Странична предна въздушна възглавница на Корола + покривки
Странична предна въздушна възглавница на Корола + покривки
Отново съм аз, с безкрайните си noob въпроси.
Този път за side airbags. Разбрах че са в предните седалки. Въпроса е, че сложих seat covers (калъфки?) на същите тези предни седалки. Което означава че сега нямам side airbags нали?
Някой знае ли къде точно се намират тези възглавници в седалките? Тези покривки пречат нали? Трябва да търся покривки които 'работят' с airbags?
Този път за side airbags. Разбрах че са в предните седалки. Въпроса е, че сложих seat covers (калъфки?) на същите тези предни седалки. Което означава че сега нямам side airbags нали?
Някой знае ли къде точно се намират тези възглавници в седалките? Тези покривки пречат нали? Трябва да търся покривки които 'работят' с airbags?
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Супер се докарах значи...
30$ за обличане на седалки и сега трябва да търся други които да стават за airbags laugh.gif
Мерси за честитото. Опитвам се да не й робувам, ама се опитвам да я стегна така че на мен да ми харесва - от към интериор, и да съм спокоен че всичко по двигателя е ок.
Неделя ще я карам на ААА, надявам се да не изскочи нищо съществено
30$ за обличане на седалки и сега трябва да търся други които да стават за airbags laugh.gif
Мерси за честитото. Опитвам се да не й робувам, ама се опитвам да я стегна така че на мен да ми харесва - от към интериор, и да съм спокоен че всичко по двигателя е ок.
Неделя ще я карам на ААА, надявам се да не изскочи нищо съществено

Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
В седалката са. Сигурен съм, видях лепенки и даже на самата пластмаса има изписано "airbag" или подобно...
Хм, не знаех че имат такава сила като се отварят. Значи ще пръснат калъфката без проблеми. Довечера ще направя снимка
Хм, не знаех че имат такава сила като се отварят. Значи ще пръснат калъфката без проблеми. Довечера ще направя снимка

Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Алтезов е твоя човек в тоя форум май biggrin.gif . Бтв. писал си върт. момент 125. А на бас, че не е 125:Р.hyankov написа:В седалката са. Сигурен съм, видях лепенки и даже на самата пластмаса има изписано "airbag" или подобно...
Хм, не знаех че имат такава сила като се отварят. Значи ще пръснат калъфката без проблеми. Довечера ще направя снимка
П.П. Опитай да го драснеш в НМ

ako vidish kak se otvaria vazdushna vazglavnica, sigurno shte iskash da si gi mahnesh. ako vse oshte se chudish dali imat sila, vijdal sam s ochite si otvariaki se vazdushna vazglavnica da izhvarli blok na dvigatel na okolo 1.5m vav vazduha, a tova baia teji. sashto sam vijdal i chovek det beshe bez kolan pri otvarianeto na vazdushnata vazglavnica. triabvashe da go zakarat v bolnica, ne znaeshe kade se namira.hyankov написа:Хм, не знаех че имат такава сила като се отварят.
tova dali kalafkite prechat na vazdushnite vazglavnici, ne moga da otgovoria, no az lichno edva li bih gi darjal tam. az edva li bih si slojil kalafki na sedalkite taka ili inache, no tova e drug vapros.
->
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Ако наистина имаш странични airbags на всяка цена си махни калъфките.
ALTEZZA е прав за силата на еръбега, но забравя едно нещо - когато еърбега и свит (още не разгънат) силата му е много по-малка(от физиката - силата е равна на площта по налягането, а когато е 'палатката' е свита площта е много по-малка).
Вярно е, че еърбега къса табло и волан, но те са направени да се късат или откачат на точно определени места.
А когато сложиш калъфка, еърбега ще трябва да къса освен стандартната си опаковка и стандартната калъфка, но и допълнителната....
Т.Е. дори и да успее да я скъса, не се знае в кое място ще я скъса и дали няма да се напълни когато вече няма смисъл...
П.С. вчера бях в едно такси - Шкода Октавия. Таблото и волана бяха построшени и временно залепени с тиксо, но без никакви други последствия по купето.
Оказва се, че преди 2-3 дена както си бил спрял бакшиша на ъгъла на една пресечка да чака клиент, един друг юнак излязъл от ляво и му отнесъл предната броня.
Не фронтален удар, а плъзгащ по бронята, но тя се счупила и airbags гръмнали..... Голям зор бил с изчистването на колата от талка (праха който е в airbag)....
ALTEZZA е прав за силата на еръбега, но забравя едно нещо - когато еърбега и свит (още не разгънат) силата му е много по-малка(от физиката - силата е равна на площта по налягането, а когато е 'палатката' е свита площта е много по-малка).
Вярно е, че еърбега къса табло и волан, но те са направени да се късат или откачат на точно определени места.
А когато сложиш калъфка, еърбега ще трябва да къса освен стандартната си опаковка и стандартната калъфка, но и допълнителната....
Т.Е. дори и да успее да я скъса, не се знае в кое място ще я скъса и дали няма да се напълни когато вече няма смисъл...
П.С. вчера бях в едно такси - Шкода Октавия. Таблото и волана бяха построшени и временно залепени с тиксо, но без никакви други последствия по купето.
Оказва се, че преди 2-3 дена както си бил спрял бакшиша на ъгъла на една пресечка да чака клиент, един друг юнак излязъл от ляво и му отнесъл предната броня.
Не фронтален удар, а плъзгащ по бронята, но тя се счупила и airbags гръмнали..... Голям зор бил с изчистването на колата от талка (праха който е в airbag)....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Kude e skladiran(ako moga taka da kaja) vuzduha deto naduva vuzglavnicata nqkakva btilka sus sgusten vuzduh li?ALTEZZA написа:tova klipche sam go gledal, no se si mislia che beshe neshto naglaseno, no znam li
I kude sa senzorite deto q aktivirat. Samo v prednata broqna ili nqkude zad bronqta? Az edin put ne mojah da spa i dokodnah end akola pred men. Aiebeg-a mi ne se otvori, sega vijdam, 4e sum bil 6tastlivec.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!



sensorite ne sam siguren tochno kade sa. principno mislia che sa niakolko, pone na po novite koli. ne sam se interesuval ot materiata, no opredeleno ne mislia che ima sensori det reagirat na udar, t.e. ako gi smajesh i prevklichvat. sensorite mislia che sa prosto napraveni da reagirat ot inerciata, t.e. pri mnogo riasko spirane, kakto deistvat G-sensorite. tova da udarish broniata niama da vkluchi vazdushnite vazglavnici.
btw, tova che se kazva vazdushna vazglavnica mai e dosta losho ime. nito se palni s vazduh, nito efekta e kat vazglavnica.
# The sensor is the device that tells the bag to inflate. Inflation happens when there is a collision force equal to running into a brick wall at 10 to 15 miles per hour (16 to 24 km per hour). A mechanical switch is flipped when there is a mass shift that closes an electrical contact, telling the sensors that a crash has occurred. The sensors receive information from an accelerometer built into a microchip.
->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта