Повече масло
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Колеги, за да не отварям нова тема, реших да пиша в тази. Та за моя ДВГ 2.2 Д-4Д в книжката пише, че събира 5,9л. със смяна на филтъра. Въпроса ми е тези 5,9 на какво положение на пръчката отговарят (мин/среда/максимум). Питам защото искам да засека точността на пръчката, тъй като обикновено в тойота ми изписват 7л по фактура и е с няколко милиметра над макс. което по логика сочи, че тези 5,9 литра предписани по книжка трябва да са мин.
TOYOTA AVENSIS 2.2 D-4D
- iceman1234
- Мнения: 123
- Регистриран на: 29 Авг 2011 13:15
- Местоположение: Plovdiv
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Не знам, човека да каже дали пак е платил същата сума.
Хубавото, че накрая са му сипали, колкото трябва, дано от предните препълвания да не е избило от някъде. Ако не я е ребрил във високите, не би трябвало да има проблем.
Хубавото, че накрая са му сипали, колкото трябва, дано от предните препълвания да не е избило от някъде. Ако не я е ребрил във високите, не би трябвало да има проблем.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
На Яриса пролетта вдигнат на два метра на крикове му източиха старото тойотско масло и после близо час с момчетата пихме кафета,пушихме цигари и бройкахме девойките по улицата и след това наляхме точно 3 (три) литра масло с чисто нов празен филтър.Маслото отиде точно на максимума като колата беше още на крика (нивелирана).А по документи го дават 3.2 литра с оригинален филтър.Значи винаги остава нещо от старото.200 милилитра на 3,2 литра не е никак малък процент.Меренето стана на двигател,работил на празен ход близо 2 минути докато колата е във въздуха.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
misho09 написа:Колеги, за да не отварям нова тема, реших да пиша в тази. Та за моя ДВГ 2.2 Д-4Д в книжката пише, че събира 5,9л. със смяна на филтъра. Въпроса ми е тези 5,9 на какво положение на пръчката отговарят (мин/среда/максимум). Питам защото искам да засека точността на пръчката, тъй като обикновено в тойота ми изписват 7л по фактура и е с няколко милиметра над макс. което по логика сочи, че тези 5,9 литра предписани по книжка трябва да са мин.
точно до макс. на щеката идва,аз наливам винаги 6л,нали все нещо остава по бутилките все пак.това със 7-те литра ми прилича на тия бг туби от минерална вода,дето пише 10л,а всъщност събират 9л.българска работа...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта