Моля, дайте повече информация за хибрида
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Не е най-подходящото място да се сравняват две марки на фенфорума на една от марките:). Трудно е да се постигне обективност:). Но сравнение на принципа – другата марка да го духа предполага смазващи предимства за тойота, дали толкова превъзхожда фолксваген. Всъщност от два автомобила – голф хайлайн, 2.0 дизел 140 кс, плюс допълните „екстри” като 4 врати, есп, климатроник, цвят, цена с 5% отстъпка около 41000 лв; аурис хибрид - цената му е 42000 лв – бих предпочел ауриса. И този избор е въпреки някой недостатъци на ауриса по сравнение с голфа. Колкото до сравнението на бензина с дизела. За щастие хибрида компенсира успешно недостатъците на бензина:). За шумност – всъщност не мога да разбера защо бензиновите с директно впръскване са толкова шумни на високи обороти, по шумни от дизелите на високи. Например голф 1.4 ТСИ по сравнение с голф 1.6 ТДИ (не съм почитател на голфа:)).
еми превъзходството е смазващо , на това което първоначално беше тръгнал да сравняваш "аурис хибрид, аз мисля така – сравнявам го с фолксваген голф, дизел 1,6. "
Сега ако искаш да сравним Ауриса с Гоуф VR6 или GTI laugh.gif laugh.gif
А ако искаш да си купиш кола за еди какви си пари има още мнооооооого голям избор освен Аурис и Гоуф .
Сега ако искаш да сравним Ауриса с Гоуф VR6 или GTI laugh.gif laugh.gif
А ако искаш да си купиш кола за еди какви си пари има още мнооооооого голям избор освен Аурис и Гоуф .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Сравнявах хибрида с 1,6 тди защото динамиката е еднаква и разхода, а и защото с автоматична скоростна кутия и няколко допълнителни нужни екстри за изравняване с ауриса цената им е малко над 42000 лева. Сравнявах ги защото колегата Toyko се питаше защо някой ще избере хибрид, при положение, че дизела харчи приблизително толкова. Именно с голфа, а не с тойота дизел, защото аурис с 1,4 дизел е 90 кс и въпреки това е по не икономичен. С фолксваген, защото и той като тойота е уважавана марка в европа, ако ги сравним по продажби и общи отзиви:).
Бих написал и защо според мен предимството на тойота не е смазващо в сравнението, но не е удачно да се критикува марката на фен форума и:). Още повече, че мнението си е лично мое и аз не съм капацитет в областта:).
Бих написал и защо според мен предимството на тойота не е смазващо в сравнението, но не е удачно да се критикува марката на фен форума и:). Още повече, че мнението си е лично мое и аз не съм капацитет в областта:).
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Не бих казал предимства само пред дизелите на тойота, а пред конвенционалните бензинови и дизелови автомобили въобще. Пред такива с автоматична скоростна кутия също. Автоматичните скоростни кутии все пак са с дискретна смяна на скоростите, а при хибрида е вариатор. И то не вариатор на сухо триене като ремъчните или торовите, с малък живот и снижена надеждност, а планетарен с нормално мазане. В известна степен по надежден и от ръчната скоростна кутия.
явно си бил в добрата стара Англия ? аз там си зех рентакара през нощта да посвикна с движението, покарах и на др ден вече бях ок, ама на третия ден от умора по навик щях да влеза в насрещното, по същия начин след едно напиване насмалко да ме блъснат като пресичах - навикът е ужасно нещоVesko написа:Хибрида има едно голямо предимство пред дизелите на тойота... автоматик е biggrin.gif Два дена карах един форт фокус ръчка... ми гадна работа си е, особено като сленяш скоростите с лявата ръка и насрещното движение ти е от дясно

-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Реших да ползвам старата си тема за въпроса. След дълго отлагане и избиране между многото марки се спрях на хибрида след двудневен тест драйв. Бях твърдо се спрял на сивия цвят(бих го предпочел дори ако имах трети цвят за избор) като най-малко се цапащ се, а и маскира хибрида:). Всъщност съм капарирал сив, но може би още не е късно. Прочетох за белият перлен металик на тойота, че бил трислоен и май е доста качествен. Много добре изглежда и денем, и под уличните лампи. Та въпроса ми е, верно ли е по-качествен като устойчивост на леки надрасквания, най вече при миене по автомивките? Някъде бях срещнал, че боята на тойота сравнително лесно се надрасквала, но може и да греша, да е било за друга марка. Доста форуми изчетох и инфото започна да се омесва.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Колега, не се притеснявай за надраскванията от автомивки...
Ако живееш в голям град най-късно на втората година ще си за пребоядисване на детайли заради драскотини, от които никаква боя не може да те спаси.
Ако живееш в малък град - там е доста по-чисто и ще си я мил много по-рядко...
Единствената боя, която съм виждал за борба с дребните надрасквания бе Scratch shield на Инфинити - самополира се когато оставиш колата на слънце (дали не втечнява
) и маскира дребните паяжинки. Но сериозно драскане (например от чанта или пръстен) - няма шанс....
Така-че си избирай цвета който ти харесва...
Ако живееш в голям град най-късно на втората година ще си за пребоядисване на детайли заради драскотини, от които никаква боя не може да те спаси.
Ако живееш в малък град - там е доста по-чисто и ще си я мил много по-рядко...
Единствената боя, която съм виждал за борба с дребните надрасквания бе Scratch shield на Инфинити - самополира се когато оставиш колата на слънце (дали не втечнява

Така-че си избирай цвета който ти харесва...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
И все пак белият перлен цвят има ли някакво предимство като устойчивост? Сивият цвят го избрах защото го смятам за най-практичния, особено след като не мия много често колата. И още един въпрос - някой ползва ли аксесоар наречен - рафт за дребни предмети - разполага се под кората на багажника. Интересува ме колко е широк, че ми е нужен за определена цел, но не трябва да е много тесен. А го нямат да го видя.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мисля, че при това положение цветът е без значение.Hursa написа:...Сивият цвят го избрах защото го смятам за най-практичния, особено след като не мия много често колата...

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
За съжаление още не съм я взел, но очаквам да я взема следващата седмица, вече всичко е готово. Вземам аурис хибрид, приус е твърде скъп за възможностите ми. Всъщност дори предпочитам аурис, че е по компактен автомобил, на същата база до колкото знам. Дори на външност по ми допада, а и не е толкова разпознаваем като хибрид. Всъщност изборът е по скоро емоционален, но се надявам че ще се окаже и практичен. След като половин година четох и се интересувах що за техника е това и поне според мен е доста надежден като концепция. Не само разхода е малък, а и поддръжката му е доста евтина. А и смятам бензина у нас за по безпроблемен спрямо дизела. Колкото до цвета, този перлено бял цвят само след пет минути шофиране по бг пътя след дъжд не би изглеждал толкова перлен, дори след шофиране по сух асфалт започва да сивее и се нуждае от измиване. Добре, че малко хора мислят като мен, че ще гледаме само сиви автомобили.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
От петък вече съм „собственик” (за сега щастлив, надявам се и за в бъдеще) на тойота аурис хибрид. Ако някой се интересува от хибридната система с удоволствие ще споделя което съм научил за нея след 6 месеца проучване(благодарение на форума). Ако на някой му се спори по темата също с удоволствие бих поспорил. Моля колегите от форума, собственици на приус 3, ако може да ми изпратят инструкцията за експлоатация на автомобила(в електронен вид на български). Ще съм много благодарен. Също моля да ми напишете търговското наименование на автомобила(за приус 3), ако сте го купили от България.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Първите впечатления които ме спечелиха са от преди месец, когато ми дадоха арис хибрид за два дена на тест драйв. Именно с него опитах всичко което ме интересуваше за хибрида. А колкото до "моя" (не е съвсем мой че е на лизинг), впечатленията са само положителни, но за сега едва ли могат да се нарекат обективни. А и сега го „разработвам”, по инструкция:), за 2000 км.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 3 госта