri mnogo riasko spirane, kakto deistvat G-sensorite. tova da udarish broniata niama da vkluchi vazdushnite vazglavnici.
btw, tova che se kazva vazdushna vazglavnica mai e dosta losho ime. nito se palni s vazduh, nito efekta e kat vazglavnica.
# The sensor is the device that tells the bag to inflate. Inflation happens when there is a collision force equal to running into a brick wall at 10 to 15 miles per hour (16 to 24 km per hour). A mechanical switch is flipped when there is a mass shift that closes an electrical contact, telling the sensors that a crash has occurred. The sensors receive information from an accelerometer built into a microchip.
->

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта