Здравейте,
При смяна на маслото забелязах, че е текло от филтъра. Минал съм около 500 км след смяна и забелязах отново теч от филтъра( напомних на майстора при смяната да го натегне повече от преди) като падна яко псуване, понеже е много тясно за работа там. Колата е Авенсис1 д4д 2001г. Как да натегна повече филтъра или има друг проблем?
Теч на масло около или от филтъра?
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Ами - от самия филтър не мисля че има как да тече масло, освен ако не е с пробойна някаква, което ми се струва някакво безумие, ако не е достатъчно стегнат може да се получи...локализирай откъде е теча докато работи ДВГ, попий хубаво преди това и гледай.
Последно промяна от desotodorov на 30 Дек 2011 00:21, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Хм, при мен е на много лесно място - отпред под изпускателните тръби, рискува се само да се опечеш
, при D4D, нямам идея как е, ама щом не го стигаш лесно, виж какво най-лесно можеш да махнеш, че да го стегнеш хубаво....трябва да са го мислили това.
А иначе- при мен горивния ако знаеш къде е...специално за модификациите с ABS - като моята...той горкия не се вижда, камо ли да го стигнеш
А да- и за стягането - на ръка до откат е предостатъчно - аз винаги така стягам моите и никога не съм имал проблем...другото важно е преди да се монтира новия филтър да се почисти хубаво гнездото - да не попадне нещо по контактната пов. където ляга уплътнението на филтъра...и уплътнението на самия филтър преди да се монтира се намазва с чисто масло.

А иначе- при мен горивния ако знаеш къде е...специално за модификациите с ABS - като моята...той горкия не се вижда, камо ли да го стигнеш

А да- и за стягането - на ръка до откат е предостатъчно - аз винаги така стягам моите и никога не съм имал проблем...другото важно е преди да се монтира новия филтър да се почисти хубаво гнездото - да не попадне нещо по контактната пов. където ляга уплътнението на филтъра...и уплътнението на самия филтър преди да се монтира се намазва с чисто масло.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Теч на масло около или от филтъра?
Кажи на майтора ти да намаже гумената гарнитура с масло преди да го завинти и после да го стяга по спецификации, а не 1:готьоре.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
То хубаво по спецификации, но той не може да бръкне нали има големи ръце biggrin.gif . Натегна го с ключ, после с ремък, иначе по земята няма петна. Под филтъра има нещо като отдушник и там виждам, че се е стекло.
П.П В момента нивото на маслото е точно на максумум от вътрешната страна на пръчката, това добре ли е или да източа малко?
П.П В момента нивото на маслото е точно на максумум от вътрешната страна на пръчката, това добре ли е или да източа малко?
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Маслото ти по възможност е хубаво винаги да е на мах.
Какво му оречи това?
Като палиш символа с лейката стои ли светналпо-дълго на таблото или премигва ли?
Ако не го прави - гледай си кефа и си наблюдавай маслото.
Моя примигваше веднъж в началото и мисля, че беше от незатегнат филтър. Аз моите филтри ги затягам с ръка и са на много неудобно място, трябва да се затягат от долу, като си под колата иначе отгоре нямаш достъп.
Какво му оречи това?
Като палиш символа с лейката стои ли светналпо-дълго на таблото или премигва ли?
Ако не го прави - гледай си кефа и си наблюдавай маслото.
Моя примигваше веднъж в началото и мисля, че беше от незатегнат филтър. Аз моите филтри ги затягам с ръка и са на много неудобно място, трябва да се затягат от долу, като си под колата иначе отгоре нямаш достъп.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта