Проблем с обороти при студен мотор 7A-FE

Аватар
w201
Мнения: 17
Регистриран на: 25 Апр 2007 17:21
Местоположение: Ямбол

Проблем с обороти при студен мотор 7A-FE

Мнение от w201 » 17 Ное 2011 19:35

При студен мотор след запалване колата ми държеше 1200-1300 оборота и след това като си стопляше постепенно си падаха.
От известно време насам, не винаги, но много често тези високи обороти изчезват, и колата първоначално работи на около 800-900-1000 оборота, но много неравномерно, и след 1 минута работа оборотите се вдигат на 1200 и всичко заспива...
Някакви идеи или опит по въпроса къде може да е проблема?
Благодаря предварително за всички отзовали се! :thumbsup:

Аватар
max-2
Мнения: 2090
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 111 пъти

Мнение от max-2 » 18 Ное 2011 08:38

Случвало ми се е да работи така при зверска експлоатация - при -10, -15 градуса запалих колата само за да я преместя през две коли пред блока. След 2 дни като запалих няколко секунди работеше неравномерно, явно свещите бяха мокри от бензин, така си го обяснявам.
Та виж си свещите ако са за смяна аз тогава бях с платинени, сега съм с иридий-платина. Модела двг си ги изисква. :thumbsup:
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
w201
Мнения: 17
Регистриран на: 25 Апр 2007 17:21
Местоположение: Ямбол

Мнение от w201 » 19 Ное 2011 02:57

Всички консумативи включително и свещите са сменени наскоро. Пресен пример от днес - надвечер паля колата и филма с ниските обороти се повтаря. Прибирам се до другата къща и 4 часа по-късно ми се налага да изляза, паля колата и всичко си е ок, оборотите са си на 1200...?

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 19 Ное 2011 09:06

w201 написа:Всички консумативи включително и свещите са сменени наскоро. Пресен пример от днес - надвечер паля колата и филма с ниските обороти се повтаря. Прибирам се до другата къща и 4 часа по-късно ми се налага да изляза, паля колата и всичко си е ок, оборотите са си на 1200...?
Акумулатора откача ли го?

Аватар
w201
Мнения: 17
Регистриран на: 25 Апр 2007 17:21
Местоположение: Ямбол

Мнение от w201 » 19 Ное 2011 17:33

mafiota написа:
w201 написа:Всички консумативи включително и свещите са сменени наскоро. Пресен пример от днес - надвечер паля колата и филма с ниските обороти се повтаря. Прибирам се до другата къща и 4 часа по-късно ми се налага да изляза, паля колата и всичко си е ок, оборотите са си на 1200...?
Акумулатора откача ли го?
И това го пробвах за няколко часа, но никакъв ефект...

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 19 Ное 2011 23:47

С някакъв раздвижващ спрей примерно WD40 може да напъскаш всичко по механизма около дроселната клапа и вероятно ще се оправи :)
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
w201
Мнения: 17
Регистриран на: 25 Апр 2007 17:21
Местоположение: Ямбол

Мнение от w201 » 02 Дек 2011 06:16

А имаме ли температурен датчик, който дава инфо на компа каква е температурата? И някой знаели къде се намира, ако имаме?

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 02 Дек 2011 21:08

До термостата .
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
w201
Мнения: 17
Регистриран на: 25 Апр 2007 17:21
Местоположение: Ямбол

Мнение от w201 » 02 Дек 2011 21:14

Vokil написа:До термостата .
Благодаря ти много! След всичко друго което пробвах и няма ефект, ще пробвам да подменя датчика :thumbsup:

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 02 Дек 2011 22:11

ако ти се занимава можеш да го проверш:

http://carina-e.ru/viewtopic.php?f=4&t=1727

Това е за карина, предполагам при теб няма да се различава съществено

dimi74
Мнения: 56
Регистриран на: 17 Авг 2011 22:07

Мнение от dimi74 » 02 Дек 2011 23:13

аз също имах проблем с оборотите само че на корола 1.4 vvt-i. при работа на незагрят двигател бяха към 1200-1300. след като загрее трябваше да паднат до към 650-750. стояха си на 1100. оказа се развален стъпков мотор.

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 03 Дек 2011 08:04

това е също идея - да се почисти клапана за ПХ

Аватар
w201
Мнения: 17
Регистриран на: 25 Апр 2007 17:21
Местоположение: Ямбол

Мнение от w201 » 03 Дек 2011 20:37

mafiota написа:това е също идея - да се почисти клапана за ПХ
Къде точно се намира? Чистил съм дроселната клапа и съм пръскал вътре и надолу със спрей за почистване на карбуратори, но никакъв ефект.
Най клоня към температурния датчик, понеже след 20-30 секунди работа всичко се оправя. Та теорията ми е датчика да проработва когато го лъхне лееека топлинка biggrin.gif
Лошото е, че излизам и се прибирам по тъмно и така и не ми остава време да взема и да сложа един датчик, а само гадаем mellow.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта