Проблем Авенсис 2009 ходова част
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
В никакъв случай не искам да ви дразня, но при Корола Е12 няма такова бучене, макар да е по-нисък клас. Нека собствениците на новата Корола Е15 да споделят има ли бучене.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
ами то е нещо като леко трополене, което при висока скорост прераства в бучене, как да го опиша, освен да запиша звука и да го пусна ??? и това ще пробвам, ако се сетя.
до 20-30 км/ч е добре дори безшумно, после почва да става шумно към 40 и на 50-60 вече е доста шумно ! после става малко като самолет. явно честотата на звука е неприятна, но ми е много интересно да го сравня с летните гуми и тогава пак ще пиша. явно не е от джантите защото са най-малките 16 и са стомана.
някой знае ли дали окачването на колите в БГ е оригинално ил иправят подсилване? нещо подобно чух ? заради лошите пътища? от там по-твърдо?
до 20-30 км/ч е добре дори безшумно, после почва да става шумно към 40 и на 50-60 вече е доста шумно ! после става малко като самолет. явно честотата на звука е неприятна, но ми е много интересно да го сравня с летните гуми и тогава пак ще пиша. явно не е от джантите защото са най-малките 16 и са стомана.
някой знае ли дали окачването на колите в БГ е оригинално ил иправят подсилване? нещо подобно чух ? заради лошите пътища? от там по-твърдо?
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Това беше пробем и при стария авенсис,така че не е детскаКрасимир Моллов написа:Само да уточня че това не е предполагаема причина,а спусната нота от Toyota и се касае за така наречените детски болести и е само за определен период на производство дано да са прави
болеста.
Защо при ярис има натягащи пружини на спирачния апарат,за да
не трака,а при по-скъпия авенсис не?
Хайде сега някой сектант да обясни,че е така защото щом го е
измислил японец е по-добре !
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
- smsdeliverer
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Юли 2010 12:30
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: LEXUS NX300H F sport
- Обратна връзка:
Колега вече година и половина я карам колата, според мен това трополене идва от спирачните апарати, от водачите им е нещо не са направени както трябва имат голям луфт, пробвай като се движиш по паваж убери луфта им като натиснеш леко спирачката трополенето изчезва !!!Toyko написа:ами то е нещо като леко трополене,...........
Дразни ме и мен, но решение като гледам няма !!!
Lexus NX 300H F sport
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- smsdeliverer
- Мнения: 102
- Регистриран на: 06 Юли 2010 12:30
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: LEXUS NX300H F sport
- Обратна връзка:
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Щото Яриса е кола !!! laugh.gif laugh.gif laugh.gifdiesel_power написа:Това беше пробем и при стария авенсис,така че не е детскаКрасимир Моллов написа:Само да уточня че това не е предполагаема причина,а спусната нота от Toyota и се касае за така наречените детски болести и е само за определен период на производство дано да са прави
болеста.
Защо при ярис има натягащи пружини на спирачния апарат,за да
не трака,а при по-скъпия авенсис не?
Хайде сега някой сектант да обясни,че е така защото щом го е
измислил японец е по-добре !
супер тих на баба ми хвърчилото....
нещо с уплътненията и стъклата не е в ред и има едно свистгене по дупките при висока скорост. вижте определено това не е луксозна кола, но за парите си е супер. ще пробвам да убера спирачката по паважа но мисля , че и гумата е доста виновна.
но наистина при определени нормални скорости и добър асфалт колата си заслужава. в крайна сметка при нас не знам какво трябва да караш за да си доволен с тия дупки :-( летяща чиния ?
нещо с уплътненията и стъклата не е в ред и има едно свистгене по дупките при висока скорост. вижте определено това не е луксозна кола, но за парите си е супер. ще пробвам да убера спирачката по паважа но мисля , че и гумата е доста виновна.
но наистина при определени нормални скорости и добър асфалт колата си заслужава. в крайна сметка при нас не знам какво трябва да караш за да си доволен с тия дупки :-( летяща чиния ?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 17 Ное 2009 21:11
- Местоположение: София
Re: Проблем Авенсис 2009 ходова част
Мина известно време и пак започна да трака на желязо и това с обирането на луфта няма нищо общо просто няма разлика когато натиснеш леко спирачката,а бученето стана повече и накрая реших да сменя колата сега съм с фейслифта 1,8 бензин и да ви кажа има разлика във возенето и бученето почти го няма а тракането мисля,че пак ще се появи защото когато пробвах тестовия 1,8 от време на време се появяваше,но нищо общо с мойта.
Мойто мнение е ,че дизела е по зле по отношение на возене и загряване през зимата.
П.П.Главната причина за смяната е,че зимата умирам от студ+тропане .
Мойто мнение е ,че дизела е по зле по отношение на возене и загряване през зимата.
П.П.Главната причина за смяната е,че зимата умирам от студ+тропане .
krasiadi
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 7 госта