Система за имасляване на клапаните за Газ инж Corolla G6 199
Система за имасляване на клапаните за Газ инж Corolla G6 199
Здравейте!
Наскоро влезнах в клуба, като купих мн добра и запазена Corolla G6 1999г миналия петък.
Колата за момента (към 300-400 км) си работи перфектно. Харчи около 10,5 на 100, като я ръчкам на моменти.
Сега на дневен ред е слагането на газов инжекцион и след проучване по ред причини избрах да си сложа системата Fobos 1 LPG. Утре отивам при майсторите.
По телефона, обаче, ми казаха че за моя модел трябвало да се сложи система за омасляване на клапаните. Това мн ме усъмни. Имам приятел с Honda HRV, който си сложи Fobos 1 LPG при същите хора (Фобос). На него също му казали, че едва ли не само на Honda колите трябва да се сложи такъв омаслител, но той им отказал, и сега си перка така.
Сега на мен ми пробутват същото.
Въпросът ми е дали такава система е реално нужна и полезна, или те си продават продукцията по този начин?
Наскоро влезнах в клуба, като купих мн добра и запазена Corolla G6 1999г миналия петък.
Колата за момента (към 300-400 км) си работи перфектно. Харчи около 10,5 на 100, като я ръчкам на моменти.
Сега на дневен ред е слагането на газов инжекцион и след проучване по ред причини избрах да си сложа системата Fobos 1 LPG. Утре отивам при майсторите.
По телефона, обаче, ми казаха че за моя модел трябвало да се сложи система за омасляване на клапаните. Това мн ме усъмни. Имам приятел с Honda HRV, който си сложи Fobos 1 LPG при същите хора (Фобос). На него също му казали, че едва ли не само на Honda колите трябва да се сложи такъв омаслител, но той им отказал, и сега си перка така.
Сега на мен ми пробутват същото.
Въпросът ми е дали такава система е реално нужна и полезна, или те си продават продукцията по този начин?
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Тази система е в полза само на нейните производители и разпространители. 

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- iceman1234
- Мнения: 123
- Регистриран на: 29 Авг 2011 13:15
- Местоположение: Plovdiv
Помисли го от тази гледна точка - евентуален проблем - подбиване на клапани, потъване на легла на клапани и т.н. (само се говори за тях, реално аз не съм срещал - уж имало - и така да е). Това би станало след 50 000+ км ..., ти още на 8-10 000км си избил уредбата, да не и по-рано. После си само на +. И ок, появява ти се проблема, ми тогава даваш някви 200-300лв за здрава глава и си продължаваш. И пак да кажем, това би било след мнооого време, я - стане, я не - а я караш тази кола до тогава - я не.
Не се занимавай с щурутии!
Не се занимавай с щурутии!

D4D & シビック 

Ми да кажа и аз...като собственик на кола с метанов инжекцион и вече без т.нар. "система" за омасляване...в смисъл и в кавички, щото нито е система, нито е за омасляване, а е уж за понижаване на макс температура при горене на LPG/CNG, а това на което действа най-добре - както казаха и колегите е джоба на производителите и доставчиците и...мда...ако много я искаш мога да ти подаря моята...не се майтапя.
Имам и почти пълно шише от вълшебната течност. Та моята "система" я махнах, щото пичовете, дето ми слагаха инжекциона (Севлиево, ИЦИ Газ - не ги препоръчвам). Така я бяха конструирали че вместо да "омаслява"/понижава или там каквото трябва да прави, тя ми пълнеше тръбичката за MAP сензора, на чието вакуумно разклонение се разчиташе да смуче и от вълшебната течност. Та моята равносметка е при минати към 50к км на метан - никакви признаци за влошаване работата на ДВГ, вече близо 20к км карам без такава система и ДВГ пак не дава никакви признаци на влошаване. Теб от Фобос те мятаха на черешата и със довода "Те VVT-i са с тънки клапани" и разни други подобни дивотии, нали ?
Та според мен, недей да слагаш "Фобос" и недей да слагаш "система". Аз лично съм за BRC оборудването.
Имам и почти пълно шише от вълшебната течност. Та моята "система" я махнах, щото пичовете, дето ми слагаха инжекциона (Севлиево, ИЦИ Газ - не ги препоръчвам). Така я бяха конструирали че вместо да "омаслява"/понижава или там каквото трябва да прави, тя ми пълнеше тръбичката за MAP сензора, на чието вакуумно разклонение се разчиташе да смуче и от вълшебната течност. Та моята равносметка е при минати към 50к км на метан - никакви признаци за влошаване работата на ДВГ, вече близо 20к км карам без такава система и ДВГ пак не дава никакви признаци на влошаване. Теб от Фобос те мятаха на черешата и със довода "Те VVT-i са с тънки клапани" и разни други подобни дивотии, нали ?
Та според мен, недей да слагаш "Фобос" и недей да слагаш "система". Аз лично съм за BRC оборудването.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Както съм писал и в другата тема за мен тази система за "мазане" е автомобилния еквивалент на "Калгон" за пералните. Сиреч отваряш прозореца и хвърляш едни пари на вятъра/"майстори".
Ако не се лъжа си с 4A-FE който е с доста стабилна изработка на главата и клапаните. Дори при кашкавалените VVTi се оказва че трудно се появява този проблем (разбира се при правилно настроена уредба) та какво остава за "класиката в жанра".
Отделно на това LPG-то e доста близко до бензина докато при CNG-то си има някой по специфични проблеми които трябва да се решават.
Ако не се лъжа си с 4A-FE който е с доста стабилна изработка на главата и клапаните. Дори при кашкавалените VVTi се оказва че трудно се появява този проблем (разбира се при правилно настроена уредба) та какво остава за "класиката в жанра".
Отделно на това LPG-то e доста близко до бензина докато при CNG-то си има някой по специфични проблеми които трябва да се решават.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Изключително неудачно е сравнението което направи с Калгон.PESHO OT MARS написа:Както съм писал и в другата тема за мен тази система за "мазане" е автомобилния еквивалент на "Калгон" за пералните. Сиреч отваряш прозореца и хвърляш едни пари на вятъра/"майстори".
Ако не се лъжа си с 4A-FE който е с доста стабилна изработка на главата и клапаните. Дори при кашкавалените VVTi се оказва че трудно се появява този проблем (разбира се при правилно настроена уредба) та какво остава за "класиката в жанра".
Отделно на това LPG-то e доста близко до бензина докато при CNG-то си има някой по специфични проблеми които трябва да се решават.
Калгона е повече от ефективен и направо задължителен при индустриална употреба на доста машинки през които тече топла вода и пара

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Мисля че с Калгона си в сериозна грешка ;) Долното го копнах от някъде , не помня къде. Да кажем че принципно, ако е много агресивна водата може и за около 4-5 години да омаже работата, виждал съм го в швейцарски кафе машини голяма гадина е ,но всеки може да сметне и при 5 годишна уппотреба.Пак си е доста смешно ;)
##################################
Съвсем правдоподобен майстор на перални от Пазарджик ни показва как една
пералня е работила 10 години, през които котленият камък е вършел пъкленото
си дело, скъсал е уплътнението и е изгорил ?иначе здравия двигател?. За
щастие човешката цивилизация е изобретила как да се противодейства на това
безобразие ? посредством Калгон, който да се добавя към всяко пране.
Калгонът се предлага в разфасовки от по 500 гр. Едно средно домакинство би
следвало да изхарчи такава кутия за седмица, особено ако милее за пералнята
си. Цената на кутията е 6,40 лв. Да започнем да смятаме:
• Калгон за една седмица = 6,40 лв;
• Калгон за една година ? 52 х 6,40 = 332,80 лв.
• Калгон за 10 години (живота на пералнята от рекламата) = 3 328 лв.
Три хиляди триста двадесет и осем лева. Макар че такава сума аз бих бил
склонен да превърна в храни и напитки, за нуждите на настоящото изследване
ще я превърна в перални машини. За цената, която ще платите за Калгон, ако
попаднете под въздействието на рекламата, можете да придобиете:
• INDESIT WIA-600 ? 7,6 броя перални или по повече от половин
пералня годишно;
• ELECTROLUX EWF-805F ? 6,3 перални;
• BOSCH WAA-16160BY ? 6,2 перални;
• Ariston AVL 105 ? 5,55 перални
Съвсем друг е въпросът, че на 2/3 от територията на България водата е
такава, че не образува котлен камък. Именно затова в една друга реклама на
Калгон, където присъства наглата и манипулативна реплика ?В България водата
е твърда?, на заден план и без фокус едва се вижда карта на страната с
отбелязани в червено зони, където водата наистина е варовита ? за да не ги
подгони някой за измама.
###################
##################################
Съвсем правдоподобен майстор на перални от Пазарджик ни показва как една
пералня е работила 10 години, през които котленият камък е вършел пъкленото
си дело, скъсал е уплътнението и е изгорил ?иначе здравия двигател?. За
щастие човешката цивилизация е изобретила как да се противодейства на това
безобразие ? посредством Калгон, който да се добавя към всяко пране.
Калгонът се предлага в разфасовки от по 500 гр. Едно средно домакинство би
следвало да изхарчи такава кутия за седмица, особено ако милее за пералнята
си. Цената на кутията е 6,40 лв. Да започнем да смятаме:
• Калгон за една седмица = 6,40 лв;
• Калгон за една година ? 52 х 6,40 = 332,80 лв.
• Калгон за 10 години (живота на пералнята от рекламата) = 3 328 лв.
Три хиляди триста двадесет и осем лева. Макар че такава сума аз бих бил
склонен да превърна в храни и напитки, за нуждите на настоящото изследване
ще я превърна в перални машини. За цената, която ще платите за Калгон, ако
попаднете под въздействието на рекламата, можете да придобиете:
• INDESIT WIA-600 ? 7,6 броя перални или по повече от половин
пералня годишно;
• ELECTROLUX EWF-805F ? 6,3 перални;
• BOSCH WAA-16160BY ? 6,2 перални;
• Ariston AVL 105 ? 5,55 перални
Съвсем друг е въпросът, че на 2/3 от територията на България водата е
такава, че не образува котлен камък. Именно затова в една друга реклама на
Калгон, където присъства наглата и манипулативна реплика ?В България водата
е твърда?, на заден план и без фокус едва се вижда карта на страната с
отбелязани в червено зони, където водата наистина е варовита ? за да не ги
подгони някой за измама.
###################
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта