Land Cruiser ? - мнения и съвети
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 06 Фев 2012 18:45
- Местоположение: bg
- Получена благодарност: 1 път
Land Cruiser ? - мнения и съвети
Здравейте колеги , нов съм във форума и ме интересува вашето мнение за Land Cruiser (модел 90 ако не се лъжа) около 2000-та година . Това ще ми е първата Toyota , от доста време карам само Mercedes , то така и ще си остане де , но ми трябва и джип (а на жена ми и трябва нова кола такаче 2в1) . Като гледам са само дизели , ако може да ми кажете кои е по добрият вариант TD или D4D , и нещата който трябва да гледам при оглед на такъв автомобил , всички мнения са ми важни . Благодаря предварително .
,,САМО СЛАБИТЕ СЕ СТРЕМЯТ КЪМ ПОРЯДЪК . СИЛНИТЕ ВЛАДЕЯТ И ХАОСА ......... ,,
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: Land Cruiser ? - мнения и съвети
тука може само Джамбазов да ти отговори както трябва. Общо взето джипката като за жена става ,ма всичко което ще намериш му е разказана играта от каране ,няма никакъв начин за толкова стара джипка да не е на космически километри.asennikolov написа:Здравейте колеги , нов съм във форума и ме интересува вашето мнение за Land Cruiser (модел 90 ако не се лъжа) около 2000-та година . Това ще ми е първата Toyota , от доста време карам само Mercedes , то така и ще си остане де , но ми трябва и джип (а на жена ми и трябва нова кола такаче 2в1) . Като гледам са само дизели , ако може да ми кажете кои е по добрият вариант TD или D4D , и нещата който трябва да гледам при оглед на такъв автомобил , всички мнения са ми важни . Благодаря предварително .
Ако искаш истински джип ,търси 80-ка и 100-ца.

-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Лорда е прав за 100цата. Няма читави 80ки вече, ако има са на цената на три читави 90ки.Дай малко по конкретно какво те интересува.
90ката е къса база, 95цата е дълга база.
Малкият мотор е 1KZ около 125кс в зависимост от разновидностите през годините. Здрав мотор с добър въртящ момент. Умира обикновено от прегряване. По точно му умира главата. Теква водната помпа, след това сензора остава сух и си караш докато спре. Като цяло здрав мотор.
По големият мотор е 1KD който в последствие с малко доработка се поставя и на 120ката. Този мотор умира от повредени дюзи, но и този като цяло е много здрав. По здрав е от същият монтиран на 120ката. Там е с различно турбо и дюзи.
Предлага се макар и рядко с бензинов двигател 3.4. Здрав мотор, но не държи на газ. Разхода е по голям от на дизелите. При него гледай за катализаторите дали са здрави.
Колата се предлага с механична или автоматична скоростна кутия. Като цяло и двете са здрави достатъчно.
Слабо място на много километри е кормилната рейка. Първо и се разбиват тампоните. Оригинално се предлага цялата рейка, но има тунингови полиуретанови за около 300лв комплекта. Разбиват се също долните тампони на предните амове, ако се кара офф. Предния диф е слаб и трябва да се пази от скокове и от големи гъми. Понякога при претоварване в гората се къса и дифа в раздатката. Забравих да кажа че колата е фул тайм. Дразнещо е скърцането на таблото. Причината е счупването на местата където се държи за купето. Лепи се. За модела може да се пише много.
Питай по конкретни неща ако те интересуват. Ако ще е за жена търси автоматик къса база. Читави няма. Ако има дори ималко износване по салона или волана, значи колата е чуствително над 300к км. Аз лично не ги харесвам. За парите за читава 90ка се взима читава 100ца, която си е "свинска" отвсякъде.
90ката е къса база, 95цата е дълга база.
Малкият мотор е 1KZ около 125кс в зависимост от разновидностите през годините. Здрав мотор с добър въртящ момент. Умира обикновено от прегряване. По точно му умира главата. Теква водната помпа, след това сензора остава сух и си караш докато спре. Като цяло здрав мотор.
По големият мотор е 1KD който в последствие с малко доработка се поставя и на 120ката. Този мотор умира от повредени дюзи, но и този като цяло е много здрав. По здрав е от същият монтиран на 120ката. Там е с различно турбо и дюзи.
Предлага се макар и рядко с бензинов двигател 3.4. Здрав мотор, но не държи на газ. Разхода е по голям от на дизелите. При него гледай за катализаторите дали са здрави.
Колата се предлага с механична или автоматична скоростна кутия. Като цяло и двете са здрави достатъчно.
Слабо място на много километри е кормилната рейка. Първо и се разбиват тампоните. Оригинално се предлага цялата рейка, но има тунингови полиуретанови за около 300лв комплекта. Разбиват се също долните тампони на предните амове, ако се кара офф. Предния диф е слаб и трябва да се пази от скокове и от големи гъми. Понякога при претоварване в гората се къса и дифа в раздатката. Забравих да кажа че колата е фул тайм. Дразнещо е скърцането на таблото. Причината е счупването на местата където се държи за купето. Лепи се. За модела може да се пише много.
Питай по конкретни неща ако те интересуват. Ако ще е за жена търси автоматик къса база. Читави няма. Ако има дори ималко износване по салона или волана, значи колата е чуствително над 300к км. Аз лично не ги харесвам. За парите за читава 90ка се взима читава 100ца, която си е "свинска" отвсякъде.
Човек се учи докато е жив.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 06 Фев 2012 18:45
- Местоположение: bg
- Получена благодарност: 1 път
Конкретно ме интересува дълга база - бензин ( но няма никакъв избор на бензинови , за това гледам и дизели),ако е бензин задължително газ но-
"Предлага се макар и рядко с бензинов двигател 3.4. Здрав мотор, но не държи на газ."
100-цата е истинската кола , но габаритите и V8 моторите нещо ме попритесняват малко, габаритите-защото 5 дена в седмицата ще я кара жена ми , а аз само събота- неделя евентуално , ако я карам само аз няма проблем , през годините съм карал 5.0 бензин/газ-отлична комбинация, ама комбинация V8-камион с жена
.За това ми се иска по "малкия" вариант с него ще се справи , а като ми потрябва и аз да се чуствам комфортно . Ще поживееме ще видиме , ако не намеря читав ще и купя една по новичка королка бензин 1.6, а пък аз ще му мисля . . .
"Предлага се макар и рядко с бензинов двигател 3.4. Здрав мотор, но не държи на газ."
100-цата е истинската кола , но габаритите и V8 моторите нещо ме попритесняват малко, габаритите-защото 5 дена в седмицата ще я кара жена ми , а аз само събота- неделя евентуално , ако я карам само аз няма проблем , през годините съм карал 5.0 бензин/газ-отлична комбинация, ама комбинация V8-камион с жена

,,САМО СЛАБИТЕ СЕ СТРЕМЯТ КЪМ ПОРЯДЪК . СИЛНИТЕ ВЛАДЕЯТ И ХАОСА ......... ,,
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 06 Фев 2012 18:45
- Местоположение: bg
- Получена благодарност: 1 път
[quote="Джамбазов"]Дай малко по конкретно какво те интересува.
Предлага се макар и рядко с бензинов двигател 3.4. Здрав мотор, но не държи на газ. Разхода е по голям от на дизелите. При него гледай за катализаторите дали са здрави.
Колата се предлага с механична или автоматична скоростна кутия. Като цяло и двете са здрави достатъчно.
Джамбазов като гледам ти си в час с Land Cruiser, а и с другите жипки(регистрирах се и в офроуд форума и там имаш силно участие ,ама там няма да пускам такава тема че ще стане оле-мале) . Та въпроса ми е за Land Cruiser бензи - газ , ако можеш да ми разясниш подробносто , какви ядове дават от газта , да си направя сметката дали упражнението си струва.Дизели до сега съм имал само бусове ама дизел нещо не ми се иска .По принцип повечето коли са ми на газ и не съм имал проблеми , въртим по над 3000км. на месец , разликата горе долу е 10лв на 100км , ама като се замисли човек на 100хил.
...
Предлага се макар и рядко с бензинов двигател 3.4. Здрав мотор, но не държи на газ. Разхода е по голям от на дизелите. При него гледай за катализаторите дали са здрави.
Колата се предлага с механична или автоматична скоростна кутия. Като цяло и двете са здрави достатъчно.
Джамбазов като гледам ти си в час с Land Cruiser, а и с другите жипки(регистрирах се и в офроуд форума и там имаш силно участие ,ама там няма да пускам такава тема че ще стане оле-мале) . Та въпроса ми е за Land Cruiser бензи - газ , ако можеш да ми разясниш подробносто , какви ядове дават от газта , да си направя сметката дали упражнението си струва.Дизели до сега съм имал само бусове ама дизел нещо не ми се иска .По принцип повечето коли са ми на газ и не съм имал проблеми , въртим по над 3000км. на месец , разликата горе долу е 10лв на 100км , ама като се замисли човек на 100хил.

,,САМО СЛАБИТЕ СЕ СТРЕМЯТ КЪМ ПОРЯДЪК . СИЛНИТЕ ВЛАДЕЯТ И ХАОСА ......... ,,
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Абе и на мене ми стана интересно какво му става на 3.4 матора като се кара на Газ ,един от основателите на тоя форум има американска 95-ца 3.4 и до сега не е имал грижи (газта я сложи скоро) - ма какво може да очаква?
Иначе имам "скромен" опит със 3.4 мотора ,основния глобален проблем им е ,че радиатора на автоматиците укасява (антифриз към АТФ) резултатие може да са плачебни ,задължително смяна със Койо . Инжектори се предават понякога (ако са умрели отворени ,както каза Джамбазов пиши каталитиците бегали). Чеситите течове на водна помпа са виждат лесно при оглед ,други грижи практически няма - меко казано изключително здрав мотор.
Джамбазов знаеш ли дали европейските 95-ци са със диффове като на американската версия (ако не си виждал мисля Сърфовете са най-близки във европа)? Също страдате ли често от задни семеринги европейците смисал дали има грижата със удушника?
-
Иначе имам "скромен" опит със 3.4 мотора ,основния глобален проблем им е ,че радиатора на автоматиците укасява (антифриз към АТФ) резултатие може да са плачебни ,задължително смяна със Койо . Инжектори се предават понякога (ако са умрели отворени ,както каза Джамбазов пиши каталитиците бегали). Чеситите течове на водна помпа са виждат лесно при оглед ,други грижи практически няма - меко казано изключително здрав мотор.
Джамбазов знаеш ли дали европейските 95-ци са със диффове като на американската версия (ако не си виждал мисля Сърфовете са най-близки във европа)? Също страдате ли често от задни семеринги европейците смисал дали има грижата със удушника?
-

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Егати Тойотския здрав мотор laugh.gif laugh.gif laugh.gifLordDigital написа:
Иначе имам "скромен" опит със 3.4 мотора ,основния глобален проблем им е ,че радиатора на автоматиците укасява (антифриз към АТФ) резултатие може да са плачебни ,задължително смяна със Койо . Инжектори се предават понякога (ако са умрели отворени ,както каза Джамбазов пиши каталитиците бегали). Чеситите течове на водна помпа са виждат лесно при оглед ,други грижи практически няма - меко казано изключително здрав мотор.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 31 Авг 2008 17:35
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Трите които съм виждал на газ бяха с изгорели клапани, и нито един от тези които не са на газ. За газта всеки сам си решава. Аз съм длъжен да споделя каквото знам на база опит. За това са форумите.
Предния диф е с две предавателни числа и е същият като на Американсия 4рънър. Задният диф е с два вида предавателни числа, всеки от които е отворен, с ограничено преплъзване и сто процентов блокаж, общо стават 6 вида дифове, слагат се на 4рънър, Хайлукс, Хейс, Дайна...
Лорде, и тука текват семерините, но не често. Поне не ми е направило впечатление, но на няколко 95ци текнаха раздатките от семерините на карданите след теглене на много тежки товари през лятото. Единия тегли на бавни 11тонен камион 15км. Как издържа тая раздатка никой не знае...
В офроуд форума има доста писано за всякакви пълноприводни кочини, струва се да се почете там.
Предния диф е с две предавателни числа и е същият като на Американсия 4рънър. Задният диф е с два вида предавателни числа, всеки от които е отворен, с ограничено преплъзване и сто процентов блокаж, общо стават 6 вида дифове, слагат се на 4рънър, Хайлукс, Хейс, Дайна...
Лорде, и тука текват семерините, но не често. Поне не ми е направило впечатление, но на няколко 95ци текнаха раздатките от семерините на карданите след теглене на много тежки товари през лятото. Единия тегли на бавни 11тонен камион 15км. Как издържа тая раздатка никой не знае...
В офроуд форума има доста писано за всякакви пълноприводни кочини, струва се да се почете там.
Човек се учи докато е жив.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 06 Фев 2012 18:45
- Местоположение: bg
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта