



takuv variat, kogato glavnite i bielnite lageri ostavat bez maslo, se poluchaa ako karash dvigatelya na maksimuma za dulgo vreme. principno masloto se kachva v glavata i e po maslenite putishta, vkliuchitelno i v ohladitelya (ako imash takuv) zatova e hubavo da karash za 2-3min s niska skorost, ako produlzitelno si bichil po magistralata s maksimalna skorost, tova shte nakara masloto da se vurne v kartera, zashtot pompata na masloto shte namali oborotite na rabota.AE 111 написа:Значи и картера проверихме защото и ние се сетихме че може да е от него ,но е идеално прав.Искам да попитам дали има някаква вероятност всичкото масло от картера да се качва в главата и биелните лагери да остават на сухо?И пак ще ви помоля ако някои се сети нещо каквото и да е да пише
![]()
![]()
Потребители разглеждащи този форум: bladyle и 4 госта