Въпрос за късите светлини Авенсис 2 фейслифт
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Въпрос за късите светлини Авенсис 2 фейслифт
Колеги !
Предполагам, че и някой от вас забравя да си включи светлините през деня през задължителния за това период.
Конкретния въпрос е: имам датчик за автоматично включване на светлините за тъмнина и мрак. Почти не ползвам тази екстра. Възможно ли е да се излъже датчика така, че фаровете да са постоянно включени при позицията автоматично, и разбира се при загасяне на двигателя да се гасят. Датчика е почти до този за дъжд, т.е отвън се вижда като точка. Пробвал съм при включени автоматични светлини да го закрия и съм установил, че е именно това. Или пък има някакво софтуерно решение ?!?
П'С: Колата е все още гаранционна и едва ли ще монтирам някакви допълнителни джажди, освен ако не е в ТМ.
Поздрави !
Предполагам, че и някой от вас забравя да си включи светлините през деня през задължителния за това период.
Конкретния въпрос е: имам датчик за автоматично включване на светлините за тъмнина и мрак. Почти не ползвам тази екстра. Възможно ли е да се излъже датчика така, че фаровете да са постоянно включени при позицията автоматично, и разбира се при загасяне на двигателя да се гасят. Датчика е почти до този за дъжд, т.е отвън се вижда като точка. Пробвал съм при включени автоматични светлини да го закрия и съм установил, че е именно това. Или пък има някакво софтуерно решение ?!?
П'С: Колата е все още гаранционна и едва ли ще монтирам някакви допълнителни джажди, освен ако не е в ТМ.
Поздрави !
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
И аз си мислех за тази магария biggrin.gif .
мисля като начало да пробвам с парченце черен изолирбанд на датчика или малко лак за нокти (ако чистачката сваля лепенката)
не е софтуерно решение ама е супер просто и лесно за премахване лятото ....
мисля като начало да пробвам с парченце черен изолирбанд на датчика или малко лак за нокти (ако чистачката сваля лепенката)
не е софтуерно решение ама е супер просто и лесно за премахване лятото ....
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
- iceman1234
- Мнения: 123
- Регистриран на: 29 Авг 2011 13:15
- Местоположение: Plovdiv
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мисля, че с изолирбанда не е решение. Чистачката минава от там за да почисти и сензора за дъжд
А лак за нокти
Вариант е да се отвори капачето на държача на огледалото и там да се бае нещо
...
На сузикото на един приятел внос от САЩ при запалване на автомобила се палят и фаровете, като няма опция за изключване. Обаче вечерно време трябва ти да си запалиш осветлението на таблото
, което пък е тъпо. Фаровете светят, а таблото не.
И така. Засега май опция няма

А лак за нокти

Вариант е да се отвори капачето на държача на огледалото и там да се бае нещо

На сузикото на един приятел внос от САЩ при запалване на автомобила се палят и фаровете, като няма опция за изключване. Обаче вечерно време трябва ти да си запалиш осветлението на таблото

И така. Засега май опция няма

- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Лепенката не държи (така се и очакваше) biggrin.gif
След малко като ходя да обядвам, ще купя четен лак за нокти.
Мисля да боядисам сензора съвсем тъничко и предполагам, че ще е трайно.
Това за осветлението не ми стана много ясно, но ми се струва, че при Авенсисите няма проблем ? таблото си е осветено и фаровете работят
След малко като ходя да обядвам, ще купя четен лак за нокти.
Мисля да боядисам сензора съвсем тъничко и предполагам, че ще е трайно.
Това за осветлението не ми стана много ясно, но ми се струва, че при Авенсисите няма проблем ? таблото си е осветено и фаровете работят

Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Датчика може да се излъже, но не мисля че ще стане с черен лак по челното стъкло.Трябва да се разглоби капачето под огледалото за обратно виждане, и да се затъмни оттам.Но там е малко свинска история-датчика за AUTO-функцията за чистачките има някакво желеобразно вещество, и трябва да се внимава с него.Освен това ще влезе въздух, и ще имаш малък мехур между датчика и стъкото, ама това е само визуално неприятно.
Ползвай ламинирано листче с надпис "Пусни светлините", закачено на таблото.Виждал съм го на няколко коли-сигурно действа.
Ползвай ламинирано листче с надпис "Пусни светлините", закачено на таблото.Виждал съм го на няколко коли-сигурно действа.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Наклепах го
остава да изсъхне и утре сутринта ще знам дали става с лак
Ако не стане ще съм прецакан с 1.50 лв. biggrin.gif


Ако не стане ще съм прецакан с 1.50 лв. biggrin.gif
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
- slowtraveler
- Мнения: 6195
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 374 пъти
Или прецакан с чистачки
Колата ми често е в зона където се боядисва наоколо, и редовно сменям чистачки заради 'боядисано' предно стъкло (тази година две смени - април месец и преди седмица)...
Предполагам, че и при теб ще съсипе чистачката в зоната, която преминава през лака.
Защо не пробваш друг вариант - при положение ON след изгасване на автомобила не ти ли гаснат фаровете?
На нисана на жената така съм решил проблема - положение ON и да не се пипа копчето (ако след изгасване на колата ключа се премести от ON->OFF->ON фаровете остават светнати).

Колата ми често е в зона където се боядисва наоколо, и редовно сменям чистачки заради 'боядисано' предно стъкло (тази година две смени - април месец и преди седмица)...
Предполагам, че и при теб ще съсипе чистачката в зоната, която преминава през лака.
Защо не пробваш друг вариант - при положение ON след изгасване на автомобила не ти ли гаснат фаровете?
На нисана на жената така съм решил проблема - положение ON и да не се пипа копчето (ако след изгасване на колата ключа се премести от ON->OFF->ON фаровете остават светнати).
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Не гаснат, а и почва да свири на умряло biggrin.gif
За прецакването на перото си го помислих и затова се постарах да нанеса възможно най-тънък слой. Друго облекчаващо обстоятелство е, че е в края на перото (по-лек натиск въпреки стремежа за равномерност) и е над сензора за дъжд (дори и да се прецака няма да бърка другата функция)....
Ама за играчката и прецакването на перото не е проблем biggrin.gif
Сега ми е интересно дали лака ще е траен ???
Боядисаното петно стана много добре, направих го с диаметър колкото 20 стотинки за да засенчи максимално датчика, без да засягам датчика за дъжд. Предполагам че светлина ще прониква (заради разстоянието от повърхността на стъклото до датчика) но само емпирично мога да разбера дали ще сработи. Лака който купих изглежда доста плътен ... и много добре се разля. Ръбчетата на петното изглеждат доста обли ...
То ще си покаже biggrin.gif сега ще си поиграя с глупости и накрая, ако не стане така, ще разбера дали не може да се коригира от ECU-то
или ще сложа един DLR
и толкоз 
За прецакването на перото си го помислих и затова се постарах да нанеса възможно най-тънък слой. Друго облекчаващо обстоятелство е, че е в края на перото (по-лек натиск въпреки стремежа за равномерност) и е над сензора за дъжд (дори и да се прецака няма да бърка другата функция)....
Ама за играчката и прецакването на перото не е проблем biggrin.gif
Сега ми е интересно дали лака ще е траен ???
Боядисаното петно стана много добре, направих го с диаметър колкото 20 стотинки за да засенчи максимално датчика, без да засягам датчика за дъжд. Предполагам че светлина ще прониква (заради разстоянието от повърхността на стъклото до датчика) но само емпирично мога да разбера дали ще сработи. Лака който купих изглежда доста плътен ... и много добре се разля. Ръбчетата на петното изглеждат доста обли ...
То ще си покаже biggrin.gif сега ще си поиграя с глупости и накрая, ако не стане така, ще разбера дали не може да се коригира от ECU-то



Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Аз ползвам тази система DRL и е перфектна, да не говорим, че е без пари!Владислав написа:...
Ползвай ламинирано листче с надпис "Пусни светлините", закачено на таблото.Виждал съм го на няколко коли-сигурно действа.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Експеримента с лака и лепенките е напълно неуспешен. biggrin.gif
причината според мен е дебелината на стъклото. Поради сложната форма на стъклото явно играе роля на световод и "събира" достатъчно светлина за да задейства датчика. Затъмняването над сензора не върши работа. За да сработи трябва да се затъмни под стъклото, директно на датчика но аз не бих разлепял.
Явно ще се действа електрически
.
причината според мен е дебелината на стъклото. Поради сложната форма на стъклото явно играе роля на световод и "събира" достатъчно светлина за да задейства датчика. Затъмняването над сензора не върши работа. За да сработи трябва да се затъмни под стъклото, директно на датчика но аз не бих разлепял.
Явно ще се действа електрически

Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Колеги,
не мога да разбера какъв ви е проблема с включването на фаровете. Крушки ли пестите , акулатор ли , или пък пазите самите фарове. Те фаровете са за това - да светят . Аз нямам такъв проблем защото карам на влючени къси дори и в сезоните в които не са задължителни особенно извън града. По-лесно те виждат и ти ги виждаш по - лесно. Струва ми се , че безопасното движение по пътищата струва много повече от крушки, фарове, акумулатори и др.
Весела Нова година на всички.
не мога да разбера какъв ви е проблема с включването на фаровете. Крушки ли пестите , акулатор ли , или пък пазите самите фарове. Те фаровете са за това - да светят . Аз нямам такъв проблем защото карам на влючени къси дори и в сезоните в които не са задължителни особенно извън града. По-лесно те виждат и ти ги виждаш по - лесно. Струва ми се , че безопасното движение по пътищата струва много повече от крушки, фарове, акумулатори и др.
Весела Нова година на всички.
Колега, прав си...Донякъде.На някои модели автомобили стоповете и габаритите са на една крушка с две жички.Ако караш зад такъв автомобил задействането на стоповете през деня не би ти направило голямо впечатление, ако са пуснати и фаровете.Освен това бях чел някакво изследване, което показваше че когато всяко превозно средство е с включено осветление, водачът обръща пъти по-малко внимание на участниците в движението, които са без осветление-пешеходци, каруци, велосипедисти и т.н.Съвсем отделна тема е колко много енергия се хаби, и колко повече са замърсяванията.А друг въпрос е, че ако не можеш да видиш автобус през деня, то дали той е с пуснати фарове, или не вече няма никакво значение.Истината е да се кара внимателно и съсредоточено.И когато се качваш в автомобила да не си мислиш как ще свършиш нещо след като си пристигнал, а да мислиш как ще пътуваш до дестинацията си.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Весела нова година !moloko написа:Колеги,
не мога да разбера какъв ви е проблема с включването на фаровете. Крушки ли пестите , акулатор ли , или пък пазите самите фарове. Те фаровете са за това - да светят . Аз нямам такъв проблем защото карам на влючени къси дори и в сезоните в които не са задължителни особенно извън града. По-лесно те виждат и ти ги виждаш по - лесно. Струва ми се , че безопасното движение по пътищата струва много повече от крушки, фарове, акумулатори и др.
Весела Нова година на всички.
Темата всъщност е как да направим така, че при запалване на автомобила фаровете да се включват автоматично

и търсим вариант с екстрата, която задейства фаровете при смрачаване, влизане в тунел и т.н.
Иначе съм за включените фарове !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта