Ще купувам МР2 мк2

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 15 Яну 2012 09:35

LiakaDJ написа:
miLen4o написа:
ctpyrap написа:Според теб?
Хммммм....
Семейна - много тясна ще дойде.
Ежедневка - доста трябва да и се налива У резервУарУ biggrin.gif
Писта - като гледам не ги карат много по пистите ,ама това ще е един добър опит.
Сватосване - Много отдавна и е минало времето.
Ти пък много ги разбираш . Можем да поспорим за последните две точки (в неделя).
Подготви се ,че един голфаджия ме е надъхал и ме държи 2-ри ден :)
A car without TURBO is like a man without BALLS!

Аватар
plam_ko_
Мнения: 37
Регистриран на: 30 Ное 2010 21:16
Местоположение: haskovo

Мнение от plam_ko_ » 15 Яну 2012 18:48

i kvo ti kazva Golfarcheto?

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 15 Яну 2012 19:43

колата фабрично е към 100-105 коня на тон на колелата..,,,няма как да е особено динамична. в бг незнам 2ри ген мр2,която да дава времена на писта.

Аватар
-Kris-
Мнения: 17
Регистриран на: 04 Юни 2011 18:23
Местоположение: Варна

Мнение от -Kris- » 15 Яну 2012 19:48

Специално за писта мр2-ката е доста подходяща, но не бих казал същото за драг гонки, защото на атмосферката наистина конете й идват малко.

Аватар
plam_ko_
Мнения: 37
Регистриран на: 30 Ное 2010 21:16
Местоположение: haskovo

Мнение от plam_ko_ » 15 Яну 2012 19:58

ako se podgotvi mr2 shte dava dobri vremena ti na drag koq kola e bez turbo za kvi atmosverki govorish oshte poveche che dvigatelq e otzad shte kasa na pistata samo da ima nqkoi da q podgotvi samo che trebvat kinti za tova

Аватар
-Kris-
Мнения: 17
Регистриран на: 04 Юни 2011 18:23
Местоположение: Варна

Мнение от -Kris- » 15 Яну 2012 20:27

plam_ko_ написа:ako se podgotvi mr2 shte dava dobri vremena ti na drag koq kola e bez turbo za kvi atmosverki govorish oshte poveche che dvigatelq e otzad shte kasa na pistata samo da ima nqkoi da q podgotvi samo che trebvat kinti za tova
На драг половината коли са атмосферки, не си запознат а говориш като експерт. МР2-ката е около 1300кг по спомен, а на тия коне трябва по-сериозна мощност, ако колата не е олекотена.

Аватар
plam_ko_
Мнения: 37
Регистриран на: 30 Ное 2010 21:16
Местоположение: haskovo

Мнение от plam_ko_ » 15 Яну 2012 20:35

zavisi koq generaciq mk2 sa 1250kg i nai malkiq motor e 2.0 156kc. atmosveren. Ne znam za kakav drag stava vapros sas atmosverki lubitelski li ili?

Аватар
-Kris-
Мнения: 17
Регистриран на: 04 Юни 2011 18:23
Местоположение: Варна

Мнение от -Kris- » 15 Яну 2012 20:41

Най-малкия мотор на МР2 е 118 коня.

Аватар
plam_ko_
Мнения: 37
Регистриран на: 30 Ное 2010 21:16
Местоположение: haskovo

Мнение от plam_ko_ » 15 Яну 2012 21:03

cheti be kolega :)

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 16 Яну 2012 03:28

мойте наблидения за 2ри ген традиционно в бг са 3сге атмосверни 156 коня,,неревизирани и с незначителни хом мейд модове.което значи че колата е посредствена както за драг,така и за всичко друго.

факт че в бг не съм виждал бърза и настроена мр2,ме кара да мисля че не е много евтина за тунинг.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 16 Яну 2012 05:35

Е как ше е ефтин като отзад едвам бъркаш да си смениш въздушния филтър примерно. rolleyes.gif
Една кола, ако ще се тунингова серизоно независимо каква е, дори и Голф да е пак ще е доста скъпо. То само клетката вътре сигурно ще е около 1000 лв, ако не и повече. Не съм запознат с цените в БГ.

Една олекотена MR2 с 3S-GE с до добър пилот, примерно Chapster biggrin.gif, не виждам по какво може да отсръпи на която и да е друка кола на Time Attack, да речем.
А, ако е подготвена за писта, не виждам по-какво би отстъпила на една наточена Лада 5-ца, освен че ще има много по-добър баланс от Ладата.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
-Kris-
Мнения: 17
Регистриран на: 04 Юни 2011 18:23
Местоположение: Варна

Мнение от -Kris- » 16 Яну 2012 14:51

Има една МР2ка турбо, ако не се лъжа е на колегата alex72 която е постигнала доста добри времена на Калояново, много подценявате тоя модел. Да не говорим, че изобщо Лада 5ца не се класира с подготвена мр2-ка.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 16 Яну 2012 16:36

-Kris- написа:Има една МР2ка турбо, ако не се лъжа е на колегата alex72 ....
Да, това е един от хората, който може да каже дали MR2 става за писта и защо? smile.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

alex72bg
Мнения: 152
Регистриран на: 27 Яну 2008 13:35

Мнение от alex72bg » 16 Яну 2012 18:46

според мен става за писта - даже и Калояново

Атмосферката - миналата година беше тестова - тунинга се изразяваше в премахването на излишните за писта неща. Тази година ще се направят и някои нови неща и би трябвало да се слезе с лекота под 1.00.00 (само предполагам де). Подробности имам в блога - http://tuning-parts.bg/blog/toyota-mr2-time-attack-car

Турбо-то - също има смисъл, но се иска доста по-сериозна подготовка

Като цяло е една от най-евтините и здрави коли за тракдей - имам няколко серии по 15-20 обиколки със сликове, обикновени спирачки и съединител без да има промяна в работата им. В Англия ги карат много, но там имат писти за тях.
Toyota Turbo

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 16 Яну 2012 19:45

алекс: всичко става с необходимата подготовка.,а което не става ,става с много инвестиций/докато основния замисъл на инженерите се затрие.

разбирам че колата е едва в началото на модифицирането си,и не може да се иска много от нея, но този резултат до момент би бил постижим и с сивик, пежо 106,саксо,клио,-без тежки модове. вие в момента лекувате и се борите с недостатъка на колата която има пред по горните мъничета,,,а имено 200-300 кила по голяма маса,заради което си мисля че по горните коли имат предимство.,освен предимствата ,че са в всяка морга и имат евтини тунинг части.

дано имам късмета да се засечем на някое каране тази година,че от извстно време само си говоря:)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 10 госта