problem s angrenaj
problem s angrenaj
здравеите искам да споделя един проблем и да чуя вашето мнение преди 4 месеца смених ангренаж на 185000км беше като нов сложих mitsuboshi уж много добър фирмата производител е на пазара от 1919г и така до вчера скъса се на едва 7000км без явна причина след сваляне на капака няма видима причина ролките са перфектни валовете се въртят нормално а ремъка е отрязан като със нож имате ли идея за някаква причина
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 02 Дек 2011 20:36
- Местоположение: Видин
- Автомобил: 4 тойоти. Авенсис 1 и 3,корола
колега, не даваш достатъчно информациа,
клапаните,колко помля,а буталата как са.
според мен ,може и двата случая да са,ремъка -вала,и еднакво вероятно вала-ремъка.по вероятно ремъка се къса , клапъните бият буталото,и оттам чупат вала.
валът е закалена стомана,а ремъка е само от фибростъкло нишки с гума.някои са кевлар..
всяка пета/5/ година се сменява ремъка,даже и на некарана кола.не знае куповача колко е седял ремъка в склада/магазина
то май и за бронираните жилетки на баретите/ренджърите е така, на 5та год ги хвърлят.
старите американски жилетки стават нови-български,през фирмата на някой политик/генерал
клапаните,колко помля,а буталата как са.
според мен ,може и двата случая да са,ремъка -вала,и еднакво вероятно вала-ремъка.по вероятно ремъка се къса , клапъните бият буталото,и оттам чупат вала.
валът е закалена стомана,а ремъка е само от фибростъкло нишки с гума.някои са кевлар..
всяка пета/5/ година се сменява ремъка,даже и на некарана кола.не знае куповача колко е седял ремъка в склада/магазина
то май и за бронираните жилетки на баретите/ренджърите е така, на 5та год ги хвърлят.
старите американски жилетки стават нови-български,през фирмата на някой политик/генерал
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Аз знамp7777777 написа: всяка пета/5/ година се сменява ремъка,даже и на некарана кола.не знае куповача колко е седял ремъка в склада/магазина

А Мицубоши са най измислените ремъци, даже много е изкарал при колегата, аз имах клиент с Еклипс, който го скъса на 6к. хем го беше взел от Ратола уж истински- Японски ..
То даже и Мицубиши я избягват вече тази марка и за ОЕМ производител ползват предимно подразделението на Гейтс за Азия- Унита ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта