По-скоро умни хора с малко четенe няма,както го доказваш ти.gicho написа:Ех, колко наивност има по този свят...
Като чуете че на корола пластмасите се разлагали за 3 години и си чупите кръстовете да се кланяте на японската сила, ама че сума ти и мерцедеси от 90-те години са изгорели от наложените изисквания за биоразградими материали за изолацията - е, те са боклуци, как са могли да не се сетят, а?
На деу-тата дето им се измиваше боята първата година поради калпава технология за водоразтворима боя никой няма да каже хвалба, нали?
Има си един лаф - колкото пари дадеш за едно нещо, толкова работа ще ти върши. Хубави коли за малко пари НЯМА!
Отвори сега германските технически прегледи резултатите и ми обясни защо все колите на Тойота са първи по здравина в класовете си!
Темата беше,че Голф и А3 нямат кожени табла или тапицерии,докато Деу Ланос и Хюндай Лантра имаха кожени тапицерии .
За разградимите пластмаси- Отново ти е малко четенето,а голяма устата. Човека ТРЯБВА да може да чете, да мисли какво чете и тогава да коментира прочетеното, в случая моето писание.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Понеже си бавнозагряващ, но два пъти по-нахален, ти цитирам:
LEXUS написа:Ауу, доста си заблуден, а и доста невеж. Тойота именно е производителят,който залага на модерните пластмаси и други материали с цел пълно рециклиране след приключване на експлоатацията на автомобила,което ,ако правеха повечето фирми, щеше да има и по-голямо ползотворно влияние върху околната среда.
Действително в повечето модели на Тойота се ползват рециклируеми/ не рециклирани!/ пластмаси на 90%, в Приус примерно има тапицерии от водорасли след спец.преработка-примерно такава е тапицерията в багажника. В Корола и други модели броните са от специална полимерна материя,която също минимизира замърсяването.
Вместо да се смееш и да ставаш ти за смях с невежеството си, по-добре първо чети,след това се смей!