Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 27 Окт 2010 23:45
- Местоположение: Варна
Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?
Какво мога да подобря по колата за да тръгне малко повече, говоря засега за атмосферен. Ако може предложете като за начало най евтините модификации, знам че евтиния тунинг не е хубав тунинг, но в момента не разполагам с много пари. Има ли някой части който мога да взема например от т23 или т18 за да се жегне малко повече в ниските, въртящия момент да се увеличи, ще съм благодарен на всякаква информация.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?
Като за начало може да си намериш един колектор 4-2-1.
Ще ти повиши малко мощността в ниските и средни обороти.
Също така може да провериш дали на някоя от другите Селики няма по голям дросел и да го сложиш на твоята.
Иначе мощност на атмосферен двигател грубо казано се качва с по-агресивни расп. валове и вдигане на компресията, чрез нови бутала или пилене на главата. Но тези модове трябва да се правят от човек, който знае какво прави, защото последствията може да са фатални за двигателя.
Ще ти повиши малко мощността в ниските и средни обороти.
Също така може да провериш дали на някоя от другите Селики няма по голям дросел и да го сложиш на твоята.
Иначе мощност на атмосферен двигател грубо казано се качва с по-агресивни расп. валове и вдигане на компресията, чрез нови бутала или пилене на главата. Но тези модове трябва да се правят от човек, който знае какво прави, защото последствията може да са фатални за двигателя.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Ако сложиш по-спънатите валове примерно от 2-ра генерация 3s-ge ще вдигнеш тягата но ще падне мощността с 10-ина магарета. Както е казал колегата , колектор също ще помогне.В общи линии и колектора се взима от 2-ра генерация 3s
Явно заради тия 20 коня във високите са жертвали някой нютон в ниските ама няма как. Аз не бих се занимавал честно казано, просто ще си я карам в обороти тя колата си въри предостатъчно.

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Това за агресивните валове го казах, ако искаш да си вдигаш мощността като цяло на високите.
Иначе агресивни валове много прецакват мощността на ниски и средни обороти.
Както е казал колегата на теб ти трябват по-спънаит валове.
Въпросът е какво целиш с този "силов" тунинг?
Друг вариант да си подобриш динамиката е да олекотиш колата,
ако примерно качиш едни по-леки джнати ще се подобри набирането на ниски. Ако си махнеш резервната, задната седлаки и всичко не нужно колата пак ще стане по-бърза... biggrin.gif
Иначе агресивни валове много прецакват мощността на ниски и средни обороти.
Както е казал колегата на теб ти трябват по-спънаит валове.
Въпросът е какво целиш с този "силов" тунинг?
Друг вариант да си подобриш динамиката е да олекотиш колата,
ако примерно качиш едни по-леки джнати ще се подобри набирането на ниски. Ако си махнеш резервната, задната седлаки и всичко не нужно колата пак ще стане по-бърза... biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Ето тука има инфо. Като цяло MR-ите с Rev3 мотори са с други стопове отзад, обаче съм чувал че има и такива с Rev3 мотор обаче със старите стопове, поне в европа. В UK всички rev3 са с новите. При селиките незнам как стоят нещата.
http://www.mr2oc.co.uk/know-your-2-know ... bartid=178
http://www.mr2oc.co.uk/know-your-2-know ... bartid=178
Да това също е вариант. М/у другото гледал ли си дали това го има фабрично заложено или трябва да ги разпробиваш допълнително, че на мен ми се върти че можеха да се сложат само по един начин.То иначе се обезмисля купуването на раздвижни колела примерно HKS
или някой от напоследък модерните китайски реплики на greddy.

Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?
Ще си позволя да възродя темата с няколко въпроса.Vokil дай малко инфо за пиновете на зъбните колела на разпр. валове, само че при селика 5-та ген с 156к.с мотор.Как се отразяват различните комбинации на пиновете?Ремъка ми е зацепен по белезите на самите валове -от тук на там как става номера с тези пинчета .Питам защото като сглобих мотора и не работеше много добре ,след като беше на газ анализатор в Пазарджик диагностика погледна стойностите и каза да проверя пак ангренажа.Трима човека го гледаха и е ок,но сега случайно попаднах на тази тема и виждам лъч надежда biggrin.gif .
ПС: имам и МР2 175 к.с . и от тук р biggrin.gif разбрах че е нормално да е мудничък в ниските.
ПС: имам и МР2 175 к.с . и от тук р biggrin.gif разбрах че е нормално да е мудничък в ниските.

Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?
Задаването на предварение на изпусктаелния вал и закъснение на всмукателния подобрява високите и влошава ниските обороти. И обратно 

Човек и добре да живее умира .......
Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?
Мерси ,обаче с пинчетата на шайбите трябва да експериментирам ли?Каква роля играят пиновете,щом вала е зацепен по белезите на него.От това си правя изводи че комбинациите с пиновете променят предварението и закъснението с по-малко от зъб.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?
Да.lord_pz написа:Мерси ,обаче с пинчетата на шайбите трябва да експериментирам ли?Каква роля играят пиновете,щом вала е зацепен по белезите на него.От това си правя изводи че комбинациите с пиновете променят предварението и закъснението с по-малко от зъб.
А (advanced) - предварение
R (retarded) - закъснение
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта