Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?

ubahob-0102
Мнения: 9
Регистриран на: 27 Окт 2010 23:45
Местоположение: Варна

Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?

Мнение от ubahob-0102 » 15 Дек 2011 22:47

Какво мога да подобря по колата за да тръгне малко повече, говоря засега за атмосферен. Ако може предложете като за начало най евтините модификации, знам че евтиния тунинг не е хубав тунинг, но в момента не разполагам с много пари. Има ли някой части който мога да взема например от т23 или т18 за да се жегне малко повече в ниските, въртящия момент да се увеличи, ще съм благодарен на всякаква информация.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?

Мнение от Japanese_fever » 16 Дек 2011 07:38

Като за начало може да си намериш един колектор 4-2-1.
Ще ти повиши малко мощността в ниските и средни обороти.
Също така може да провериш дали на някоя от другите Селики няма по голям дросел и да го сложиш на твоята.

Иначе мощност на атмосферен двигател грубо казано се качва с по-агресивни расп. валове и вдигане на компресията, чрез нови бутала или пилене на главата. Но тези модове трябва да се правят от човек, който знае какво прави, защото последствията може да са фатални за двигателя.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 16 Дек 2011 09:43

Ако сложиш по-спънатите валове примерно от 2-ра генерация 3s-ge ще вдигнеш тягата но ще падне мощността с 10-ина магарета. Както е казал колегата , колектор също ще помогне.В общи линии и колектора се взима от 2-ра генерация 3s :) Явно заради тия 20 коня във високите са жертвали някой нютон в ниските ама няма как. Аз не бих се занимавал честно казано, просто ще си я карам в обороти тя колата си въри предостатъчно.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 16 Дек 2011 09:49

Това за агресивните валове го казах, ако искаш да си вдигаш мощността като цяло на високите.
Иначе агресивни валове много прецакват мощността на ниски и средни обороти.
Както е казал колегата на теб ти трябват по-спънаит валове.


Въпросът е какво целиш с този "силов" тунинг?

Друг вариант да си подобриш динамиката е да олекотиш колата,
ако примерно качиш едни по-леки джнати ще се подобри набирането на ниски. Ако си махнеш резервната, задната седлаки и всичко не нужно колата пак ще стане по-бърза... biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
-Kris-
Мнения: 17
Регистриран на: 04 Юни 2011 18:23
Местоположение: Варна

Мнение от -Kris- » 21 Дек 2011 21:34

Ще ползвам темата на колегата да попитам нещо. По какво се разбира версията на 3с-ге дали е 156/176 к.с. ? Някакви външни белези, рами и т.н ?

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 28 Дек 2011 09:14

Ето тука има инфо. Като цяло MR-ите с Rev3 мотори са с други стопове отзад, обаче съм чувал че има и такива с Rev3 мотор обаче със старите стопове, поне в европа. В UK всички rev3 са с новите. При селиките незнам как стоят нещата.

http://www.mr2oc.co.uk/know-your-2-know ... bartid=178

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 28 Дек 2011 23:58

Подобрение в ниските би се получило и ако се променят ъглите на двата вала като се преместят пиновете дето застопоряват ремъчните зъбчати колела но високите ще пострадат :)
Човек и добре да живее умира .......

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 29 Дек 2011 08:19

Да това също е вариант. М/у другото гледал ли си дали това го има фабрично заложено или трябва да ги разпробиваш допълнително, че на мен ми се върти че можеха да се сложат само по един начин.То иначе се обезмисля купуването на раздвижни колела примерно HKS :) или някой от напоследък модерните китайски реплики на greddy.

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 06 Яну 2012 23:12

Могат да се направят няколко комбинации с местене на пиновете без да се дупчи.
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?

Мнение от lord_pz » 16 Авг 2014 17:56

Ще си позволя да възродя темата с няколко въпроса.Vokil дай малко инфо за пиновете на зъбните колела на разпр. валове, само че при селика 5-та ген с 156к.с мотор.Как се отразяват различните комбинации на пиновете?Ремъка ми е зацепен по белезите на самите валове -от тук на там как става номера с тези пинчета .Питам защото като сглобих мотора и не работеше много добре ,след като беше на газ анализатор в Пазарджик диагностика погледна стойностите и каза да проверя пак ангренажа.Трима човека го гледаха и е ок,но сега случайно попаднах на тази тема и виждам лъч надежда biggrin.gif .
ПС: имам и МР2 175 к.с . и от тук р biggrin.gif разбрах че е нормално да е мудничък в ниските. :thumbsup:

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?

Мнение от Vokil » 19 Авг 2014 00:09

Задаването на предварение на изпусктаелния вал и закъснение на всмукателния подобрява високите и влошава ниските обороти. И обратно :)
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?

Мнение от lord_pz » 19 Авг 2014 08:32

Мерси ,обаче с пинчетата на шайбите трябва да експериментирам ли?Каква роля играят пиновете,щом вала е зацепен по белезите на него.От това си правя изводи че комбинациите с пиновете променят предварението и закъснението с по-малко от зъб.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Селика т20 2.0ГТ 175к.с силов?

Мнение от Japanese_fever » 22 Авг 2014 08:45

lord_pz написа:Мерси ,обаче с пинчетата на шайбите трябва да експериментирам ли?Каква роля играят пиновете,щом вала е зацепен по белезите на него.От това си правя изводи че комбинациите с пиновете променят предварението и закъснението с по-малко от зъб.
Да.
А (advanced) - предварение
R (retarded) - закъснение
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта