Проблем при палени на минусови температури
Проблем при палени на минусови температури
Почистиха ми стъпковото моторче.При температури -5 и по-студено при първоначално палене колата се опитва да изгасне и подържа 400-500об.докато загрее и подържа 600-800об.Все едно не работи авт.смукач.Ако след известно време я запаля работи първоначално на 1200-1400об.и след като загрее минава на 600-800об.От какво може да е.
Kолега, колата има ли газова? Освен това добре е да кажеш малко повече инфо за колата: модел, година и на какво гориво караш.
Най-хубавата кола е служебната. На второ място са всички нови коли под наем
3SGE моторите имат 5-ти инжектор за студено палене, който седи малко след дросела. Задръства се с гадости от EGR и прочие "полезни" системи и започва да не разпръсква хубаво горивото.Незнам дали при твоя мотор има такъв, но това е по-малко вероятната възможност. Другия вариант е датчик за температура на входящ въздух и съм по-склонен да вярвам че е от него, пък и той се тества лесно. Махаш буксата палиш, ако е същото най-вероятно е заминал,но трябва да го провериш с мултиметъра.
Извинявам се за "......."въпрос но възможно ли е да е от самото почистване.Преди това нямах този проблем.Възможно ли е при разглобяването някой кабел да е прекъснал/пречупил/.Този датчик да не би да е на капака навъздушния филтър до въздуховода,който отива към стъпковото моторче и е дълго около 5см навътре.
Да този трябва да е.jimi1966 написа:Извинявам се за "......."въпрос но възможно ли е да е от самото почистване.Преди това нямах този проблем.Възможно ли е при разглобяването някой кабел да е прекъснал/пречупил/.Този датчик да не би да е на капака навъздушния филтър до въздуховода,който отива към стъпковото моторче и е дълго около 5см навътре.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта