avensis 1,d4d,pri podavane na gas trese prednicata,na 5 skor
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 02 Дек 2011 20:36
- Местоположение: Видин
- Автомобил: 4 тойоти. Авенсис 1 и 3,корола
колата е на трупчета,разглобена.Не го сменям ,защото го нямам още
не казвам ,че е здраво,но няма визуално повреда,няма луфт при разтрисане с ръка,нито на висящия лагер,нито на каретата.като измих грестта,няма надрано или повредено каре,цвета е ок.
имах съмнение ,че тресе от джантите,или изпаднали тежести,но ги смених на метални джанти от карина Е.и същиат проблем.
другото ми съмнение е за дефектна дизел дюза. Комънрейл дизелите често патят от дюзи.ако една дюза впръсква повече гориво,то тресе мотора износва един цириндър с натоварване.дюзите за електронно управлявани и са адски скъпи.нямам представа колко скъпи но 1000 лв съм приготвил.
За лош късмет,понякога не може да се смени само една , та се налага и 4-те дюзи----4000 лв.
това е лошото на новите дизели ,скъпият ремонт,и то сам не можеш,само в сервис на компютар.
Евтиното возене на дизел,хич не е евтино.

не казвам ,че е здраво,но няма визуално повреда,няма луфт при разтрисане с ръка,нито на висящия лагер,нито на каретата.като измих грестта,няма надрано или повредено каре,цвета е ок.
имах съмнение ,че тресе от джантите,или изпаднали тежести,но ги смених на метални джанти от карина Е.и същиат проблем.
другото ми съмнение е за дефектна дизел дюза. Комънрейл дизелите често патят от дюзи.ако една дюза впръсква повече гориво,то тресе мотора износва един цириндър с натоварване.дюзите за електронно управлявани и са адски скъпи.нямам представа колко скъпи но 1000 лв съм приготвил.
За лош късмет,понякога не може да се смени само една , та се налага и 4-те дюзи----4000 лв.
това е лошото на новите дизели ,скъпият ремонт,и то сам не можеш,само в сервис на компютар.
Евтиното возене на дизел,хич не е евтино.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Това е добро временно решение.Владос написа:Колега имах такьв проблем с Мицубиши.Размених каретата ляво с дясно и се оправи.Вьтрешните бяха еднакви.Каретата бяха износени само в посоката на натоварване.Успех.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 02 Дек 2011 20:36
- Местоположение: Видин
- Автомобил: 4 тойоти. Авенсис 1 и 3,корола
Какво е ЕП свойства.
Видя ми се старата грес много течна.Греста за лагери е по гъста.Тая капеше сама.Ако са нови частите,то идва и тувичка,точно по количеството. Като се слага 2ра ръка полуоска,тубичката липсва.
Оаза се ,че дизелите и бензиновите имат еднакви полуоски,нищо че скроросните кутии са различни.
Тойотовия фабричен номер на полуоските е еднакъв и при двете.
Видя ми се старата грес много течна.Греста за лагери е по гъста.Тая капеше сама.Ако са нови частите,то идва и тувичка,точно по количеството. Като се слага 2ра ръка полуоска,тубичката липсва.
Оаза се ,че дизелите и бензиновите имат еднакви полуоски,нищо че скроросните кутии са различни.
Тойотовия фабричен номер на полуоските е еднакъв и при двете.
- max-2
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Не знам дали може да се намери като оригиналната смазка, наистина е много хубава. Моята я изхвърлих защото сменях външни маншони без да избивам външното каре, а ги нахлузих през вътрешното. ЕП свойства притежават маслата за хипоидни предавки, където има приплъзване и триене между детайлите. Та като си търсих грес видях, че има и такива модерни греси.
Carina E 4AFE LB 1992
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта