Гасне,прекъсва,губи мощност 2.2д-кат
Гасне,прекъсва,губи мощност 2.2д-кат
Колеги,от няколко дена имам проблем с 2.2дкат и сега проблема се засили.Проблема се състои в това че като загрее до работна температура и седейки си на сфетофар(примерно) на празен ход започва да губи обороти,натискам газта,но не се изфорсира.Няколко пъти както седи и гасне,друг път като реша да потеглям гасне и т.н.Понякога върви доста,понякога леко "окуцява".Днес смених горивен филтър,почистван е ЕГР-а(колектора не е),обслужена е,днес я провериха за грешки-нищо не е записала.Единственно налягането на горивото е малко по-ниско но според диагностика е в рамките на нормалното.Дюзите са перфектни,а бе като цяло всичко УЖ е ок,ама не е.Имате ли идеи и някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?Утре пак ще съм в ТМ но всеки препатил ще ми е в полза.Благодаря предварително!
p.p.Не прави проблем при палене,пали нормално както студена,така и топла.Направи ми впечетление че преди да ми сложат новия софт в ТМ,като я палех сутрин ми държеше 1200об/мин(някъде четох че при 2.2 е така да загрее по-бързо).След смяната,като я запаля сутрин са 7-800об/мин но преди 2-3дена забелязах че пак сутрин са 1200об/мин(температурата е една и съща,колата е в гараж)
p.p.Не прави проблем при палене,пали нормално както студена,така и топла.Направи ми впечетление че преди да ми сложат новия софт в ТМ,като я палех сутрин ми държеше 1200об/мин(някъде четох че при 2.2 е така да загрее по-бързо).След смяната,като я запаля сутрин са 7-800об/мин но преди 2-3дена забелязах че пак сутрин са 1200об/мин(температурата е една и съща,колата е в гараж)
made in Japan
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
D-CAT не е препоръчително да се кара в БГ. Именно поради тази причина до скоро и не се предлагаше. Проблема е в качеството на нашите горива. Тази кола е адски притенциозна към горивата. От там се скапва и всичко. Не знам защо изобщо започнаха да го предлагат на нашия пазар - може би си мислеха, че горивата ни са се оправили. Дори в книжката за експлоатация има една страница написано специално за този тип двигател с какво гориво и как може да се кара. Но там е написано, че такова шофиране се допуска само инцидентно, а не за ежедневно каране. Предполагам, че точно от "хубавите" ни горива ти се е скапала. Иначе на мен ми е фаворит, но точно поради факта, че карам в БГ не си взех такава. Не че с нещо ти помогнах, но жалко за хубавия двигател.
Все пак успех с отстраняването на проблема и дано не е много скъпо.
Пробвай някоя добавка от колегата МечоКух, пък дано се оправи положението.
Все пак успех с отстраняването на проблема и дано не е много скъпо.
Пробвай някоя добавка от колегата МечоКух, пък дано се оправи положението.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Тя има около 2500км в БГ,зареждам само от ЕКО(там съм си зареждал години наред и е90-то).Не вярвам за 2,5к в БГ да се е скапала от нафтата
.
Имам едно "скрибуцане" от ремъка или от ролка(утре ще се гледа)и то е пак като е загряла,като я запаля,като натискам понекога спирачки,а бе като се натовари я с климатик,фарове и т.н.Не ми се вярва от нея да е,примерно да затяга и да гасне и мени обороти-губи мощност мотора като се натовари,не знам

Имам едно "скрибуцане" от ремъка или от ролка(утре ще се гледа)и то е пак като е загряла,като я запаля,като натискам понекога спирачки,а бе като се натовари я с климатик,фарове и т.н.Не ми се вярва от нея да е,примерно да затяга и да гасне и мени обороти-губи мощност мотора като се натовари,не знам

made in Japan
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Не забелязвате ли, че проблемите със горивата са най-много зимно и лятно време !?? ЗАЩО?! Защото зимата тунджата замръзва, лятото я правят още по-скапана, заради много пътуване, което се прави по почивките, но и като цяло, от жегите, защото липсва кислород, турбото нагнетява, но пак топъл въздух, и скапаното гориво едвам пали, дори при изрядни коли.... А както казва колегата - в гаража няма грижи, но там рядко се променя температурата, а нафтата е за една нощ е темперирала... laugh.gif
Към проблема ти - има решение, но не си мисли, че има фрапантна разлика на различните бензиностанции. Има по-малко зло, но дори така погледнато, си е пълна мъка горивата ни.... Може да пробваш с добавка, но ако искаш качествена диагностика, първо смени сервиза biggrin.gif Питстопа го хвалят, пробвай, но на ТМ АУТО не вярвай... Тях не ги интересува да ти решат проблема, а да закрепят проблема и после да се строши тотално и да си купиш новата част за 356254634 лв от тях.... Тъпо, но е факт.... Като цяло, НЕ трябва да пропускаш, да слагаш добавка в горивата. Ако искаш дори, направо пиши едно лично на БАСМАНа, той има добавка в него - сложи за 30-50л и после кажи няма ли огромна разлика
Ако това не помогне, може да си намокрил сериозно някой датчик тия дни по бурите .... Моята ги правеше тези глупости преди няколко дни, но го оправих лесно. Гаснеше, менеше обороти, но от датчика на коляновия вал. Издухах всичкото датчик, до което си докопах и със спрей ги напръсках.... Може да е нещо такова и защото е в гараж, на хладно и влажно, да не може да изсъхне от само себе си.... В тия езерца по пътя всичко е възможно, въпреки корите отдолу .... Пробвай добавка, прегледай датчиците - но не при майстор - Баса ще помогне, щото майстор ще ти одере кожата .... А Басчо е културно момче 
Към проблема ти - има решение, но не си мисли, че има фрапантна разлика на различните бензиностанции. Има по-малко зло, но дори така погледнато, си е пълна мъка горивата ни.... Може да пробваш с добавка, но ако искаш качествена диагностика, първо смени сервиза biggrin.gif Питстопа го хвалят, пробвай, но на ТМ АУТО не вярвай... Тях не ги интересува да ти решат проблема, а да закрепят проблема и после да се строши тотално и да си купиш новата част за 356254634 лв от тях.... Тъпо, но е факт.... Като цяло, НЕ трябва да пропускаш, да слагаш добавка в горивата. Ако искаш дори, направо пиши едно лично на БАСМАНа, той има добавка в него - сложи за 30-50л и после кажи няма ли огромна разлика


- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
колега определено нещо не ти е в ред,тия 1200 оборота не са нормални лятото!някой сензор е дефектирал 100%!
доколкото си спомням тези обороти на празен ход зависят от следните параметри>
-температура на въздуха
-... на антифриза
-...може би на горивото
-състояние на акумулатора- разбирай степен на заряд
1200 оборота имаш само под 0-2 градуса на въздуха,мисля беше 0,иначе никога-700-800 са нормалните!!!
подозирам неуспешна намеса на майстора,отивай наново да ти програмират ECU-то,да не са дали на някой чирак да се учи!
сега остава да се разбере дали има цедка някъде по горивната с-ма.
най-простите неща предполагам си проверил-вакууми,турбо маркучи,щекери на егр,сензора за въздуха,огледай визуално под капака!
доколкото си спомням тези обороти на празен ход зависят от следните параметри>
-температура на въздуха
-... на антифриза
-...може би на горивото
-състояние на акумулатора- разбирай степен на заряд
1200 оборота имаш само под 0-2 градуса на въздуха,мисля беше 0,иначе никога-700-800 са нормалните!!!
подозирам неуспешна намеса на майстора,отивай наново да ти програмират ECU-то,да не са дали на някой чирак да се учи!
сега остава да се разбере дали има цедка някъде по горивната с-ма.
най-простите неща предполагам си проверил-вакууми,турбо маркучи,щекери на егр,сензора за въздуха,огледай визуално под капака!
Колега, пусни нова тема или смени заглавието на тази, на "Проблеми след смяна на софта на ЕКУ на 2.2Дкат" - за да го прочетат колегите, които
вече са минали през тази процедура и могат да кажат какво се е случило при тях.
Предполагам че има някакви препоръки за коректна адаптация на ЕКУ-то след ъпдейта.
вече са минали през тази процедура и могат да кажат какво се е случило при тях.
Предполагам че има някакви препоръки за коректна адаптация на ЕКУ-то след ъпдейта.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Високи обороти зимата
Не знам дали е нормално,но от +10 градуса надолу до 0 градуса,докато не загрее на 92-95 град., оборотите са 1000, а при минус 1, 2, 3 ....и т.н., оборотите са ми 1200.И най-интересното е че когато намаля копчето за парното..........оборотите се нормализират на 750-800.
Колкото и добре да жовееш...........не забравяй да се усмихваш !!!
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Високи обороти зимата
Нормално е, ползвай търсачката.ilso написа:Не знам дали е нормално,но от +10 градуса надолу до 0 градуса,докато не загрее на 92-95 град., оборотите са 1000, а при минус 1, 2, 3 ....и т.н., оборотите са ми 1200.И най-интересното е че когато намаля копчето за парното..........оборотите се нормализират на 750-800.
не само, че е нормално, а е и задължително да вдига оборотите.
така си трябва, защото има подгряване на антифриза, подгревателя е електрически и смуче доста ток, съответно при голяма консумация компа вдига оборотите за да компенсира. Ако включиш и нагревателите на стъкла и огледала + фарове ще видиш оборотите към 1300 и нагоре.
То това не е само при тойотите, виждал съм го на доста други коли, но мисля, че японците първи са го измислили, за да се облекчи студения старт и бързото достигане на работна температура
така си трябва, защото има подгряване на антифриза, подгревателя е електрически и смуче доста ток, съответно при голяма консумация компа вдига оборотите за да компенсира. Ако включиш и нагревателите на стъкла и огледала + фарове ще видиш оборотите към 1300 и нагоре.
То това не е само при тойотите, виждал съм го на доста други коли, но мисля, че японците първи са го измислили, за да се облекчи студения старт и бързото достигане на работна температура
Пачо Кардана - Президент !!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта