Нямам в длъжностната си характеристика задължение да изкарвам на някого заплатата.Иначе са много отзивчиви,чак досадни.Факт,че от всичките представителства са най-добри,ама цените им са доста високи.И бъди сигурен,че докато са ти правили бронята вече са били наясно как ще си възстановят разходите точно от твоя джоб.Нали знаеш,че безплатни обяди няма и никога не е имало.Редно е ние,които сме закупили частни автомобили,да ползваме поне малко от малко преференциални цени.В края на краищата не можем нито да си теглим ДДС-то,нито сумите по ремонт и обслужване да ни се водят за разход и да ни ги приспадат от данъците.Затова казвам,че ми е скъпо.На ТУБОРГ и ШУМЕНСКО може и да им е безкрайно евтино.Надявам се ме разбираш.Dizzle написа:градски цените са високи - все пак заплати трябва да има, а работят доста хора там. И все пак са по-ниски от ТМ АУТО тук в София. За Ником Русе само добри неща мога да кажа. Миналия месец на собствени разноски ми залепиха и пребоядисаха бронята, която от БУЛИНС отказаха да ми платят. Стойността на ремонта ~500лв. Е, кажи на друго място знаеш ли да се отнасят така към клиента?nowyaris написа:Да,и имат един готин пич приемчик,дето е като тапицер-работи с кожа на клиента.Тез стартери да не са с INTEL-PENTIUM в тях-навсякъде монтаж-демонтаж в Русе е 20 лв. , а ремонта е 50.Най-обикновен тъп стартер.Явно си нов колега и все още имаш пари които не си дал на дилърите.
Прецакаха се Дюзите на Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
много добре те разбирам- не познавам някой, който обича да дава пари по необходимост. в случая похвалих хората, понеже показаха нещо, което досега не ми се е случвало, а предполагам и на масата от хората. това стана около 2 години след като спрях да си обслужвам колата при тях.понеже сме свикнали цял живот да ни лъжат и ебат с извинение, добро да ни направят ще се усъмним. администраторите да ме сезират ако трябва, но им правя реклама. надявам се някой ден всички да се отнасят така!
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250
Lexus IS 250
Пресен случай!
Здравейте,
изчетох темата и понеже имам проблем с дюзите (2 на брой) на авенсис 2.2 D4D 2006 на 114000 км. се чудя какво да правя?
По-горе се спомена за едни дюзи от кола на 7000 км., но предполагам за 1 година са заминали, но все пак ако може някаква връзка за тези дюзи!
Прочистена е за момента горивната с-ма с 4 бр. добавки ударно и сега мисля и този ревитализант на Хадо да сложа, па да видим!
Пали по-добре ама има леко тресене в купето на празен ход на място при 800 оборота и загрял двигател!
Отворен съм за всякакви полезни съвети и евентуално сервиз с възможност за проверка на с-мата в София, щото за Тоуота не искам и да чуя, че за едно друго нещо ми направи грешна диагностика, но тва е друга тема!
Благодаря предварително!
изчетох темата и понеже имам проблем с дюзите (2 на брой) на авенсис 2.2 D4D 2006 на 114000 км. се чудя какво да правя?
По-горе се спомена за едни дюзи от кола на 7000 км., но предполагам за 1 година са заминали, но все пак ако може някаква връзка за тези дюзи!
Прочистена е за момента горивната с-ма с 4 бр. добавки ударно и сега мисля и този ревитализант на Хадо да сложа, па да видим!
Пали по-добре ама има леко тресене в купето на празен ход на място при 800 оборота и загрял двигател!
Отворен съм за всякакви полезни съвети и евентуално сервиз с възможност за проверка на с-мата в София, щото за Тоуота не искам и да чуя, че за едно друго нещо ми направи грешна диагностика, но тва е друга тема!
Благодаря предварително!
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
колега аз имах 1 запушена дюза,отпуши се пак така с двойна доза кастрол тда след около 800-900 км. на дълъг път,голям зор беше.накрая,като напълних резервара догоре с читава нафта,сложих пак двойна доза и от следващия ден вече се оправи.все едно нищо не е било,а дотогава 2-3 седмици ми скъса нервите!но не са виновни дюзите,просто ми сипаха боза едни негодници и затова.
значи боклука или там каквото е запушило дюзата не успя да се прокара от добавката при пътуването,а явно след това през нощта се е оттекло обратно и някак се е разтворило.опитай по тоя метод,поизгори тоя резервар и пробвай с повече добавка,като накрая пълниш догоре и пак добавка,дано имаш късмет като мен!
между другото и аз вече съм напълно убеден,че използването на подобни добавки за горивото профилактично е особено полезно.най-малко ще се поразмекнат боклуците на дъното от химията,за да ги прокара по-лесно! biggrin.gif
в този дух благодаря на мечокух и някои др. колеги,които отдавна бяха стигнали до това заключение!
пс> и непременно смени горивния филтър,слагай само оригинален от тойота,японски е!
това е добавката>
http://www.castrol.com/castrol/generica ... Id=7038739
ето и едно видео,което нагледно показва как стават тия запушвания и как действат добавките>
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... H8IuNjqIxk
значи боклука или там каквото е запушило дюзата не успя да се прокара от добавката при пътуването,а явно след това през нощта се е оттекло обратно и някак се е разтворило.опитай по тоя метод,поизгори тоя резервар и пробвай с повече добавка,като накрая пълниш догоре и пак добавка,дано имаш късмет като мен!

между другото и аз вече съм напълно убеден,че използването на подобни добавки за горивото профилактично е особено полезно.най-малко ще се поразмекнат боклуците на дъното от химията,за да ги прокара по-лесно! biggrin.gif
в този дух благодаря на мечокух и някои др. колеги,които отдавна бяха стигнали до това заключение!

пс> и непременно смени горивния филтър,слагай само оригинален от тойота,японски е!
това е добавката>
http://www.castrol.com/castrol/generica ... Id=7038739
ето и едно видео,което нагледно показва как стават тия запушвания и как действат добавките>
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... H8IuNjqIxk
- Instruktor59@yahoo.com
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18 Юли 2011 00:10
- Местоположение: София
Хм, колеги, моля за извинение за лаишкия въпрос, но тая работо с повреждането (прецакването) на 4-те дюзи едновременно, нещо не я разбрах...
Какво точно им се поврежда на дюзите в такива случаи? Вътрешният им диаметър ли се увеличава? Ако се чупят от високо налягане, само при помпене на вода, нещо не ми е ясно... да не са замръзвали?!? Ако филтърът е бил запушен толкова здраво, че нищо да не минава през него...?
И какво стана с алпийската нафта, дето само тя замръзвала чак при минус 20 по Целзий?
Благодаря.
Какво точно им се поврежда на дюзите в такива случаи? Вътрешният им диаметър ли се увеличава? Ако се чупят от високо налягане, само при помпене на вода, нещо не ми е ясно... да не са замръзвали?!? Ако филтърът е бил запушен толкова здраво, че нищо да не минава през него...?
И какво стана с алпийската нафта, дето само тя замръзвала чак при минус 20 по Целзий?
Благодаря.
Каквото сам си направя, никой не може...
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
http://www.youtube.com/watch?v=aGwV9ueHcz4 - ГЛЕДАЙТЕ ГО!
Главния проблем е, че се задръстват магистралките на горивото и вече колата не може да коригира тази промяна... А при кофти горивата, се получават нагари на разпръсквачите, запъшват се и от там идва и по-високо износване на другите части, за да компенсират разликите и да се постигне нужното гориво и нужното налягане. Но след време, тези промени стават доооста големи и дори промивка не помага напълно, защото има вече по-голямо износване, от възможната компенсация. Тук е идеята на нано технологийте, биват те истински - да запълнят един вид тези износвания, стига да не са 80% и нагоре - тогава дюзите си влизат в заводски норми и няма грижи вече... Затова и производителите на коли, направиха пиезо дюзите, защото при тях ги няма тези части и няма какво да ревитализираш - просто можеш да прочистиш, но умре ли пиезото, няма оправия, освен да си купиш новички biggrin.gif
Главния проблем е, че се задръстват магистралките на горивото и вече колата не може да коригира тази промяна... А при кофти горивата, се получават нагари на разпръсквачите, запъшват се и от там идва и по-високо износване на другите части, за да компенсират разликите и да се постигне нужното гориво и нужното налягане. Но след време, тези промени стават доооста големи и дори промивка не помага напълно, защото има вече по-голямо износване, от възможната компенсация. Тук е идеята на нано технологийте, биват те истински - да запълнят един вид тези износвания, стига да не са 80% и нагоре - тогава дюзите си влизат в заводски норми и няма грижи вече... Затова и производителите на коли, направиха пиезо дюзите, защото при тях ги няма тези части и няма какво да ревитализираш - просто можеш да прочистиш, но умре ли пиезото, няма оправия, освен да си купиш новички biggrin.gif
Благодаря за съвета!jim_beam написа: между другото и аз вече съм напълно убеден,че използването на подобни добавки за горивото профилактично е особено полезно.най-малко ще се поразмекнат боклуците на дъното от химията,за да ги прокара по-лесно! biggrin.gif
в този дух благодаря на мечокух и някои др. колеги,които отдавна бяха стигнали до това заключение!![]()
пс> и непременно смени горивния филтър,слагай само оригинален от тойота,японски е!
това е добавката>
http://www.castrol.com/castrol/generica ... Id=7038739
ето и едно видео,което нагледно показва как стават тия запушвания и как действат добавките>
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... H8IuNjqIxk
Ще видим това видео за Про Тек, защото имам още две тубички точно такива и ще ги сипя, само дето не ми се отваря по-дълъг път в скоро време.:(
Само не разбрах кога да сменя горивния филтър!Сега или след обработката с добавките?
Сори ама съм лаик по отношение на двигателите с вътрешно горене!

Сервиз за проверка на дюзи!
Може ли ако някой знае да сподели сервиз в София за проверка на дюзите, но да не е тоуота!
Иска ми се след всички процедури да разбера дали има ефект и в какви размери!
Иска ми се след всички процедури да разбера дали има ефект и в какви размери!
Re: Сервиз за проверка на дюзи!
Мисля че повечето сервизи на Бош могат да проверят дюзите, но за да е истинска проверката трябва да ги свалят. А в Тойота могат да ги проверят и без да ги свалят. Само трябва да остане колата една нощ в сервиза за да ги тестват на студено.Cloun написа:Може ли ако някой знае да сподели сервиз в София за проверка на дюзите, но да не е тоуота!
Иска ми се след всички процедури да разбера дали има ефект и в какви размери!
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта