Охладителна система рав4 98г
Охладителна система рав4 98г
Колеги дайте акъл,по-малко губи антифриз ,няма теч от никаде видимо.Радиатор парно сменено изклучваме да е от него,радиатора на двигатела сух на студена и на загрято,не съм проверил водната помпа трябва да се махнат корите но е студено сега,но иначе няма следи от стичане на антифриз от към корите които покриват помпата.От многото четене по форуми и др. статии ,един от начините да се провери за издухала гарнитура на главата е като е загрял двигатела подава се газ и в казанчето би трябвало да излизат мехури,логично трябва да е така,днес проверих и наистина излизаха малко мехури излизаха като спукана гума после балбукаше по-едри мехури и изведнъж спря.Спряха да излизат каквито и да е мехури или мехурчета .Държах двигатела в обороти в началто на червената зона даже се вклучваше прекъсвача но от мехури никакъв помен.Въпроса който си зададох ако гарнитурата е издухала не трябва ли точно в най високите обороти да балбука най много,изобщо защо балбукаше и после спря.Ауспуха от това тестване беше сух не можах да проверя за конденз или за антифриз евентоално ако го издухва.Казвам че водната помпа все още няма визуален допир с нея не съм я оголил да съм напълно убеден че тя не тече или да сълзи и да изпарява от там,под нея и около корите там е сухо.Дайте мнения колеги.
Това направих,отидох в сервиз,оставих колата и на другия ден отидох и я видях опасана с едни маркучи към някаква система,но как са проверили и начина лично не съм присъствал.Казаха че колата няма проблеми от към двигател демек гарнитура на глава,проблема да се търси другаде.Насочиха се към радиатор парно ,казаха че било от там сменихме го,да ама не вече 2 500км продължава да губи антифриз и като че ли осезаемо след като застудя и станаха минусови градуси.преди малко пак проверих от судено да ли има мехури в казанчето,ами да избълбуква и спира буз значение на какви обороти я държа.Дали ако губи от помпата това количество антифриз да се замества с въздух и като запаля да излезе и после докато работи всичко да е наред до следващото гасене и така да се повтаря.max-2 написа:Ами виж си водната помпа. Или първо иди на сервиз, в който имат уред за проверка на наличие на изгорели газове в антифриза. Те ще смукнат 20-30мл. от охл. система и ще кажат дали е гарнитура или не.
Колеги дайте мнение,днес правиха следния тест за издухала гарнитура на главата.Маха се капачката на радиатора вкарва се една фуния като тези за наливане на бензин налива се антифриз малко да обере въздуха от към радиатора и я палят ,по време на работа на двигатела във фунията балбукаше ,излизаха малки мехурчета видях ги с очите си но не бяха големи а като от газирано но не така интензивни и постоянни изилизаха като чели на талази,а когато я изфорсирам на макс избалбуква и спира ,отпусна ли газта и почва пак да балбука..Въпроса е това издухала гарнитура ли е?При положение че в друг сервиз правиха тест с реагент и той не промени цвета си демек няма газове в охладителната система.Кое сега е миродавно пред голяма дилема съм да свалям ли двигател или да карам така докато стане нещо и какво може да се случи за в бъдеще.Ще съм благодарен ако се вклучите със съвети имнения, че никак не е евтин ремонта на този двигател.Или най малкото друг сервиз за трети опит.alalexll написа:Това направих,отидох в сервиз,оставих колата и на другия ден отидох и я видях опасана с едни маркучи към някаква система,но как са проверили и начина лично не съм присъствал.Казаха че колата няма проблеми от към двигател демек гарнитура на глава,проблема да се търси другаде.Насочиха се към радиатор парно ,казаха че било от там сменихме го,да ама не вече 2 500км продължава да губи антифриз и като че ли осезаемо след като застудя и станаха минусови градуси.преди малко пак проверих от судено да ли има мехури в казанчето,ами да избълбуква и спира буз значение на какви обороти я държа.Дали ако губи от помпата това количество антифриз да се замества с въздух и като запаля да излезе и после докато работи всичко да е наред до следващото гасене и така да се повтаря.max-2 написа:Ами виж си водната помпа. Или първо иди на сервиз, в който имат уред за проверка на наличие на изгорели газове в антифриза. Те ще смукнат 20-30мл. от охл. система и ще кажат дали е гарнитура или не.
Казаха че държала сухо около помпата,според мен ме излъгаха че са проверили ,не са сваляли капаците доста трябва да си поиграят докато ги махнат,но казаха че няма течове от никаде.Приемам че наистина няма не ме извикаха да видя с очите си както ме викнаха да видя балончетата.max-2 написа:Добре, щом няма изгорели газове в антифриза вижте все пак водната помпа, тя не се проверява с кабели и диагностика.....
Също така би било полезно да се огледат двигателя и маркучите с лампа на подемник отвсякъде, няма как да не се види теча.
Сервиза е TM auto изток.
[quote="max-2"]Те знаят къде да гледат, значи и помпата отпада. Остава някое водно съединение. Сега е студено и ако отвориш капака при гореща работеща кола можеш да наблюдаваш за изпарения и да локализираш мястото на теча.[/qu
Ми не са открили теч,и след като за тях е гарнитура естествено не са толкова внимателни за друг теч,утре дано времето е по топло ще се заема самостоятелно да огледам,одавна не съм се занимавал с това ,все разчитах на сервизите ама нещо съм разочарован.Успих и безаварийна на всички.
Ми не са открили теч,и след като за тях е гарнитура естествено не са толкова внимателни за друг теч,утре дано времето е по топло ще се заема самостоятелно да огледам,одавна не съм се занимавал с това ,все разчитах на сервизите ама нещо съм разочарован.Успих и безаварийна на всички.
Определено не ми харесва диагнозата,ще се радвам да е проблем за 20 кинта.Днес имах работа по центара и следях стрелката ми не мръдва от средата,работи си колата както последните си 400 000км никаква разлика.Колегите ако искат да заклучат темата за сега спирам да наблудавам и колата и темата щото скоро няма да има действие по колата ,карам така пък ще видим то ще си покаже най много когато имам време да отида пак да и направят тест в някой сервиз.Успех колеги и безаварийно шофиране.Ето е клепче как излизат балончета от радиатора,дали тове е приззнак на издухала гарнитура? http://youtu.be/gT04_ZgWm2sмехаННика написа:Не приятелю,просто диагнозата не ти харесва или по точно цифровото и изражение.Пожелавам ти успех в търсенето на проблем за 20 лв.Ако колата ти грее поради външна загуба на антифриз и то през зимата,ти трябва да доливаш над 1 л дневно и дори слепец да види теч на антифриз.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта