труно включват скорости
труно включват скорости
Здравейте колеги и приятно посрещане на Н.Г. Въпроса ми е ,че скоростите ми включват малко трудно подобно на москвич,излизат и влизат от една на друга малко стегнато,а задната един път влиза един път не,трябва да ида на първа и тогава или напомпване на съеденител? Иначе съединителя мисля,че е добре с отделянето.КОРОЛА Д4Д 2002Г. 90К.До преди 2 години карах опел-страшни скорости карал съм и със скъсано жило на съеденителя. А королата даже на равно място до като не натисна съед. трудно изключва.Интересува ме дали е фабрично така или е само при мен така поради някава причина?
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Той съединителят затова е сложен,за да се натиска. Опел не знам колко са му страшни скоростите,знам само,че често заяжда първа и я вкарваш първо 2-ра и тогава 1-ва. Отделно повечето коли нямат синхронизатор за задна,затова по някой път не включва от 1-ви път. Нужно е просто второ натискане на съединителя. Това е.
Включват по-стегнато,защото времето е студено и маслото на скоростите може да е време да се смени.
Включват по-стегнато,защото времето е студено и маслото на скоростите може да е време да се смени.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: труно включват скорости
Незнам, но съм чувал доста добри отзиви за добавка за мех. скоростна кутия на XADO, казват че скоростите започват да влизат по-леко.t k d4d написа:Здравейте колеги и приятно посрещане на Н.Г. Въпроса ми е ,че скоростите ми включват малко трудно подобно на москвич,излизат и влизат от една на друга малко стегнато,а задната един път влиза един път не,трябва да ида на първа и тогава или напомпване на съеденител? Иначе съединителя мисля,че е добре с отделянето.КОРОЛА Д4Д 2002Г. 90К.До преди 2 години карах опел-страшни скорости карал съм и със скъсано жило на съеденителя. А королата даже на равно място до като не натисна съед. трудно изключва.Интересува ме дали е фабрично така или е само при мен така поради някава причина?
и на мен ми се струва да е нещо около съединител,от масло шумове,тва онова-да,ама чак и трудно да влизат.ама нормално ли е на равно място без съеденител да не иска да изключи,ЗНАМ,ЧЕ СЪЕД. Е ЗА НАТИСКАНЕ КАКТО ПОДЧЕРТА КОЛЕГАТА ОТ СОФИЯ,ама става въпрос за загасен мотор.а за опела става дума за кадет дизел ,никога не ми се е налагало за да влюча на първа да ида на втора и тотава на 1.И между другото като я купих королата си беше тъй,и сега след почти 40 000 км си е тъй.Един колега я покара и казва, добре е бе.неговите думи бяха,че на немските коли ск.кутий били по-добри,и понеже ми е първата японска реших да споделя
- max-2
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
t k d4d написа:Един колега я покара и казва, добре е бе.неговите думи бяха,че на немските коли ск.кутий били по-добри,и понеже ми е първата японска реших да споделя
Това е измамно усещане. И на мен така ми се струва, но като дадеш газ до края на оборотомера повечето немски не искат да включат следващата предавка (обикновено втора) biggrin.gif
Carina E 4AFE LB 1992
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Айде стига с тия генерализации. Немците нещо по-добри инженери ли са,че са им по-добри ск.кутии. Или специално на определения модел са по-добри. biggrin.gif Японските ск.кутии са чудесни,но от двигател до двигател и модел до модел има разлика, така е и при немските.t k d4d написа:Един колега я покара и казва, добре е бе.неговите думи бяха,че на немските коли ск.кутий били по-добри,и понеже ми е първата японска реших да споделя
А ЗАЩО на равно място без съединител да трябва да изключи?? Защото на Опела може ли? Японците ли ще гледат от Опела, или той от Тойота? Я помисли малко къде е Опел ,къде е Тойота. Тойота не ти е продала кола автоматик, а кола със съединител и механични скорости, което означава,че за да включиш и изключиш скорости трябва да ползваш съединителя, независимо,че при Кадет дизел можело и без съединител.Просто Кадет дизел не е еталон за нищо,освен за вибрации,тракане и слабо вървене. Карал съм именно на приятел Кадет 1.7 д,който заяждаше 1-ва и той беше свикнал да вкарва първо 2-ра и оттам 1-ва. Виждал съм го и при таксиджии преди бяха с Деу Нексиа,което е чист Кадет,имаше и с Кадети и те го правеха тоя номер често. Така че от кола до кола и от експлоатация до експлоатация има голяма разлика, но не навеждай до такива изводи,че немските ск.кутии са по-добри от японските,че ще ти се смеят някъде.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
+1LEXUS написа:.... Така че от кола до кола и от експлоатация до експлоатация има голяма разлика, но не навеждай до такива изводи,че немските ск.кутии са по-добри от японските,че ще ти се смеят някъде.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: труно включват скорости
Смени си стелките с нещо по-тънко и натискай педала винаги до дъно.Ако едни скоорости се сменят на място без съединител на изгасен двигател,такава кутия е за моргата.t k d4d написа:Здравейте колеги и приятно посрещане на Н.Г. Въпроса ми е ,че скоростите ми включват малко трудно подобно на москвич,излизат и влизат от една на друга малко стегнато,а задната един път влиза един път не,трябва да ида на първа и тогава или напомпване на съеденител? Иначе съединителя мисля,че е добре с отделянето.КОРОЛА Д4Д 2002Г. 90К.До преди 2 години карах опел-страшни скорости карал съм и със скъсано жило на съеденителя. А королата даже на равно място до като не натисна съед. трудно изключва.Интересува ме дали е фабрично така или е само при мен така поради някава причина?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 10 госта