Присъствах на покупката на Ауриса. Дилърът започна да го хвали с иновациите на пластмасите в купето и таблото. Пластмасите се разлагали до 3 години при заравяне в почвото и т.н. При тези думи аз излязах, защото щух да се разсмея. Що касае Голф, и днешните модели са с кожени табла и тапицерии, а за продаваемостта и цената има европейски сайтове и класации. Рекламират се коли, които не се купуват!!! Реклами на тойота има по всички телевизии и преса, Голф и Ауди никога не съм виждал в ежедневна реклама. Лично мое мнение е, че само Ауди 3 и Голф са по-читавите коли от средния клас в момета и от 5 години насам. Не съм пристрастен, карам Авенсис и съм доволен, но трябва и доза обективност...nowyaris написа:Туй дето си го написал едно с едно няма вярно-след третата година какво им е на колите?И естествено,че винаги собственик ги връща,така че всички са върнати от собственици.Тестов автомобил пък никога не бих си взел,въпреки че са ми предлагали,по обясними причини.Сравняването на три различни модела на една и съща марка,управлявани от трима различни водачи абсолютно нищо не ми говори-нито като ниво на поддръжка,нито като начин на управление на колата,абе нищо.Сега,че Аурисите от първите 3 години имаха някоя и друга дребна болежка-имаха.Но за последните две години след фейслифта не съм ни чул,ни видял някой да се оплаква нито от двигател,нито от ходова част,нито от интериора.Отделно дето изблъскаха Голф и Астра от пазара.
Auris 2.0 D4D - дали си заслужава?
Последно промяна от vessonik на 17 Ное 2011 15:46, променено общо 1 път.
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Това,че пластмасата се разлага след три години в почвата е похвално и не е смешно-сети се сам защо.За рекламата грешиш-винаги най-продаваеми са най-рекламираните стоки-иначе откъде пари за реклама,ако не от продажби.Тез кожени табла и тапицерии къде си ги видял при Голф и А-3 не знам-същите пластмаси и дамаски,само дето се лющят и се късат много повече.Относно сайтовете,не гледай само европейските,а и световните.Западна Европа не е целия свят.С голяма доза обективност може да се твърди,че Тойота е изпреварила твърде много по всички показатели европейските производители на среден клас коли.А и не само на среден.Затова,колега,карай си Авенсиса и хич и не помисляй за европейски модел,особенно ако нямаш излишни пари.vessonik написа:Присъствах на покупката на Ауриса. Дилърът започна да го хвали с иновациите на пластмасите в купето и таблото. Пластмасите се разлагали до 3 години при заравяне в почвото и т.н. При тези думи аз излязах, защото щух да се разсмея. Що касае Голф, и днешните модели са с кожени табла и тапицерии, а за продаваемостта и цената има европейски сайтове и класации. Рекламират се коли, които не се купуват!!! Реклами на тойота има по всички телевизии и преса, Голф и Ауди никога не съм виждал в ежедневна реклама. Лично мое мнение е, че само Ауди 3 и Голф са по-читавите коли от средния клас в момета и от 5 години насам. Не съм пристрастен, карам Авенсис и съм доволен, но трябва и доза обективност...nowyaris написа:Туй дето си го написал едно с едно няма вярно-след третата година какво им е на колите?И естествено,че винаги собственик ги връща,така че всички са върнати от собственици.Тестов автомобил пък никога не бих си взел,въпреки че са ми предлагали,по обясними причини.Сравняването на три различни модела на една и съща марка,управлявани от трима различни водачи абсолютно нищо не ми говори-нито като ниво на поддръжка,нито като начин на управление на колата,абе нищо.Сега,че Аурисите от първите 3 години имаха някоя и друга дребна болежка-имаха.Но за последните две години след фейслифта не съм ни чул,ни видял някой да се оплаква нито от двигател,нито от ходова част,нито от интериора.Отделно дето изблъскаха Голф и Астра от пазара.
кое му е продаваното на голфа ,аз бях 1 седмица в Германия и то почти цяла Германия обиколих и там голф може да видиш колко ще видиш и корейска кола..предимно карат Ауди,БМВ и Мерцедес и то само от А4 нагоре от 320 нагоре от Е,Ц клас нагоре и след 2003-4година.. голфове да съм видял има няма 5 броя и то голф 5 само.. кое му е караната кола не знам.. имаше и градове като Furth където се караха само Фиат предимно ,в Munchen предимно само Мерцедес и БМВ рядкост да видиш други коли.. Това,че нашите тук си купуват голфове не значи,че е най-продаваната и най-хубавата кола!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ауу, доста си заблуден, а и доста невеж. Тойота именно е производителят,който залага на модерните пластмаси и други материали с цел пълно рециклиране след приключване на експлоатацията на автомобила,което ,ако правеха повечето фирми, щеше да има и по-голямо ползотворно влияние върху околната среда.vessonik написа:Присъствах на покупката на Ауриса. Дилърът започна да го хвали с иновациите на пластмасите в купето и таблото. Пластмасите се разлагали до 3 години при заравяне в почвото и т.н. При тези думи аз излязах, защото щух да се разсмея. Що касае Голф, и днешните модели са с кожени табла и тапицерии, а за продаваемостта и цената има европейски сайтове и класации. Рекламират се коли, които не се купуват!!! Реклами на тойота има по всички телевизии и преса, Голф и Ауди никога не съм виждал в ежедневна реклама. Лично мое мнение е, че само Ауди 3 и Голф са по-читавите коли от средния клас в момета и от 5 години насам. Не съм пристрастен, карам Авенсис и съм доволен, но трябва и доза обективност...nowyaris написа:Туй дето си го написал едно с едно няма вярно-след третата година какво им е на колите?И естествено,че винаги собственик ги връща,така че всички са върнати от собственици.Тестов автомобил пък никога не бих си взел,въпреки че са ми предлагали,по обясними причини.Сравняването на три различни модела на една и съща марка,управлявани от трима различни водачи абсолютно нищо не ми говори-нито като ниво на поддръжка,нито като начин на управление на колата,абе нищо.Сега,че Аурисите от първите 3 години имаха някоя и друга дребна болежка-имаха.Но за последните две години след фейслифта не съм ни чул,ни видял някой да се оплаква нито от двигател,нито от ходова част,нито от интериора.Отделно дето изблъскаха Голф и Астра от пазара.
Действително в повечето модели на Тойота се ползват рециклируеми/ не рециклирани!/ пластмаси на 90%, в Приус примерно има тапицерии от водорасли след спец.преработка-примерно такава е тапицерията в багажника. В Корола и други модели броните са от специална полимерна материя,която също минимизира замърсяването.
Вместо да се смееш и да ставаш ти за смях с невежеството си, по-добре първо чети,след това се смей!
Що се касае до Голф и ДНЕШНИТЕ МОДЕЛИ,КАКТО И ПРЕДИШНИТЕ НЕ СА с кожени табла и тапицерии. Това е най-голямата глупост от невежество,която скоро съм чувал. Шито кожено табло има в Lexus CT 200h СТАНДАРТНО, НО НЕ И В ГОЛФЧЕ.
И какво значи И в дншените Голф , все е дно вчерашните също са имали кожени табла??? Що за идиотщина. Голф 2 ли има, Голф 3 ли имаше, Голф 4 ли имаше,голф 5 ли имаше?
3-та глупост- Това,което не се купувало, то се рекламирало. За това Кока-Кола залива света с реклами, както и Пепси!
Ами ти или не четеш вестници и списания, или не гледаш телевизии. Залято е с реклами за Голф6 за 29000 лева, както и Поло fly! Навсякъде по спиаснията и вестниците,а често и по телевизиите рекламират новото БМВ 5-а серия. Хюндай също рекламираха i30 доста, Киа Ceed,
Шкода пък не рекламира толкова, това не значи ,че много ги купуват, същото се отнася за Ситроен примерно.
4-то Аурис в Европа е нормално , впредвид това,че е азиатска марка, да има по-ниски продажби от Голф,който е познат на евро-шовинистите. Но ако погледнем глобално Корола е световно най-продаваният автомобил, а не Голф. Голф се продава добре само в Европа,начело с Германия. Ауди също. Защо в САЩ не ги купуват-ето ти независим пазар и за японците , и за немците. Той показва реално кой продукт е по-предпочитан като изключим шовинизма,пристрастията и предубежденията.
Ауди и Голф са зад Аурис и като надеждност. НаЙ-здравите автомобили в компактния клас са Корола-Аурис!
Данните са категорични от германските технически прегледи на база проверени стотици хиляди коли всяка година в Германия на задължителните годишни технически прегледи.
http://www.avtorevu.com/avto-novini/212-tuv-toyota
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Точно така е, при Фолксвагените,включително Голф и Ауди много им се лющат пластмасите по вратите,където са бутоните за ел.стъклата, това е класика при тях, лющи се много и "кожата" по скоростния лост и приличат на дръгливи Ауди 80-ки. Иначе издръжливостта на дамаските по седалките е на много добро ниво, но на много високо ниво е и при Аурис.nowyaris написа:Тез кожени табла и тапицерии къде си ги видял при Голф и А-3 не знам-същите пластмаси и дамаски,само дето се лющят и се късат много повече.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Щот хората знаят какво да карат.Голфа е любима кола на част от българското население само по една много важна причина-селянина си остава селянин независимо от обстоятелствата.tarikat89 написа:кое му е продаваното на голфа ,аз бях 1 седмица в Германия и то почти цяла Германия обиколих и там голф може да видиш колко ще видиш и корейска кола..предимно карат Ауди,БМВ и Мерцедес и то само от А4 нагоре от 320 нагоре от Е,Ц клас нагоре и след 2003-4година.. голфове да съм видял има няма 5 броя и то голф 5 само.. кое му е караната кола не знам.. имаше и градове като Furth където се караха само Фиат предимно ,в Munchen предимно само Мерцедес и БМВ рядкост да видиш други коли.. Това,че нашите тук си купуват голфове не значи,че е най-продаваната и най-хубавата кола!
Колеги, явно много от вас пишат тук пристрастно.
1. Нека да гледаме продажбите в Европа, а не в Америка, където Тойота е на първо място от 20 години, но при една особенност - купуват се голями коли от класа Корола и аналогични, а и цена/качество е оптимално за средна експлоатация около 5 години. В България най-често купувани са коли НАД 5 години.
2. Коментирах интериора на Голф, Аурис и останалите автомобили от КЛАСА! Не съм и споменал естествена кожа, а имитация. Тази имитация е много по-издържлива от днешните пластмаси, които се раздрънкват и скърцат. Да не говорим за люпещите се посребрени части (не никелирани), които немога да приема. Королата до 2007 г. е със съвсем приличен интериор! За пример ще ви дам и Голф 3 от 1996г., който кара дъщеря ми - още нищо не скърца в купето!
3. Карам Авенсис от 2008г., доволен съм и нещата при този клас са по-съвсем различен начин. Единственото притеснително е, че с годините цената му пада по-бързо от аналогичните Пасати и Ауди (справка немски, швейцарски и италиански сайтове за продажби).
4. Кой от вас експлоатира служебния фирмен лизингов автомобил както би експлоатирал личния? Всички те са "юркани" от разни дилъри хлапаци, после уж прегледани във фирмения сервиз и изкарани за продажба едва ли не като нови!
5. Само за инфо:
http://www.dailycars.ru/tests/auris_g_1.html
http://www.carbuyer.co.uk/compare-cars/ ... 4824,17273
1. Нека да гледаме продажбите в Европа, а не в Америка, където Тойота е на първо място от 20 години, но при една особенност - купуват се голями коли от класа Корола и аналогични, а и цена/качество е оптимално за средна експлоатация около 5 години. В България най-често купувани са коли НАД 5 години.
2. Коментирах интериора на Голф, Аурис и останалите автомобили от КЛАСА! Не съм и споменал естествена кожа, а имитация. Тази имитация е много по-издържлива от днешните пластмаси, които се раздрънкват и скърцат. Да не говорим за люпещите се посребрени части (не никелирани), които немога да приема. Королата до 2007 г. е със съвсем приличен интериор! За пример ще ви дам и Голф 3 от 1996г., който кара дъщеря ми - още нищо не скърца в купето!
3. Карам Авенсис от 2008г., доволен съм и нещата при този клас са по-съвсем различен начин. Единственото притеснително е, че с годините цената му пада по-бързо от аналогичните Пасати и Ауди (справка немски, швейцарски и италиански сайтове за продажби).
4. Кой от вас експлоатира служебния фирмен лизингов автомобил както би експлоатирал личния? Всички те са "юркани" от разни дилъри хлапаци, после уж прегледани във фирмения сервиз и изкарани за продажба едва ли не като нови!
5. Само за инфо:
http://www.dailycars.ru/tests/auris_g_1.html
http://www.carbuyer.co.uk/compare-cars/ ... 4824,17273
Toyota Avensis T 25, 2.0 D4D, 1AD-FTV, 126 к.с.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
В Америка преди двадесет години не са били най-провавани.Ама са станали и не изпускат първите позиции.И не забравяй,че темата е за новозакупени коли,или върнати от лизинг.За над петгодишни коли има други теми.Инрериора на Ауриса още от самото начало е светлинни години пред този на аналогичен голф и само някой с изключително пенсионерско мислене не може да го оцени .Не е верно че пластмасите се разхлопват-не и при Тойота.Никелираното покритие се лющи при всички автомобили в момента-личен опит от X-3.Цените на Тойота не падат толкова драстично,просто през последните години се купуваха много повече коли от тази марка и пазара по време на криза се задръства.А и споменатите немски возила са си доста по-скъпи още като новозакупени-процентното съотношение е аналогично за всички модели по време на криза.Човек когато купува-гледа и проверява.Ако колата е в лошо състояние поради злоупотреба с нея-както казваш юркана-просто не я взима.Това важи за всички модели.Те и за това са по-евтини на пазара.Пък за Голф-3 да не съм чул,че е качествен.Това е най-калпавия Голф от всичките шест генерации.И не забравяй,че твоя Авенсис ще надживее много от отрочетата на Фолксваген,родени заедно с него-бъди сигурен.Мисли.Темата беше все пак за дизелов Аурис.Истината е,че няма база за сравнение между него и 5-та серия на Голф.Особенно за стандартните модификации.За ценово предимство изобщо не говорим.А за технологии и иновации съвсем-да си чул за хибриден Голф?vessonik написа:Колеги, явно много от вас пишат тук пристрастно.
1. Нека да гледаме продажбите в Европа, а не в Америка, където Тойота е на първо място от 20 години, но при една особенност - купуват се голями коли от класа Корола и аналогични, а и цена/качество е оптимално за средна експлоатация около 5 години. В България най-често купувани са коли НАД 5 години.
2. Коментирах интериора на Голф, Аурис и останалите автомобили от КЛАСА! Не съм и споменал естествена кожа, а имитация. Тази имитация е много по-издържлива от днешните пластмаси, които се раздрънкват и скърцат. Да не говорим за люпещите се посребрени части (не никелирани), които немога да приема. Королата до 2007 г. е със съвсем приличен интериор! За пример ще ви дам и Голф 3 от 1996г., който кара дъщеря ми - още нищо не скърца в купето!
3. Карам Авенсис от 2008г., доволен съм и нещата при този клас са по-съвсем различен начин. Единственото притеснително е, че с годините цената му пада по-бързо от аналогичните Пасати и Ауди (справка немски, швейцарски и италиански сайтове за продажби).
4. Кой от вас експлоатира служебния фирмен лизингов автомобил както би експлоатирал личния? Всички те са "юркани" от разни дилъри хлапаци, после уж прегледани във фирмения сервиз и изкарани за продажба едва ли не като нови!
5. Само за инфо:
http://www.dailycars.ru/tests/auris_g_1.html
http://www.carbuyer.co.uk/compare-cars/ ... 4824,17273
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
biggrin.gif Това е точно така. Не исках пак да пиша, но ето,че се навих biggrin.gif Действително 3-ката е най-некачественият Голф. Имат много технически проблеми и доста ръждясват. Но нека оставим колегата на спокойствие,защото доста остър стана диалога.nowyaris написа:Пък за Голф-3 да не съм чул,че е качествен.Това е най-калпавия Голф от всичките шест генерации.

Аз мога да добавя съвсем в светлината на обективността,че Хюндай Лантра целият му интериор е кожа от 96-та година. Както и Деу Ланос. Как ти се виждат те,колега весоник. Голф и Ауди нямат кожа освен в най-горното и скъпо ниво на оборудване. Така е и при Аурис.
От гледна точка на пластмасите, това си има цел и я обясних преди.
И говоря ТОЧНО ЗА КЛАСА. Lexus CT 200h е точно в класа на Ауди А3, но е с много по-добри материали и шита естествена кожа по ТАБЛОТО дори.
Това го няма в никое Ауди А3 или Голф.
И в крайна сметка защо да оставим пазара в САЩ? Та,както казах, това е независим пазар и за немци , и за японци. Не е коректно да гледаме домашния европейски пазар на Фолксваген-Европа.
Голф,както и Ауди А3 са много,много далеч от надеждността на Аурис или Корола. По отношение на интериора е въпрос на вкус и приоритети.
Тойота има екологични приоритети и това да продава много продукт за разумна цена.
Фолксваген има други приоритети- стари неекологични технологии, продавани на висока цена.
Дали таблата и тапицериите са им качествени, всеки има своя вкус и виждане. Аз примерно смятам,че от висококачествена материя е само таблото на А3, но не на Голф. Голф има стандартно табло или може би малко над стандарт. Но такова, та дори по-качествено е на новия Меган примерно. Хюндай i30 да не би да е с по-некачествено табло от Голф6? Доколко таблото кара колата е друг въпрос. Но Голф и Ауди А3 не са и не са били с кожени нито табла,нито тапицерии , освен в най-високо ниво на оборудване, и то само тапицеии. Кожени табла никога не са имали и нямат!
Относно цените- Тойота определено също държи цена!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Реклами на КокаКола има навсякъдеvessonik написа:Рекламират се коли, които не се купуват!!! Реклами на тойота има по всички телевизии и преса, Голф и Ауди никога не съм виждал в ежедневна реклама.
А реклами на Лимонада-Долно Нагорнище няма никъде...
Това означава личе Кока Кола се рекламира, щото не се купува.
А лимонада-Долно Нагорнище е пазарен хит и няма нужда от реклама
Обективност и логика, иначе пишем нелепости biggrin.gif
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Rav 4 I 2.0 1998 г.
В САЩ голЯми коли са Камри, А8 и т.н.vessonik написа:купуват се голями коли от класа Корола и аналогични, а и цена/качество е оптимално за средна експлоатация около 5 години.
Королата е в класа на Голфа, където е и Джета. Джета се произвежда в Мексико и баш си е е домашния пазар в САЩ. Но Корола си е най-продаваната кола в класа там
Интериора на Голф няма никаква разлика в качеството с Аурис, явно не си ги виждал
Скърцат по-малко всички нови коли под 30 000 евро
Тойотите са от малко скърцащите.
Качеството на колите се оценява обективно от JD Power и всеки може да види къде са VW. Тойота и др.
Тойота са сред лидерите в качеството, което няма как да не отбележим
Цените на тойота падат по-бавно. Наскоро имаше статистика за
България
Не знам какви сайтове си гледал но повечето ти информация е далеч от истината. А тя е:
""От 39% до 75% се обезценяват автомобилите в България до четвъртата си година след производство.
Проучване на sale-autos.com, базирано на информация предоставена от автокъщи в България показва, че новите автомобили у нас се обезценяват с между 39% - 75% до четвъртата си година след производство. Стойностите отчитат връх за периода между 2-4-та година след пускането на автомобила в експлоатация. До десетата година след производството обезценяването на автомобилите достига до над 80% от базовата цена.
Според проучването от 11-те най-продавани марки, през първите четири години най-бавно падат цените на моделите на Peugeot, Dacia, Toyota, Citroen и Skoda с под 50%. Най-бързо за този период се обезценяват автомобилите с марка Renault (75%), Kia (73%), Chevrolet (60%), Ford (60%), Opel (56%) и Volkswagen (51%).
).
Последно промяна от muf на 20 Ное 2011 20:13, променено общо 2 пъти.
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта