
Toyota corolla vs Peugeot 307 vs Renault Megane II
след толкова много негативни мнения за френските коли май ще се отказвам от тях...за citroen c4 нищо не казахте? прочетох из нета и както се очакваше мненията са полюсни...някой пишат,че са доволни други не...обмислям също и форд фокус 2005-2006. от дизелите бягам, че на един познат нещо му се скапа някаква помпа или нз точно как се казва и му съощиха цена от порядъка на 3 000лв
за нова

-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 13 Дек 2009 11:39
- Местоположение: Плевен
Това с корозията при Фокус е странно, аз имам точно обратните впечатления, които се потвърждават и от долната.
Днес Focus изглежда също така свежо и новаторски, както преди шест години. Най-хубавото в случая е, че под футуристичната външност се крие чудесна сглобка и изключителна антикорозионна защита. Дори проверка на кухините на
каросерията
на най-възрастните екземпляри с ендоскоп - педантизъм, на какъвто са способни само германци - не показва и най-микроскопични зачатъци на ръжда. Дебели предпазни слоеве покриват и последната сглобка по купето, което му гарантира повече от дълъг живот.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Ти си много интересна личност.Всички тук ти казват да вземеш Корола,щото е железен автомобил и няма да имаш грам проблеми ако гледаш докато пазаруваш,ти ами туй-ами онуй.Хем нямаш пари,хем нямаш изградено мнение,хем ще се скъсаш от глезотии.Купи си каквото искаш и можеш и после сподели с нас какви са ти впечатленията.Хората ти написаха-в никакъв случай френска или италианска бангия.А за Форд ти го каза колегата-най хубавия е продадения.Сега ако правиш маркетингови проучвания за някой нов автоджамбазин си объркал форума.Стегни се и изхарчи малкото си пари по най-правилния начин.Успехdev212 написа:ами за мегана и пежото са по-евтини но ситроените ц4 и фокус 2 варвят на по-високи цени от королата.

-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Тъй де-той пита,всички му отговарят,ама той пак да пита.Още от начало темата беше за три модела,отговориха му конкретно,включително и аз със скромното си мнение.След много питане моделите са вече пет-шест.Той колегата все още обаче нищо не си е купил.То че не е картофи -не е,ама не е и хотел на Банско че да има такива тежки размисли и страсти,нали.LEXUS написа:Мисля,че никой от нас не е редно да гледа в портфейла на когото и да било. Нито Королата е малко пари,нито другите коли. Човекът не е тръгнал да си купува картофи и няма нищо лошо да пита.
Аргументите ти против дизела са несъстоятелни. Какво означава "на мой познат му се скапа някаква помпа и цената й бе 3000 лева"? На каква кола, какъв модел, на колко километри е бил тоя пробит кош? И какво точно се е счупило? Аз карам турбо дизел вече дълги години и мога да те уверя, че и сравнение не може да става между дизелов агрегат с турбина и обикновен атмосферен бензинов мотор. Много по-голям кеф от карането / трудно постижим с Корола заради малките им мотори / и нисък разход. Ако поддържаш и обслужваш една дизелова кола като хората, ще те слуша дълги години и проблеми няма да имаш. Сменяш редовно горивен филтър, слагаш качествени масла, сипваш нафта от реномирани бензиностанции, от време на време сипваш и добавка за прочистване на дюзите и ........... караш стотици хиляди километри. За километрите, които съм изминал с моята съм спестил около 13-14.000 лева, ако трябва да сравнявам с бензиновия еквивалент. Дори и да сменя турбина / 3000 лева / или дюзи / още три /, пак ще съм на сметка. Дизелът иска повече превантивни грижи, но ако ги полагаш, проблеми няма да имаш. Ако колата има DPF филтър не чакаш да се задръсти, а превантивно го почистваш. За дюзите - същото. Е, ако караш колата нон стоп на кикдаун, натоварваш турбината на мах и след яко ръчкане изключиш мотора без да дадеш възможност на турбината да охлади - ще я сменяваш и на всеки 20.000 километра. В заключение, с дизеловите коли имат проблеми предимно шофьори, които не знаят как се кара и поддържа кола с такъв мотор.dev212 написа:след толкова много негативни мнения за френските коли май ще се отказвам от тях...за citroen c4 нищо не казахте? прочетох из нета и както се очакваше мненията са полюсни...някой пишат,че са доволни други не...обмислям също и форд фокус 2005-2006. от дизелите бягам, че на един познат нещо му се скапа някаква помпа или нз точно как се казва и му съощиха цена от порядъка на 3 000лвза нова
-------------------------------------------------------------
От френските - на Форд! Това е кола, която може да се купи само, ако ще е служебна. Да дадеш лични пари за Форд е същото, като да плащаш за секс на Околовръстното. Или иначе казано - твърде неразумно. След пет години експлоатация Форд, Опел или други подобни "шедьоври" не приличат на коли - скърцат, тропат, салона изглежда вехто. И така нататък.
-----------------------------------------
Взимай дизелова Корола.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Дизела винаги ще си остане гадна кола особенно в малолитражна кола.E60_Power написа: Аргументите ти против дизела са несъстоятелни. Какво означава "на мой познат му се скапа някаква помпа и цената й бе 3000 лева"? На каква кола, какъв модел, на колко километри е бил тоя пробит кош? И какво точно се е счупило? Аз карам турбо дизел вече дълги години и мога да те уверя, че и сравнение не може да става между дизелов агрегат с турбина и обикновен атмосферен бензинов мотор. Много по-голям кеф от карането / трудно постижим с Корола заради малките им мотори / и нисък разход. Ако поддържаш и обслужваш една дизелова кола като хората, ще те слуша дълги години и проблеми няма да имаш. Сменяш редовно горивен филтър, слагаш качествени масла, сипваш нафта от реномирани бензиностанции, от време на време сипваш и добавка за прочистване на дюзите и ........... караш стотици хиляди километри. За километрите, които съм изминал с моята съм спестил около 13-14.000 лева, ако трябва да сравнявам с бензиновия еквивалент. Дори и да сменя турбина / 3000 лева / или дюзи / още три /, пак ще съм на сметка. Дизелът иска повече превантивни грижи, но ако ги полагаш, проблеми няма да имаш. Ако колата има DPF филтър не чакаш да се задръсти, а превантивно го почистваш. За дюзите - същото. Е, ако караш колата нон стоп на кикдаун, натоварваш турбината на мах и след яко ръчкане изключиш мотора без да дадеш възможност на турбината да охлади - ще я сменяваш и на всеки 20.000 километра. В заключение, с дизеловите коли имат проблеми предимно шофьори, които не знаят как се кара и поддържа кола с такъв мотор.
-------------------------------------------------------------
От френските - на Форд! Това е кола, която може да се купи само, ако ще е служебна. Да дадеш лични пари за Форд е същото, като да плащаш за секс на Околовръстното. Или иначе казано - твърде неразумно. След пет години експлоатация Форд, Опел или други подобни "шедьоври" не приличат на коли - скърцат, тропат, салона изглежда вехто. И така нататък.
-----------------------------------------
Взимай дизелова Корола.
Съвременен дизел се купува само нов или от проверен доставчки (например върната bay-back) зщото толкова бързо може да ти отънее джоба че икономията да ти излезе през....... Първо цената на дизела е винаги над бензина, да харчи малко по малко но при малолитражни коли разликата не е толкова голяма. Имаш всички негативи за дизела като замръзване и боклуци по дизела (сипвай колкото искаш скъп дизел в България всичкото е отврат). Ако си се наковал с кюмбе хич не са толкова евтини ремонтите. Една турбинка 1500+ лева един ЕГР клапан 800+ лева (а той честичко дава фира) дюзички по 200-800 лева бройката (зависи от автомобила) а демпферен маховик за 1000+ и т.н. Да не говорим че е отвратителна за каране в градски условия един шут в гъза на 1600-1800 оборота и всичко приключва на 3500-4000 в добрия случай (говорим за малолитражни дизели). За лична кола никога не бих си купил такава освен ако не си взимам лимузина от класа на Ауди А6 нагоре там дизела има предимства. Така че икономията от това да си купиш дизел 2-ра употреба за 15000 км. на година си е отвсякъде риск. Съвремен бензин с принудително пълнен е много по приятен за каране и разхода е една идея по-висок.
Както казах Королата е хубава кола но цената и е малко висока за това което предлага ако имаш пари си я купи нея ако нямаш търсиш алтернативи. Не аз казвам че Форд Фикус е читава кола има пазар за коли втора ръка да кажат тази работа. Не че е нещо особенно но има по-добро съотношение кола-пари.[/b]
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Исках първият ми пост да е нова тема, че искам да питам по-запознатите нещо, но нямаше как да не ти пиша.
Първо, не забравяй че каквото и да си купиш ако не е пазено и поддържано пак ще се счупи.
От София съм и в момента карам Пежо 307 1,4 HDI 2003г.
Един колега в офиса има Корола пак дизел (не се сещам в момента, точно колко е двигателя).
С Пежото съм нямал никакви проблеми, ама никакви. Карам 4 години в София градско, и съм чупил 1 път биалетка на пътя за летището. Около 500-700 км правя на месец. Сменям си консумативите (масло и филтри) и сипвам нафта. По-икономичен от този дизел няма- 1.4 HDI- за този клас кола де. Ако това е водещо при тебе, скачай.
Колегата ми с Королата е същия. Нищо не е пипнал вече 2 години мисля от как си я е купил. Само, че обезценяването (ако решиш да продаваш автомобила) е фактор, който не бива да се забравя. Там именно, моя колега може да си позволи да кара 1 година повече от мене и пак да вземе същите пари ако не и повече!
И 2те коли возат добре. Добре, добре като за А3 клас.
Рено Меган- няма да пиша защото не си заслужава и това изречение.
Успех!
Първо, не забравяй че каквото и да си купиш ако не е пазено и поддържано пак ще се счупи.
От София съм и в момента карам Пежо 307 1,4 HDI 2003г.
Един колега в офиса има Корола пак дизел (не се сещам в момента, точно колко е двигателя).
С Пежото съм нямал никакви проблеми, ама никакви. Карам 4 години в София градско, и съм чупил 1 път биалетка на пътя за летището. Около 500-700 км правя на месец. Сменям си консумативите (масло и филтри) и сипвам нафта. По-икономичен от този дизел няма- 1.4 HDI- за този клас кола де. Ако това е водещо при тебе, скачай.
Колегата ми с Королата е същия. Нищо не е пипнал вече 2 години мисля от как си я е купил. Само, че обезценяването (ако решиш да продаваш автомобила) е фактор, който не бива да се забравя. Там именно, моя колега може да си позволи да кара 1 година повече от мене и пак да вземе същите пари ако не и повече!
И 2те коли возат добре. Добре, добре като за А3 клас.
Рено Меган- няма да пиша защото не си заслужава и това изречение.
Успех!
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Сигурен ли си че Пежото ти е с 1.4HDi това е мотор който излезе по късно и се монтира на по-малки коли като 207. На 307 базовия дизел е 1.6.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Щях да ти пиша нещо съркастично, но се отказахPESHO OT MARS написа:Сигурен ли си че Пежото ти е с 1.4HDi това е мотор който излезе по късно и се монтира на по-малки коли като 207. На 307 базовия дизел е 1.6.

1.6 го слагат и на Фокусите. До колкото знам този мотор почват да го слагат на 307ците след фейслифта на модела. Преди това са 1,4 HDI- 68кс, 2.0 HDI- 90кс, 2.0 HDI- 110кс. Това са двигатели в началото.
Моето е 1,4 HDI 68 коня, слагат го на Фиестите

Когато човек изразява някакво мнение, обикновено позицията му е продиктувана от собствен опит. В моя случай имаме 3.0 литров турбо дизелов мотор с 218 к.с., чийто еквивалент е бензинов агрегат / 3 литра / с 231 к.с. Градско дизела ми харчи около 10 на сто / може и 9,2 - 9,5 на сто - зависи от маршрута и трафика /. Бензиновия мотор на същата кола под 14,5 - 15 на сто не пада. Извън града при умерено и спокойно каране - 5-5,5 на сто. Като сметна разликата като стойност на горивото за изминатите от мен километри, илиза дори повече от посочените в предния пост 13-14.000 лева. За тези пари мога да сменя турбина / около 3000 лева /, дюзи / 3000 - 3500 лева / + повечето скъпи части по колата. Аз обаче не съм сменял нищо по-сериозно по нея с изключение на изпускателен колектор / май така се казваше / за 1000 лева + дежурните обслужвания, накладки, дискове и части по предницата заради прекрасните ни пътища. Дюзите са почиствани един път с ултразвук - мисля, че беше някаква смешна сума в размер на около 150-200 лева. И премината процедура по почистване на DPF филтър / около 200.000 километра живот /, а моята е на повече. Струваше някъде около 200 лева. Това е сметката горе-долу. И в тази сметка изобщо не калкулирам, че нафтата ми е без ДДС. Сметките са направени при цени на горивата с ДДС. Ако махна ДДС-то - спестени пари за много читава кола. А, и още нещо - поне според моето усещане карането на дизел с турбо е по-голям кеф от бензин без турбина. Единия мотор е 530Д, а другия 530i. Като каране повече ми харесва дизела с турбината. Ама това е въпрос на вкус, все пак. Разни хора, разни предпочитания.PESHO OT MARS написа:Дизела винаги ще си остане гадна кола особенно в малолитражна кола.E60_Power написа: Аргументите ти против дизела са несъстоятелни. Какво означава "на мой познат му се скапа някаква помпа и цената й бе 3000 лева"? На каква кола, какъв модел, на колко километри е бил тоя пробит кош? И какво точно се е счупило? Аз карам турбо дизел вече дълги години и мога да те уверя, че и сравнение не може да става между дизелов агрегат с турбина и обикновен атмосферен бензинов мотор. Много по-голям кеф от карането / трудно постижим с Корола заради малките им мотори / и нисък разход. Ако поддържаш и обслужваш една дизелова кола като хората, ще те слуша дълги години и проблеми няма да имаш. Сменяш редовно горивен филтър, слагаш качествени масла, сипваш нафта от реномирани бензиностанции, от време на време сипваш и добавка за прочистване на дюзите и ........... караш стотици хиляди километри. За километрите, които съм изминал с моята съм спестил около 13-14.000 лева, ако трябва да сравнявам с бензиновия еквивалент. Дори и да сменя турбина / 3000 лева / или дюзи / още три /, пак ще съм на сметка. Дизелът иска повече превантивни грижи, но ако ги полагаш, проблеми няма да имаш. Ако колата има DPF филтър не чакаш да се задръсти, а превантивно го почистваш. За дюзите - същото. Е, ако караш колата нон стоп на кикдаун, натоварваш турбината на мах и след яко ръчкане изключиш мотора без да дадеш възможност на турбината да охлади - ще я сменяваш и на всеки 20.000 километра. В заключение, с дизеловите коли имат проблеми предимно шофьори, които не знаят как се кара и поддържа кола с такъв мотор.
-------------------------------------------------------------
От френските - на Форд! Това е кола, която може да се купи само, ако ще е служебна. Да дадеш лични пари за Форд е същото, като да плащаш за секс на Околовръстното. Или иначе казано - твърде неразумно. След пет години експлоатация Форд, Опел или други подобни "шедьоври" не приличат на коли - скърцат, тропат, салона изглежда вехто. И така нататък.
-----------------------------------------
Взимай дизелова Корола.
Съвременен дизел се купува само нов или от проверен доставчки (например върната bay-back) зщото толкова бързо може да ти отънее джоба че икономията да ти излезе през....... Първо цената на дизела е винаги над бензина, да харчи малко по малко но при малолитражни коли разликата не е толкова голяма. Имаш всички негативи за дизела като замръзване и боклуци по дизела (сипвай колкото искаш скъп дизел в България всичкото е отврат). Ако си се наковал с кюмбе хич не са толкова евтини ремонтите. Една турбинка 1500+ лева един ЕГР клапан 800+ лева (а той честичко дава фира) дюзички по 200-800 лева бройката (зависи от автомобила) а демпферен маховик за 1000+ и т.н. Да не говорим че е отвратителна за каране в градски условия един шут в гъза на 1600-1800 оборота и всичко приключва на 3500-4000 в добрия случай (говорим за малолитражни дизели). За лична кола никога не бих си купил такава освен ако не си взимам лимузина от класа на Ауди А6 нагоре там дизела има предимства. Така че икономията от това да си купиш дизел 2-ра употреба за 15000 км. на година си е отвсякъде риск. Съвремен бензин с принудително пълнен е много по приятен за каране и разхода е една идея по-висок.
Както казах Королата е хубава кола но цената и е малко висока за това което предлага ако имаш пари си я купи нея ако нямаш търсиш алтернативи. Не аз казвам че Форд Фикус е читава кола има пазар за коли втора ръка да кажат тази работа. Не че е нещо особенно но има по-добро съотношение кола-пари.[/b]
Благодаря много на всички, които писаха по-темата и не се държат като селяци. В крайна сметка човек не може да разбира от всичко за това и питам.

Какъв ти е проблема на теб а ?! Нямаш работа и реши да поспамиш в темата ли? Караш ли ми се, че питам или ? Нещо като шеф на форума ли се изживяваш? А на парите ми не прави сметка! Маркитингови проучвания правя? А дали не е конспирация на военните ? Като не искаш да помагаш просто си спести мнението. Разбрахме, че много ги разбираш и си много остроумен.nowyaris написа:Ти си много интересна личност.Всички тук ти казват да вземеш Корола,щото е железен автомобил и няма да имаш грам проблеми ако гледаш докато пазаруваш,ти ами туй-ами онуй.Хем нямаш пари,хем нямаш изградено мнение,хем ще се скъсаш от глезотии.Купи си каквото искаш и можеш и после сподели с нас какви са ти впечатленията.Хората ти написаха-в никакъв случай френска или италианска бангия.А за Форд ти го каза колегата-най хубавия е продадения.Сега ако правиш маркетингови проучвания за някой нов автоджамбазин си объркал форума.Стегни се и изхарчи малкото си пари по най-правилния начин.Успехdev212 написа:ами за мегана и пежото са по-евтини но ситроените ц4 и фокус 2 варвят на по-високи цени от королата.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Producenta и 7 госта