Ярис 2004 D4D ядове с пушек
Ярис 2004 D4D ядове с пушек
Колата си върви и работи отлично, но при рязко подаване на газ обаче излиза черен пушек, който направо ме стряска, това ми е първия дизел, знам, че трябва да припушва, ама толкова ли?! А при ниски обороти и при потегляне, когато колата се движи по нанагорнище например, пак пуши, но като че ли с не толкова черен пушек. На какво може да се дължи това?
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Ярис 2004 D4D ядове с пушек
НЕ е възможно D-4D е железен двигател, даже бих казал златен.
Това са някакви лъжи. БМВ за това направиха съюз с Тойота за да им откраднат дизел технологиите. Ти сигурно си фен на БМВ и сега искаш да хулиш Тойота...?
Това са някакви лъжи. БМВ за това направиха съюз с Тойота за да им откраднат дизел технологиите. Ти сигурно си фен на БМВ и сега искаш да хулиш Тойота...?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Не го емвай човека! Може да е заредил някоя нафта мешана с мазут или керосин и това да е причината.
Сложи хубава нафта MaxMotion Diesel, Ecto Diesel или Еко и покарай на магистрала на по-високи обороти на 3-та или 4-та предавка, защото е лошо времето и не е безопасно да вдигаш високи скорости.
След това не забравяй да смениш горивния филтър!
Сложи хубава нафта MaxMotion Diesel, Ecto Diesel или Еко и покарай на магистрала на по-високи обороти на 3-та или 4-та предавка, защото е лошо времето и не е безопасно да вдигаш високи скорости.

След това не забравяй да смениш горивния филтър!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Ярис 2004 D4D ядове с пушек
Ти като човек, който онзи ден разбра за D4D двигател ли говориш? Не си ли малко нахален? Вземи една Карина дизел или Хайлукс дизел от 1987 година, послушай как работи, пали и си върши работата, сравни го с дизела на БМВ от 1987 година, който просто не пали, а като запали лятото трака като разкулачен и се върни да наливаш акъл, без да знаеш за какво говориш!Japanese_fever написа:НЕ е възможно D-4D е железен двигател, даже бих казал златен.
Това са някакви лъжи. БМВ за това направиха съюз с Тойота за да им откраднат дизел технологиите. Ти сигурно си фен на БМВ и сега искаш да хулиш Тойота...?
Освен това се чудя как така Тойота изкара 4-цилиндров дизел със 180 коня още 2005 година с най-ниските емисии, когато БМВ беше с едни 20 коня назад.
Ако още не си разбрал - Тойота ще взимат 1.6 и 2.0 дизел от БМВ, не други. При положение,че Авенсис дизел е със среден разход 4.5/100км. в момента с D4D дизел Тойота,което е сред най-доброто на пазара, според мен Тойота просто не иска да налива пари в бъдещи разработки. Освен това главна цел е и привличането на повече интерес сред европейците , които са крайно консервативни.
Отделно да ти кажа- Ти знаеш ли,че БМВ взимаше именно тоя 1.4 D4D от Тойота и го монтираше на Мини? Това е щото е много лош. Мечокух да ти каже,че много лош,ама ужасен е!


TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Ярис 2004 D4D ядове с пушек
Да,да,БМВ-тата,бмв-тата...Japanese_fever написа:НЕ е възможно D-4D е железен двигател, даже бих казал златен.
Това са някакви лъжи. БМВ за това направиха съюз с Тойота за да им откраднат дизел технологиите. Ти сигурно си фен на БМВ и сега искаш да хулиш Тойота...?
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=165134
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- iceman1234
- Мнения: 123
- Регистриран на: 29 Авг 2011 13:15
- Местоположение: Plovdiv
Пак го обърнахте на междуличностни напатки и надлъгване, а човека е нов тук и не е свикнал.
То не че е и за свикване де ..
ZZTOP даде добри насоки.
А аз си мисля, че след като ти е първата и ти е малко стряскащо, защото човек слизащ от бензинка - знае че пушек е = на лошо нещо.
Според мен ти е нормално - и моята поизпушва, като и скокна на веждите. Но само тогава, и не е по много. Сега, незнам колко е много за тебе, но вероятно нямаш проблем.
Отделно - черния пушек е ок, белия и синия вече са на зле!
Все пак имайте предвид, че повечето все още нямаме филтър за твърдите частици, за да са ни като нови ауспусите, дори до 5тата година (имам пример с такъв автомобил - ауспуха си му е сух, чист - няма никакви отлагания по стените на тръбата .. )
То не че е и за свикване де ..

ZZTOP даде добри насоки.
А аз си мисля, че след като ти е първата и ти е малко стряскащо, защото човек слизащ от бензинка - знае че пушек е = на лошо нещо.
Според мен ти е нормално - и моята поизпушва, като и скокна на веждите. Но само тогава, и не е по много. Сега, незнам колко е много за тебе, но вероятно нямаш проблем.
Отделно - черния пушек е ок, белия и синия вече са на зле!
Все пак имайте предвид, че повечето все още нямаме филтър за твърдите частици, за да са ни като нови ауспусите, дори до 5тата година (имам пример с такъв автомобил - ауспуха си му е сух, чист - няма никакви отлагания по стените на тръбата .. )
D4D & シビック 

имал съм 3 дизела до сега форд, vw, тойота , мисля 4е е нормално като я изрежеш по яко да пропуши 4ерно за момента ,но след секунда се из4иства, имам един съсед кара бмв голямо , когато е излизал винаги познавам , оставя 4ерни следи от сажди на асфалта, понеже аспусите му са насо4ени на долу biggrin.gif акто караш на магистрала , или на някаде забележи 4е дизелови автомобили при рязко подаане на газ при ускорение пропушват, според мен е нормално.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: Ярис 2004 D4D ядове с пушек
Интересно, защо ли ще взИмат тоя 1.6, като 1.4 е много хубав? Или пък да дублират 2-литровия, нещо нерационално ми се вижда, такъв рационален производител като Тойота да дублира гамата си за Европейския пазар?LEXUS написа:Ако още не си разбрал - Тойота ще взимат 1.6 и 2.0 дизел от БМВ, не други. ... Отделно да ти кажа- Ти знаеш ли,че БМВ взимаше именно тоя 1.4 D4D от Тойота и го монтираше на Мини?
Пичове, наистина съм фен на БМВ, много голям, имам си бмв и дай Боже винаги да имам - и то само шестак и само бензин, тойотката си я купих за работа, защото ми е 100 пъти по-удобна за София и за паркиране и 3 пъти по-икономична, защото минавам всеки божи ден по 70-80 км градско, даже съпругата ми сега не иска да се вози в БМВ-то, а само в яриса. Много ме кефи Ярето, супер кола е, всичко е много качествено по нея - всичко! Ако пак трябва да си купувам кола, която ще ми върши работа ще е дизелова Тойота, задължително. Даже сега тъстът ми иска да си купува кола и се оглеждам за королка дизел комби около 2000г. Но за кола за удоволствие само БМВ, относно съпоставката по този показател няма да говоря, защото няма да съм обективен.
Така, ся малко он-топик - нафта сипвам само Еко и Ромпетрол, сипвал съм и от максмоушън-а - няма разлика, и мисля, че не е от нафтата. Сега ще взимам някаква добавка на бош и ще сменя гор. филтър, защото е сменян преди 2 смени на маслото, т.е. 20000 км. Маслото ми е е арал 5в40 431 tronic - подходящо ли е според вас?
Ако някой мисли че пушека може да е от нещо друго да пише смело biggrin.gif
Така, ся малко он-топик - нафта сипвам само Еко и Ромпетрол, сипвал съм и от максмоушън-а - няма разлика, и мисля, че не е от нафтата. Сега ще взимам някаква добавка на бош и ще сменя гор. филтър, защото е сменян преди 2 смени на маслото, т.е. 20000 км. Маслото ми е е арал 5в40 431 tronic - подходящо ли е според вас?
Ако някой мисли че пушека може да е от нещо друго да пише смело biggrin.gif
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
така е,само автоматиците,горивните помпи и турбините са им калпави!LEXUS написа:.. А никой не отрича,че БМВ правят сред най-добрите дизели и бензини. За дизелите в миналото не, но в по-близката история и сега-да.

дори като сравним примерно директния конкурент на рав4 х3 къде се намира в листите по надеждност говори за съотношението на силите.цената няма да коментираме.освен това рав4.3 далеч не е толкова безпроблемен като 4.2.
генералния извод за мен е:
бмв ново-да(ако има стинки)
бмв в напреднала възраст-никога!
като сложа лично фаталния минус задно предаване при леките коли го изключвам тотално,от моя гледна точка говоря.
не ме бийте сега моля феновете...


Последно промяна от jim_beam на 18 Дек 2011 19:22, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
rumenmitev написа:Цитирания разход на Авенсисите 4,5/100км- с 50 км в час или по инерция при спускане го правите, че се не мога да го достигна?
4,8 по компютър в града и 4 литра извън града при каране с около 100 км/ч. като всеки ден минавам по около 100-150км. с колата.
Авенсис 2,0 д4д
Мога да застана зад думите си и със снимков материал още утре

Он-топик : Наблюденията ми над дизеловите коли е, че всички при рязко подаване на газ си пушат, може и да е малко, но си го има, както казаха колегите пробвай с нафта от ОМВ, но не е в нея проблема гаранция

Re: Ярис 2004 D4D ядове с пушек
Много излишна ирония приателю.Japanese_fever написа:НЕ е възможно D-4D е железен двигател, даже бих казал златен.
Това са някакви лъжи. БМВ за това направиха съюз с Тойота за да им откраднат дизел технологиите. Ти сигурно си фен на БМВ и сега искаш да хулиш Тойота...?
Да, д4д е железен двигател, та даже и златен, верен ми е вече 7 години и никога не ме е оставил и смело заявявам, че няма и да го направи поне още 7.
Имам и наблюдения над едно е46 дизелово за около годинка,2,0 двигател, мъчех се да го ползвам за всеки ден, че и аз да се повозвам в "модерна" кола, но на никого не пожелавам такава мъка рано сутрин, студена ли е забрави да се движи нормално, то не бе тракане, то не бе пушене и куп други неща...
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта