Авенсис 2.0 D4D гасне в движение
mirott
Мнение от dimiterb » 02 Яну 2012 08:50
Само за информация, ходих в Тойота да ми изчистят помпата за ниско налягане (тази в резервоара) и цедките към нея, но въпреки, че имало събрала се мръсотия това не реши проблема... :(
Забелязвам обаче, че проблема се проявява само ако съм запалил колата и измина минимум 25км без да спирам (разбира се проблема може и изобщо да не се прояви и след изминати 200км). В този случай колата се пали на студен двигател и загрява нормално...
Но ако след като съм я запалил на студено и съм покарал малко, след което съм спирал и я запаля отново, но този път на топъл двигател проблема не се проявява!?!?
И в двата случая си пали и си върви нормално...Вече и аз не знам как да го хвана това....
Toyota Corolla 1.4i, 2005
dimiterb
mirott
dimiterb
- max-2
- Мнения: 2091
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Мнение от max-2 » 02 Яну 2012 11:50
Колега, ако искаш да дойда аз да легна да я видя? biggrin.gifdimiterb написа:С удоволствие, но все още не ми е ясно къде точно се намира....mirott написа:За последен път ти казвам да провериш масата на мотора към купето-хлабава връзка!Пък ти си знаеш
max-2
Мнение от dimiterb » 02 Яну 2012 13:05
Благодаря за предложениетоmax-2 написа:Колега, ако искаш да дойда аз да легна да я видя? biggrin.gifdimiterb написа:С удоволствие, но все още не ми е ясно къде точно се намира....mirott написа:За последен път ти казвам да провериш масата на мотора към купето-хлабава връзка!Пък ти си знаеш


Toyota Corolla 1.4i, 2005
dimiterb
max-2
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от diesel_power » 02 Яну 2012 18:19
Масата се разклонява на две ,към купето откъдето вземат маса всички компютри и към мотора където стартера е толкова голям консуматор ,че ако има ток да върти нормално няма как да му е хлабава масата, а уплакване за стартер няма.mirott написа:За последен път ти казвам да провериш масата на мотора към купето-хлабава връзка!Пък ти си знаеш
diesel_power
mirott
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 02 Ное 2011 19:05
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 7 пъти
Мнение от nikolas3 » 03 Яну 2012 11:27
При тебе е много малко вероятно ,но не невъзможно и е много лесно за проба.
А иначе и аз залагам на ел .грижа.Проверявай и докладвай. Успех в неволите.
nikolas3
Мнение от dimiterb » 16 Яну 2012 17:27
имам нова информация по темата:
През последните две седмици успях да установя някаква зависимист кога точно се проявява проблема...Може да е странно, но колата гасне само когато пусна отоплението на повече от 25 градуса..!?!? Ако не пускам отоплението или го държа на 24 градуса и надолу нищо не се случва.
Сигурен съм в това, защото го заподозрях преди (вече толкова време карам с този проблем) и реших да го тествам. През цялата минала седмица почти не съм пускал отоплението, защото карам винаги междуградско и то си духа горе-долу добре и колата не е гаснала цяла седмица. Като се има предвид, че на ден изминавам 80км и преди ми гаснеше минимум по един път на ден, понякога и по 2 пъти мисля, че това е достатъчен тест.
Още повече днес имах ходене до София и по пътя реших да вдигна на 26 градуса "духалката" и след няколко минути проблема се появи...После карах на 24 градуса и нищо...Отново тествах и вдигнах градусите и само няколко минути по-късно пак изгасна...Това се случва на отиване...
След второто гаснене свалих температурата на 24 и до София, а след това и обратно до Пловдив през Пазарджик колата не е гаснала...
На 99.9% съм сигурен, че съм открил кога се проявава проблема. Въпроса е отново къде е причината?
Toyota Corolla 1.4i, 2005
dimiterb
mirott
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от lederman » 16 Яну 2012 18:08
аз като дигна температурата над 25 градуса, оборотите скачат на 1200, при голяма разлика с външната температура(0 -1, -2 градуса външна Т) и на 1000 при по-малка разлика (5-10 градуса).
като за да се задейства това трябва стрелката да е поне на 1/2 от номиналната температура на двигателя.
явно има някакъв алгоритъм за поддържане на оборотите (за бързо загряване на купето). предполагам оборотите се управляват директно от ECU- то .... ако проблема е там ....
хрумна ми още една проверка - виж дали се повлиява от това дали ти работи климатика или не ! ако не се повлиява ще изключиш още една подсистема! ако пък се повлияе ще търсиш там ...

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
lederman
Мнение от dimiterb » 16 Яну 2012 18:22
Да, това с оборотите и при мене си работи нормално. Оборотите се вдигат ако съм пуснал "дохалката", двигателя е студен (както казваш) и външната температура е ниска.lederman написа:малко догадки:
аз като дигна температурата над 25 градуса, оборотите скачат на 1200, при голяма разлика с външната температура(0 -1, -2 градуса външна Т) и на 1000 при по-малка разлика (5-10 градуса).
като за да се задейства това трябва стрелката да е поне на 1/2 от номиналната температура на двигателя.
явно има някакъв алгоритъм за поддържане на оборотите (за бързо загряване на купето). предполагам оборотите се управляват директно от ECU- то .... ако проблема е там ....
хрумна ми още една проверка - виж дали се повлиява от това дали ти работи климатика или не ! ако не се повлиява ще изключиш още една подсистема! ако пък се повлияе ще търсиш там ...
При мене обаче проблема се проявява само при напълно загрял двигател, явно тогава температурата в купето успява да скочи толкова, че нещо да се "ушашка".
С климатика нямам проблем. Лятото гасненето изобщо го няма, но тогава го няма отоплението.
Аз си го обяснявам така - Просто като парното е "набримчино" ECU-то или някоя друга джаджа в таблото се нагряват малко повече и изключват, което може да е причинено от лоша спойка някъде ( направо на правилното място) и проблема се проявява.
Toyota Corolla 1.4i, 2005
dimiterb
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение от zi_zi_top » 16 Яну 2012 18:26
Оптималната температура за купето на автомобила през зимата е 18-20С, а през лятото 23-24С. Ако е много горещо дори 25-26С. Разликата между външната и вътрешната температура не трябва да е много голяма.

Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 2 госта