Говори за двама-моя е доста по-мъничък,а ще черпя и двама ви голямо.jim_beam написа:TATI написа:http://www.toyota.bg/Images/Leaflet%20B ... 096254.pdfjim_beam написа:![]()
![]()
и за варта се чува същото,всеки е почнал да прави еднодневки,да прескочи гаранцията и в гюма.![]()
аве я да си поръчам оригинален,какво се правя на маймуна,5г е без грешка!
пс> може ли някой да провери колко струва в тойота бг за рав4 дизел?
мерси колега!
има още нещо,акумулаторите,които се продават за оригинални,не са същите като тия,с които идва колата.един колега немец си беше взел,пишело само тойота,made in spain.
дойде ми на ум,евентуално да склоня някой продавач да ми изкара ориг. акумулатор от някоя нова кола и да и сложи тоя испанския,дето ги продават за оригинални.бай ганювски малко,ама ми се вижда най-добре.даже едно малко може да го почерпя по случая... laugh.gif
Поведение на ЕКУ след смяна на акумулатор - ниски обороти
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от nowyaris » 18 Яну 2012 07:06
nowyaris
- slowtraveler
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 376 пъти
Мнение от slowtraveler » 18 Яну 2012 08:00
Но конкретно в случая - сами знаете, че тойота има заводи из целия свят... Да не очаквате в тая част на света търговците заради сините ви очи да поръчват акумулаторите от този завод, откъдето поръчват японците за тяхното производство (ако автомобила е японски)???
Едва ли например на турската корола акумулатора е японски....
П.С. на маздата бе японски обслужваем Панасоник, но тя си е произведена там...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Kiki
- slowtraveler
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 376 пъти
Мнение от slowtraveler » 18 Яну 2012 11:01
И аз друго не съм правил (е, 'настройката' на ESP и 'завиващите' фарове не се брои - завъртане волана в двете крайни положения)...Kiki написа:... и се наложи само да настроя отново станциите на радиото и обуча стъклата.
Темата я пуснах за да не се шашка някой ако първите километри след смяна на акумулатор автомобила не се държи адекватно...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от SFINKS » 18 Яну 2012 15:59
При няколко тойоти съм свидетел след половин една година без акумулатор , слага се батерията , върти се ключа и заминава без замисляне

S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
SFINKS
- slowtraveler
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 376 пъти
Мнение от slowtraveler » 18 Яну 2012 17:54
Няма никакво значение дали си изключил акумулатора за 1 минута или за 1 година - когато не е с енергонезависима памет ЕКУ-то си забравя корекциите почти моментално (колкото да се поразредят кондензаторите). Май немците започнаха да правят вече с енергонезависима памет за тея корекции.
Ефекта не е само на мазда, а съм го наблюдавал на почти всичките ми автомобили от различни марки, на които се е налагало откачане на акумулатор (и на Авенсиса)...
Ако оставиш автомобила на място да поработи десеттина минути, то не би усетил нищо....
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от ALTEZZA » 18 Яну 2012 19:42
ALTEZZA
- slowtraveler
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 376 пъти
Мнение от slowtraveler » 18 Яну 2012 20:05
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Мнение от Georgimitrovich » 18 Яну 2012 20:42

1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Georgimitrovich
Мнение от t k d4d » 12 Мар 2012 11:20
zi_zi_top написа:На Королата съм откачал акумулатора и като я запаля след това единственото, по което се познава е, че трябва да си настроя часовника, станциите на радиото и да си обуча ел. стъклата.
В книжката на Корсата за бензинови ДВГ е описана процедура след откачане на акумулатор: 1. Запалване и оставяне на ДВГ на празен ход до достигане на работна температура и 2. Изминаване на 2-3 км с променлив режим на движение.
Понякога не съм спазвал тази процедура и съм подкарвал веднага, тогава съм усещал в началото леко претрисане на светофар, но никога не ми е гаснала.как се обучават ел стъкла
Джим, купи си Bosh S5 или Exide!
t k d4d
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Мнение от Not_active_user_1 » 12 Мар 2012 14:17
Не знам обаче дали тези 200 оборота са верни на колегата. Повече ми прилича на погрешна подадена информация от ЕКУ-то. При такива обороти всеки бензинов двигател ще тресе и ще гасне.
Интересното е че и на други автомобили съм разкачал акумулатори, даже по цяла зима са били без батерия и никога не съм имал подобни случки, както с МАЗДА.
Not_active_user_1
- slowtraveler
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 376 пъти
Мнение от slowtraveler » 12 Мар 2012 15:11
Оборотите не са 200 а са 350-400 (скалата не е линейна и дебелата черта е 500об/мин)...prius 3 написа:...
Не знам обаче дали тези 200 оборота са верни на колегата. Повече ми прилича на погрешна подадена информация от ЕКУ-то. При такива обороти всеки бензинов двигател ще тресе и ще гасне.....
ЕКУ-то подава явно точна информация, защото оборотите се чуваха наистина изключително ниски (яд ме е, че не вързах ОБД да видя в цифров вид оборотите). А с правилната центровка спокойно могат да се докарат такива стабилни обороти при загрял двигател.
На москвич сме правили празен ход около 400об/мин, без да потрепери двигателя... До него звук едва се чува - само тиктакане..
Но вредните изгорели газове бяха с много високи нива...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26 Фев 2018 16:34
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla E150 1.6 124к.с
- Обратна връзка:
Поведение след смяна/откачане на акумулатор Toyota Corolla E15 2008 1.6 124 к.с.
Мнение от j0r0 » 11 Сеп 2018 16:01
От скоро съм в "клуба", като се сдобих с гореописания автомобил Toyota Corolla E150 2008 VVT-i 1.6 91кв./124к.с.
Предварително искам да кажа, че използвах търсачката на форума но смятам, че ще бъде полезно да изясним въпроса напълно.
Откачих минуса на акумулатора(исках да видя какъв ми е лентовия кабел, за да си сложа cruise control) и след като приключих, върнах минуса и го стегнах. Запалих колата но оборотите варираха м/у -200 и 800+, и вибрации от мотора, при подаване на газ оборотите се повишават примерно до около 2000, но след отпускане отново се връщат до по-ниски и започва вариране отново м/у 200 и 800 но не загасва. Реших да направя едно кръгче, колата върви но поне според мен не във оптимален режим защото двигателя стана малко по-шумен, като спрях на няколко кръстовища загасваше. След като я покарах 10 мин. градско спях (ходих до един магазин) след което положението беше малко по-добре започна да държи по-стабилно оборотите на 600(както нормално ги държи). Забелязах днес, че като карах по околовръстния път при малко по-висока скорост (80-90км/ч) за кратко сякаш пак се появи шум от мотора но по-късно утихна.
Колата принципно работи доста тихо и спокойно.
Попаднах само на една тема по въпроса от slowtraveler: viewtopic.php?t=19580, в която zi_zi_top казва, че има процедура за стартиране на Корса за бензинови ДВГ след откачане на акумулатора (аз търсих такава процедура за Corolla-та но не намерих в сервизната книжка от ей тук https://www.toyota.com/t3Portal/documen ... 12B28U.pdf:
1. Запалване и оставяне на ДВГ на празен ход до достигане на работна температура
2. Изминаване на 2-3 км. с променлив режим на движение.
За да премахна всяко съмнение останало в мен, а и смятам полезна информация за всички, нека хората с повече опит и знания да се произнесат по въпроса има ли такава процедура, ако има нека я споделят(дали е тази описана по-горе или друга) и проблем ли е ако не е спазена процедурата.
! | Съобщение от: slowtraveler |
Мнението е слято с вече съществуващата тема... |
j0r0
- slowtraveler
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 376 пъти
Поведение на ЕКУ след смяна на акумулатор
Мнение от slowtraveler » 11 Сеп 2018 16:36
Отново да опишем причината за тази реакция на двигателя...
ЕКУ-то по време на работа на двигателя натрупва корекционни параметри на база данни от сензорите, и така оптимизира работата на двигателя.
При изключване на акумулатора ЕКУ-то забравя тези корекционни стойности и стартира работата с базови параметри. При които двигателя работи, но не оптимално...
В същият момент започва да натрупва наново информация за корекционните параметри, така, че отново да заработи перфектно когато натрупа достатъчно количество...
Както и да караш - колата пак ще се самонастрои, но и трябва време за да натрупа достатъчно информация..
Разбира се - трябва и нормална работна температура, защото през останалото време не винаги сместа е идеалната и т.н..
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта